بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) افزایش بیشتری پیدا می کنند – بعد از کجا؟

بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

  • بیت کوین رکورد جدیدی را ثبت می کند.
  • اتریوم همچنان به رشد خود ادامه می دهد اما همچنان از بیت کوین عقب است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

بیت کوین همچنان به بالاترین سطح خود ادامه می دهد و در این فرآیند به بالاترین سطح خود در تمام دوران ها می رسد. بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار، از زمان نوسان پایین در 23 ژانویه (38.55 هزار دلار) کمی بیش از 92 درصد رشد داشته است، که این حرکت بالاتر ناشی از خرید مداوم ETF است. بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان، اکنون تقریباً 204 هزار بیت کوین – ارزش فعلی 14.97 میلیارد دلار – در اختیار دارد، علیرغم اینکه ETF آن کمتر از دو ماه است. این هولدینگ درست پشت سر مایکل سایلر از MicroStrategy است که در حال حاضر 205 هزار بیت کوین با قیمت متوسط ​​حدود 33.7 هزار دلار در اختیار دارد.

رویداد نصف شدن بیت کوین

در حالی که تقاضای ETF همچنان محرک برجسته فعالیت بیت کوین است، بازارها در رویداد نصف کردن بیت کوین ماه آینده به قیمت گذاری ادامه می دهند که در آن پاداش استخراج تا 50 درصد کاهش می یابد. تداوم عدم تطابق تقاضا و عرضه جدید (تقاضا از عرضه پیشی گرفته است) همچنان پشتوانه حرکت بالاتر است. هرگونه فروش کوتاه‌مدت، که معمولاً به وثیقه بلندمدت اهرمی نسبت داده می‌شود، معمولاً در همان روز بازخرید می‌شود، و قدرت حرکت اخیر به بالاتر را برجسته و تقویت می‌کند. در حالی که تقاضا برای ETF های بیت کوین نقطه ای ممکن است ضعیف شود، پویایی سمت عرضه بیت کوین را در هفته های آینده بالاتر نگه می دارد.

  چین در دریای جنوب این کشور رزمایش نظامی برگزار می‌کند

نمودار قیمت روزانه بیت کوین

image1.png

اتریوم کشش تقاضای ETF ناشی از شوک عرضه آتی را ندارد، بنابراین در حال حاضر به‌طور قابل‌توجهی از بیت‌کوین عقب مانده است. اولین نقطه ETF اتریوم برای بررسی نهایی توسط SEC در 23 مه است و در حالی که این احتمال وجود دارد که این ETF و به احتمال زیاد سایر ETF ها تایید یا تایید شوند، چشم انداز کوتاه مدت بعید به نظر می رسد. این تاخیر – ETF های نقطه ای اتریوم به احتمال زیاد امسال تایید می شوند – باعث می شود اتریوم در هفته های آینده عملکرد پایین بیت کوین را حفظ کند، مگر اینکه SEC به دنبال تسریع روند تایید باشد. نمودار روزانه نشان می دهد که اتریوم با مقاومت کوتاه مدت حدود 4.1 هزار دلار مواجه است. اگر/زمانی که این سطح شکسته شود، حرکت به سطح بعدی مقاومت در 4.4 هزار دلار ممکن است سریع باشد.

نمودار قیمت روزانه اتریوم

image2.png

Ethereum Spot ETF – کابین بعدی خارج از رتبه؟

همه نمودارها از طریق TradingView

دیدگاه شما در مورد چیست؟ بیت کوین، اتریوم – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/bitcoin-btc-and-ethereum-eth-rally-further-where-to-next-20240313.html