تحلیل و چشم انداز احساسات ین ژاپن: USD/JPY، EUR/JPY، GBP/JPY

بیشترین خوانده شده: تنظیمات و تحلیل فنی تجارت پوند بریتانیا – GBP/USD، EUR/GBP، GBP/JPY

محیط های معاملاتی اغلب ما را وسوسه می کنند که از گله پیروی کنیم – خرید به سمت افزایش قیمت ها و فروش در لحظات ترس گسترده. با این حال، معامله گران باهوش و با تجربه فرصت های بالقوه ای را که در استراتژی های متضاد نهفته است را درک می کنند. ابزارهایی مانند احساسات مشتری IG دریچه ای منحصر به فرد را به حال و هوای کلی بازار ارائه می دهند و به طور بالقوه مواردی را شناسایی می کنند که در آن خوش بینی یا بدبینی بیش از حد ممکن است نشان دهنده یک تنظیم مخالف و معکوس شدن قریب الوقوع باشد.

البته، سیگنال های مخالف تضمینی برای موفقیت نیستند. آنها قدرت واقعی خود را زمانی به دست می آورند که در یک استراتژی معاملاتی جامع ادغام شوند. با ادغام دقیق مشاهدات متضاد با تحلیل های فنی و بنیادی، معامله گران درک غنی تری از نیروهای شکل دهنده بازار به دست می آورند – پویایی هایی که توده ها ممکن است به راحتی از آن چشم پوشی کنند. بیایید این ایده را با بررسی احساسات مشتری IG و تأثیر بالقوه آن بر ین ژاپن در سه جفت مهم بررسی کنیم: USD/JPY، EUR/JPY، و GBP/JPY.

برای تجزیه و تحلیل گسترده چشم‌انداز میان‌مدت ین، که شامل بینش‌هایی از دیدگاه‌های بنیادی و فنی است، پیش‌بینی معاملات سه‌ماهه دوم ما را هم‌اکنون دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی USD/JPY – احساسات بازار

داده های IG نشان می دهد که یک موضع به شدت نزولی نسبت به USD/JPY نشان می دهد، به طوری که 84.98٪ از مشتریان دارای موقعیت های خالص فروش هستند. این به یک نسبت قابل توجه کوتاه به بلند 5.66 به 1 ترجمه می شود.

  Ifo آلمانی ضعف مداوم اقتصادی آلمان، کاهش نرخ ECB را برجسته می کند

رویکرد معاملاتی ما اغلب به نفع یک دیدگاه مخالف است. این احساسات نزولی بسیار حاکی از ادامه بالقوه سیر صعودی USD/JPY است. این واقعیت که معامله گران حتی نزولی تر از دیروز و هفته گذشته هستند، این چشم انداز مخالف صعودی را تقویت می کند.

یادآوری مهم: در حالی که سیگنال های متضاد دیدگاه منحصر به فردی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهند، ادغام آنها در یک چارچوب تحلیلی گسترده تر بسیار مهم است. برای رویکردی آگاهانه تر به معامله USD/JPY، بینش های متضاد را با تحلیل های فنی و بنیادی ترکیب کنید.

نموداری که نمودار شرح معاملات را نشان می دهد که به طور خودکار با اطمینان متوسط ​​تولید می شود

تعجب که کجا یورو ممکن است طی ماه های آینده هدایت شود؟ چشم انداز سه ماهه دوم ما را برای بینش و تجزیه و تحلیل کارشناسان کاوش کنید. امروز راهنمای رایگان خود را درخواست کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی EUR/JPY – احساسات بازار

داده های IG نشان دهنده یک سوگیری نزولی قوی نسبت به EUR/JPY است، به طوری که 83.24 درصد قابل توجهی از مشتریان در حال حاضر دارای موقعیت های خالص فروش هستند. این منجر به نسبت کوتاه به طولانی 4.97 به 1 می شود.

استراتژی معاملاتی ما اغلب دارای دیدگاهی متضاد است. این نزولی رایج در EUR/JPY پتانسیل حرکت صعودی بیشتر در این جفت را نشان می دهد. افزایش تعداد پوزیشن های نت-شورت نسبت به دیروز و هفته گذشته این چشم انداز مخالف صعودی را تقویت می کند.

نکته مهم: در حالی که سیگنال‌های متضاد می‌توانند بینش‌های ارزشمندی را ارائه دهند، زمانی که در یک رویکرد معاملاتی جامع ادغام شوند، قوی‌تر هستند. برای آگاهانه ترین تصمیمات در مورد EUR/JPY، همیشه تحلیل تکنیکی و بنیادی را در کنار داده های احساسات در نظر بگیرید.

  ادعای ناتو: نشانه‌هایی از آمادگی چین برای ارسال سلاح به روسیه وجود دارد

نموداری از توضیحات بازار سهام به طور خودکار تولید می شود

می‌خواهید بدانید موقعیت‌یابی خرده‌فروشی چگونه ممکن است تأثیر بگذارد پوند/مسیر ین در کوتاه مدت؟ راهنمای احساسات ما همه پاسخ ها را در اختیار دارد. منتظر نباشید، راهنمای رایگان خود را همین امروز دانلود کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -29٪ 1% -7٪
هفتگی -22٪ 13% 4%

GBP/JPY پیش بینی – احساسات بازار

داده های IG شیب نزولی قابل توجهی را در میان معامله گران به سمت GBP/JPY نشان می دهد. در حال حاضر، 79.34 درصد دارای موقعیت های خالص فروش هستند که در نتیجه نسبت کوتاه به لانگ 3.84 به 1 است.

ما اغلب از یک رویکرد مخالف برای احساسات بازار استفاده می کنیم. این بدبینی گسترده نسبت به GBP/JPY نشان می دهد که ممکن است قبل از هر نوع عقب نشینی معنی دار، سود بیشتری برای این جفت ارز در نظر گرفته شود. ادامه افزایش پوزیشن های نت-شورت این چشم انداز متضاد صعودی را تقویت می کند.

نکته مهم: به یاد داشته باشید که سیگنال های مخالف تنها یک ابزار در زرادخانه یک معامله گر هستند. یک استراتژی معاملاتی جامع همچنین باید تجزیه و تحلیل تکنیکی و بنیادی را برای یک رویکرد جامع به پوند/جین در بر گیرد.

نموداری از یک نمودار که تعداد توضیحات معامله‌گران را نشان می‌دهد که به طور خودکار با اطمینان متوسط ​​تولید می‌شوند



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-japanese-yen-sentiment-analysis-outlook-usd-jpy-eur-jpy-gbp-jpy-20240419.html