دقایق RBA چشم انداز یک افزایش دیگر را آشکار می کند، AUD پاسخ نمی دهد

اخبار و تحلیل AUD/USD

  • RBA در تلاش برای قضاوت در مورد خطرات تورم است زیرا RBA برای دومین بار افزایش های خود را از سر می گیرد
  • AUD/USD پس از افزایش قیمت تا حد زیادی نرخ بهره، همچنان به روند کاهشی خود ادامه می دهد
  • بازار آتی پیش بینی می کند که در سال آینده هیچ کاهش نرخی با احتمال یک افزایش دیگر وجود نداشته باشد
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

RBA هنوز در تلاش برای قضاوت در مورد ریسک های تورم است

RBA دو بار در سال جاری توقف کرده و افزایش نرخ بهره را از سر گرفته است و در این ماه شاهد افزایش 25 واحدی دیگر بودیم، علیرغم اینکه بحث در مورد توقف دیگری انجام شده است. در پایان، تصمیم بر این شد که افزایش تضمین‌های بیشتری در مورد مقابله جدی با ریسک‌های تورم ایجاد کند. معیار اصلی تورم استرالیا برای سه ماهه سوم (میانگین کاهش یافته) نشان داد که از 0.9٪ به 1.2٪ افزایش یافته است – این کمیته را تشویق می کند تا یک بار دیگر نرخ ها را افزایش دهد.

با این حال، AUD نتوانست بر این اساس کار کند، زیرا تا حد زیادی انتظار می رفت افزایش قیمت داشته باشد و در همان زمان قیمت دلار آمریکا فروخته شد. سطح مقاومت در حدود 0.6520 نقطه محوری کاملی را برای AUD/USD ایجاد کرد و قیمت را به شدت کاهش داد. حمایت فوری در 0.6365 ظاهر می شود و به نظر می رسد پس از اینکه جروم پاول با اظهارنظرهای جنگ طلبانه دیروز خود، افزایشی به رشد اخیر دلار آمریکا اضافه کرد، در حال تزلزل است.

  ازامیدواری اتحادیه اروپا به سفر گروسی به تهران تااحتمال سقوط دولت نتانیاهو

در صورت عدم حفظ 0.6365، 0.6272 به عنوان سطح بعدی پشتیبانی ظاهر می شود – که پایین ترین سطح سالانه را نشان می دهد. دلار استرالیا هنوز اثرات مثبت محرک 1 تریلیون دلاری چین را احساس نکرده است که احتمالاً تا پایان سال کاهش خواهد یافت. مقاومت در 0.6460 قرار دارد اما متقاطع MACD نزولی نشان می دهد که حرکت در حال حاضر به سمت نزول باقی مانده است. چشم انداز بلندمدت به نفع بهبود AUD/USD است زیرا به نظر می رسد داده های ایالات متحده در حال کاهش است. هنگامی که ریسک های صعودی تورم ایالات متحده بر مبنای مادی کاهش می یابد و ضعف به طور مداوم در نقاط داده های اقتصادی و بازار کار مشاهده می شود، احتمالاً دلار آمریکا تحت فشار قرار خواهد گرفت.

نمودار روزانه AUD/USD

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 7% -12% 3%
هفتگی 29% -41٪ 4%

در حالی که سایر بانک‌های مرکزی با انتظارات کاهش نرخ در افق روبرو هستند، بازار آتی به طور جدی نیاز به کاهش نرخ‌ها در استرالیا را پیش‌بینی نمی‌کند و در واقع احتمال واقعی افزایش دیگری را قبل از پایان سه ماهه دوم 2024 آشکار می‌کند.

خیلی چیزها به چگونگی پیشرفت تورم در ماه‌های آینده بستگی دارد، اما آخرین پیش‌بینی‌های RBA فضایی را برای یک افزایش دیگر ایجاد می‌کند، زیرا آنها نرخ آینده 4.5 درصدی را پیش‌بینی می‌کنند.

افزایش امتیاز پایه ضمنی برای نرخ بهره استرالیا

image2.png

منبع: Refinitiv، تهیه شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/rba-minutes-reveal-the-prospect-of-another-hike-aud-fails-to-respond-20231110.html