تصمیمات فدرال رزرو و BoE، داده های شغلی ایالات متحده، گزارش مایکروسافت، اپل، آمازون

بازارهای هفته پیش رو: تصمیمات فدرال رزرو و بانک مرکزی، داده های مشاغل ایالات متحده، مایکروسافت، اپل، گزارش آمازون

هفته آخر ژانویه به طور سنتی بسیار شلوغ است و امسال نیز تفاوتی ندارد. تقویم اقتصادی مملو از رویدادهای متحرک بازار است، از جمله آخرین تصمیمات سیاست پولی فدرال رزرو و بانک انگلستان، حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده، اولین نگاه به رشد سه ماهه چهارم آلمان و منطقه یورو، PMI تولید و خدمات چین، و آلمان و منطقه یورو. داده های تورم، به ذکر چند مورد.

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

راهنمای رایگان سهام Q1 ما را دانلود کنید:

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

علاوه بر تقویم اقتصادی، گروهی از شرکت های بزرگ فناوری ایالات متحده آخرین نتایج سه ماهه چهارم خود را منتشر می کنند. روز سه‌شنبه، آلفابت (GOOG) و بزرگترین شرکت جهان، مایکروسافت (MSFT) کتاب‌های خود را افتتاح می‌کنند، در حالی که روز پنجشنبه، سه شرکت دیگر از مجموع هفت، آمازون (AMZN)، اپل (APPL) و متا پلتفرم (META) درآمد خود را منتشر می‌کنند. پس از بسته شدن بازار

برای همه انتشارات درآمد، به تقویم درآمد DailyFX

بازارهای سهام ایالات متحده همچنان به رکوردهای جدید چند ساله/دهه/همیشه ادامه می دهند، زیرا سرمایه گذاران کاملاً ریسک پذیر هستند. انتشار درآمدهای بعدی Big 7 به دلیل وزن زیاد، بر شاخص ها تأثیر می گذارد و بازارها را در معرض خطر قرار می دهد. هفته گذشته تسلا (TSLA) بازار را ناامید کرد و پس از انتشار درآمد، حدود 12 درصد افت کرد.

نمودار قیمت روزانه تسلا

image1.png

بانک مرکزی اروپا نرخ بهره را بدون تغییر، یورو/دلار آمریکا در آستانه کنفرانس مطبوعاتی و تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم ایالات متحده را بدون تغییر رها کرد.

با وجود اینکه بانک مرکزی اروپا تمامی تنظیمات سیاست پولی را دست نخورده باقی گذاشت، یورو هفته گذشته تحت فشار قرار گرفت. بازارها به آلمان و منطقه یورو نگاه می کنند و اکنون با کاهش نرخ بهره به شدت قیمت گذاری می کنند زیرا رشد اقتصادی در این منطقه یکسان است. داده های منطقه یورو و تولید ناخالص داخلی آلمان در هفته آینده توسط بانک مرکزی اروپا و بازار به دقت رصد خواهند شد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

احتمالات نرخ یورو – آیا شش کاهش 25 واحدی بانک مرکزی اروپا روی کارت ها وجود دارد؟

image2.png

دلار آمریکا همچنان در کانون توجه قرار دارد اما عملکرد قیمتی هفته گذشته بی‌رویه بود. علیرغم گزارش کمی بهتر از انتظارات Core PCE ایالات متحده و انتشار GDP پیشرفته سه ماهه چهارم، شاخص دلار آمریکا در چند پیپ از جایی که در هفته باز شد بسته شد.

image3.pngimage4.png

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا

image5.png

آخرین پیش بینی های فنی و بنیادی دلار آمریکا در سه ماهه اول ما را دانلود کنید:

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی های فنی و بنیادی – در تاریخ 22 ژانویه

پیش بینی قیمت طلا: تصمیم فدرال رزرو برای هدایت روند، سطوح بحرانی برای XAU/USD

  اذعان رسانه‌های صهیونیستی به واهمه تل‌آویو و واشنگتن از روابط ایران و چین

این مقاله بر روی چشم انداز فنی طلا تمرکز دارد و آستانه های قیمتی مهمی را که معامله گران ممکن است در روزهای آینده مرتبط بدانند، بررسی می کند.

پیش‌بینی دلار آمریکا: USD در رحمت فدرال رزرو، BoE و NFP در پیش است

دلار آمریکا از کاهش انتظارات فدرال رزرو و داده های اقتصادی قوی سود برده است. به نظر می رسد افزایش ارزش دلار در هفته ای پر از داده ها ادامه یابد.

چشم انداز هفتگی یورو (EUR/USD): داده های مهم تولید ناخالص داخلی، مشاغل و تورم در هفته آینده

پس از نشست بی طرف بانک مرکزی اروپا در روز پنجشنبه، هفته آینده برخی از داده های اقتصادی سنگین وزن اتحادیه اروپا از جمله تولید ناخالص داخلی، تورم و مشاغل به نمایش درآمد.

پیش‌بینی هفتگی پوند بریتانیا: آیا BoE می‌تواند با کاهش نرخ‌ها راحت‌تر به نظر برسد؟

پوند و دلار هر دو در این هفته به بانک های مرکزی مربوطه خود نگاه خواهند کرد. قیمت گذاری نرخ بازار احتمالاً بزرگترین خطر را ایجاد می کند.

تمام مقالات نوشته شده توسط تحلیلگران و استراتژیست های DailyFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/markets-week-ahead-fed-and-boe-decisions-us-jobs-data-microsoft-apple-amazon-report-20240128.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار