دلار آمریکا به دنبال اطلاعات مشاغل پس از فدرال رزرو است. تنظیمات بر روی طلا، EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: فدرال رزرو ثابت نگه می دارد، خندق تعصب سفت. طلا و دلار آمریکا در حال حرکت

فدرال رزرو روز چهارشنبه اولین نشست سیاست پولی خود در سال را به پایان رساند و رای به حفظ هزینه های استقراض بدون تغییر در محدوده فعلی 5.25 تا 5.50 درصد داد، تصمیمی که به طور گسترده مورد انتظار فعالان بازار بود.

FOMC نیز تعصب خود را کاهش داد، اما نشان داد که هنوز آماده نیست تا موضع خود را فوراً کاهش دهد. پاول در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست خود فراتر رفت و اعتراف کرد که سیاست گذاران ممکن است به اندازه کافی برای کاهش هزینه های پول در گردهمایی بعدی خود اطمینان نداشته باشند.

با توجه به اینکه احتمال کاهش قیمت در ماه مارس در حال حاضر ضعیف به نظر می رسد، دلار آمریکا ممکن است در کوتاه مدت فضایی برای بازگشت داشته باشد، اما تز بهبود به اطلاعات دریافتی بستگی دارد که نشان دهد اقتصاد به عملکرد خوب خود ادامه می دهد. در غیاب داده‌های خوب، حرکت در ماه مارس همچنان امکان‌پذیر است.

image1.png

منبع: CME Group

در شرایط فعلی، گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در دسامبر اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. از نظر تخمین‌ها، پیش‌بینی می‌شود که کارفرمایان ایالات متحده 180000 شغل در ماه گذشته اضافه کنند، اگرچه ضعف در ADP و چندین نظرسنجی PMI برای همان دوره نشان دهنده چاپ نرم‌تر است.

آیا می خواهید بدانید که آیا دلار آمریکا در ماه های آینده افزایش می یابد یا از دست می دهد؟ همه پاسخ ها را در پیش بینی معاملات Q1 ما بیابید. اکنون کپی خود را بگیرید!

گزارش مشاغل آتی ایالات متحده

image2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

اگر رشد شغلی با یک حاشیه بزرگ به سمت نزولی غافلگیر شود، کاهش نرخ بهره در ماه مارس می تواند دوباره وارد تصویر شود. این امر بر بازدهی خزانه داری و دلار آمریکا فشار نزولی وارد می کند، اما باید از قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها از جمله نقره حمایت کند.

برعکس، اگر اعداد NFP انتظارات را پشت سر بگذارند و در سمت قوی قرار گیرند، می‌توانیم شاهد کاهش بیشتر شرط‌بندی‌های دوویش در مسیر سیاست فدرال رزرو باشیم – یک نتیجه صعودی برای بازده و دلار. با این حال، طلا در این سناریو عملکرد خوبی نخواهد داشت.

علاقه مند به یادگیری نحوه موقعیت یابی خرده فروشی می توانید سرنخ هایی در مورد سوگیری جهت طلا ارائه دهد؟ راهنمای احساسات ما حاوی بینش های ارزشمندی در مورد روانشناسی بازار به عنوان یک شاخص روند است. اکنون آن را دانلود کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -6٪ 1% -4٪
هفتگی -14٪ 4% -7٪

تحلیل فنی قیمت طلا

طلا روز چهارشنبه افزایش یافت اما نتوانست مقاومت 2050 دلاری را از بین ببرد و قیمت ها پس از آزمایش این منطقه کاهش یافتند. هنوز خیلی زود است که مشخص شود این سقف فنی باقی خواهد ماند یا خیر، اما در صورت وجود، XAU/USD ممکن است به سمت 2005 دلار عقب نشینی کند. در صورت ضعف بیشتر، حرکت به سمت 1990 دلار می تواند تحقق یابد.

در مقابل، اگر گاوها کنترل قاطع بازار را دوباره به دست آورند و بتوانند قیمت ها را قاطعانه به بالای 2050 دلار برسانند، شتاب خرید می تواند سرعت بیشتری پیدا کند و زمینه را برای صعود احتمالی به سمت 2065 دلار فراهم کند. بالاتر از این سطح محوری، همه نگاه ها به 2065 دلار خواهد بود – بالاترین سطح از اواخر دسامبر.

نمودار فنی قیمت طلا

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار قیمت طلا با استفاده از TradingView ایجاد شد

بینش های منحصر به فرد و استراتژی های سفارشی شده را باز کنید یورو/دلار آمریکا با درخواست راهنمای تجارت جامع برای یورو!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

نحوه معامله EUR/USD

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

EUR/USD اخیراً به شدت کاهش یافته است که توسط مرز بالایی یک گوه در حال سقوط – یک الگوی صعودی – به سمت پایین هدایت می شود. برای تایید این تنظیمات فنی، قیمت ها باید مقاومت 1.0870 را کاهش دهند. چنین سناریویی می‌تواند باعث صعود به سمت میانگین متحرک ساده 50 روزه در 1.0920 و هدف بعدی در 1.0950 شود.

برعکس، اگر EUR/USD زیان‌ها را عمیق‌تر کند، حمایت اولیه روی 1.0780 و به دنبال آن 1.0730 ظاهر می‌شود، یک کف مهم ایجاد شده توسط یک خط روند صعودی بلندمدت در بازی از سپتامبر 2022. دفاع هوشیارانه از این منطقه توسط گاوها ضروری است. هر گونه شکست در محافظت از این مانع ممکن است باعث سقوط به سمت 1.0650 شود.

نمودار فنی EUR/USD

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار EUR/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد

کنجکاو در مورد ارتباط بین موقعیت یابی خرده فروشی و USD/JPYمسیر کوتاه مدت؟ تمام بینش‌ها را در راهنمای احساسات ما کشف کنید. اکنون یک نسخه رایگان درخواست کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 5% -8٪ -5٪
هفتگی -1٪ -7٪ -5٪

تحلیل فنی USD/JPY

پس از یک عملکرد مثبت در روز سه‌شنبه، USD/JPY تغییر مسیر داد و به زیر SMA 100 روزه در 147.40 سقوط کرد، که نشان دهنده یک تغییر نزولی برای جفت است. اگر عقب نشینی در اواخر این هفته ادامه یابد، پشتیبانی در ساعت 146.00 مشاهده می شود. در زیر آن، همه نگاه ها به میانگین متحرک ساده 50 روزه خواهد بود.

از سوی دیگر، اگر گاوها دوباره ظاهر شوند و یک بازگشت معنی دار ایجاد کنند، اولین مانع فنی در برابر پیشرفت های بیشتر در 147.40 قرار دارد. فراتر از آن، مانع بعدی برای کمپ صعودی مقاومت خط روند در 148.00 خواهد بود. در ادامه، تمرکز روی 148.80 خواهد بود.

نمودار فنی USD/JPY

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار USD/JPY با استفاده از TradingView ایجاد شد

برای یک مرور کلی از پوند انگلیسچشم انداز فنی و اساسی، مطمئن شوید که پیش بینی تجارت سه ماهه اول ما را هم اکنون دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

GBP/USD تجزیه و تحلیل فنی

طی چند هفته گذشته، GBP/USD در یک مثلث متقارن تثبیت شده است – یک الگوی ادامه‌ای که از دو خط روند همگرا تشکیل شده است: یک خط روند صعودی که دنباله‌ای از اوج‌های بالاتر را به هم متصل می‌کند و یک نزولی که مجموعه‌ای از سطوح پایین‌تر را به هم متصل می‌کند.

مثلث متقارن زمانی تأیید می‌شود که قیمت‌های دارایی زیربنایی به خارج از مرزهای شکل هندسی حرکت کنند، در صورتی که شکست در جهت روند وسیع‌تر اتفاق بیفتد، سیگنال تأیید قدرت بیشتری دارد.

در مورد GBP/USD، معامله گران باید دو حوزه را دنبال کنند: مقاومت در 1.2750 و حمایت در 1.2645. اگر حمایت از بین برود، کمپ نزولی احتمالاً روی 1.2600، 1.2550 و 1.2455 تمرکز خواهد کرد. از طرف دیگر، اگر مقاومت برداشته شود، گاوها ممکن است روی 1.2830 و احتمالاً حتی 1.3000 هم نظر داشته باشند.

نمودار فنی GBP/USD

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار GBP/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-usd-dollar-looks-to-jobs-data-after-fed-setups-on-gold-eur-usd-usd-jpy-gbp-usd-20240131.html