دلار آمریکا و سهام در لبه. چگونه این رویداد ریسک را معامله کنیم؟

  • اداره آمار کار ایالات متحده در ماه مارس منتشر خواهد شد CPI داده های صبح چهارشنبه
  • یک گزارش تورم داغ دیگر می تواند فدرال رزرو را متزلزل کند سیاست های پولی چشم انداز، کاهش نرخ بهره را به تعویق می اندازد
  • را دلار آمریکا و سهام نسبت به نتایج شاخص قیمت مصرف کننده بسیار حساس خواهند بود

بیشترین خوانده شده: چشم انداز قیمت طلا – عوامل پشت سر رونق بازار، معکوس شدن یا رکورد جدیدی در پیش است؟

با توجه به اینکه تورم در اقتصاد ایالات متحده در حال تلاش برای کاهش در سال جاری است، همه نگاه ها به انتشار اعداد CPI ماه مارس توسط اداره آمار کار ایالات متحده در روز چهارشنبه معطوف خواهد بود. این گزارش پتانسیل ایجاد نوسانات قابل توجه در دارایی ها را دارد، بنابراین معامله گران باید خود را برای احتمال شرایط خیانت آمیز بازار آماده کنند، به خصوص اگر داده های دریافتی شگفت زده شوند.

از نظر تخمین‌ها، پیش‌بینی می‌شود که CPI سرفصل ماهانه 0.3 درصد افزایش داشته باشد، که قرائت سالانه را از 3.2 درصد قبلی به 3.4 درصد افزایش می‌دهد. همچنین انتظار می‌رود که گیج اصلی، که غذا و انرژی را در بر نمی‌گیرد، 0.3 درصد بر اساس تعدیل فصلی افزایش یابد، هرچند پیش‌بینی می‌شود که نرخ 12 ماهه از 3.8 درصد قبل به 3.7 درصد کاهش یابد، که یک گام کوچک اما خوشایند است. جهت.

تکامل CPI ایالات متحده

image1.png

منبع: BLS

داده های آینده ایالات متحده

image2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

در حالی که انتظارات نرخ بهره فدرال رزرو طی چند هفته گذشته به دلیل افزایش نرخ بهره و ارقام اشتغال بیش از حد انتظار تغییر کرده است، سرمایه گذاران همچنان بیش از 50 درصد احتمال می دهند که سیاست گذاران موضع خود را در نشست ژوئن کاهش دهند. . با این حال، اگر فشارهای قیمتی مجدداً تسریع شود، این می تواند تغییر کند و روند کاهش تورم را به توقفی جدی برساند.

  دلارزدایی و تاثیرات آن در تجارت جهانی

احتمالات ملاقات FOMC

image3.png

منبع: CME Group

آیا می خواهید بدانید که دلار آمریکا ممکن است طی ماه های آینده به کجا برسد؟ تمام اطلاعات بینش موجود در پیش بینی سه ماهه ما را کاوش کنید. امروز راهنمای رایگان خود را بخواهید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

سناریوهای بالقوه

گزارش CPI بالاتر از پیش بینی ها است: معامله گران احتمالاً این نتیجه را به عنوان نشانه ای تعبیر می کنند که تورم در حال بازگشت مجدد است. این تصور را از بین می برد که جهش های اخیر قیمت ها در اوایل سال موقتی بوده و احتمال نبرد طولانی تر برای بازگرداندن ثبات قیمت ها را تقویت می کند. در پاسخ، فدرال رزرو می تواند چشم انداز سیاست خود را مجددا ارزیابی کند و به طور بالقوه شروع چرخه تسهیل خود را به تاخیر بیاندازد. این سناریو باید برای دلار آمریکا صعودی باشد، اما برای دارایی های ریسکی مانند سهام منفی است.

اعداد تورم کمتر از حد انتظار هستند: بازارها احتمالاً این نتیجه را جشن می گیرند، به خصوص اگر غافلگیری نزولی قابل توجه باشد. این سناریو می‌تواند معامله‌گران را وادار کند که شرط‌های خود را بر روی کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه ژوئن تقویت کنند، با پتانسیل کاهش حداقل 75 واحدی در سال جاری، مطابق با پیش‌بینی‌های قبلی بانک مرکزی. قیمت‌گذاری مجدد انتظارات نرخ بهره باید بر بازدهی خزانه‌داری تاثیر بگذارد، دلار آمریکا را پایین بیاورد و دارایی‌های ریسک را در این فرآیند تقویت کند.

اگر به دنبال تحلیل عمیق شاخص‌های سهام ایالات متحده هستید، پیش‌بینی معاملات بازار سهام سه‌ماهه دوم ما مملو از بینش‌های بنیادی و فنی عالی است. اکنون یک نسخه رایگان درخواست کنید!



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-us-inflation-preview-us-dollar-stocks-on-edge-how-to-trade-this-risk-event-20240410.html