افزایش طلا ادامه دارد، داده های تورم ایالات متحده مانع بعدی برای پاک شدن است

تجزیه و تحلیل قیمت طلا و نمودار

  • صعود طلا ادامه دارد، اوج‌های تازه‌ای که ناشی از ترس‌های ژئوپلیتیکی است.
  • CPI ایالات متحده ممکن است رشد فلز گرانبها را در کوتاه مدت متوقف کند.

تجزیه و تحلیل رایگان فنی و بنیادی طلای Q2 ما را در زیر دانلود کنید:

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: درک تورم و تاثیر جهانی آن

به دلیل ترس از تشدید بیشتر جنگ لفظی بین اسرائیل و ایران، وضعیت بی ثبات در خاورمیانه بدون تغییر باقی می ماند. به گزارش گروهی از خبرگزاری‌ها، آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران قول داده است که به قتل‌های اخیر اعضای گارد ایرانی در سوریه، پاسخی قوی علیه اسرائیل بدهد. اسرائیل کاتز وزیر امور خارجه اسرائیل در توییتر X (توئیتر سابق) پاسخ داد که “اگر ایران از خاک خود به اسرائیل حمله کند، ما به ایران حمله خواهیم کرد.” با تشدید بیشتر به ظاهر محتمل، سرمایه گذاران به دنبال دارایی های بهشتی هستند تا در برابر خطرات آتی محافظت کنند.

در حالی که طلا در حال حاضر از پیشنهاد ریسک ژئوپلیتیکی سود می برد، داده های ایالات متحده احتمالاً به محرک جدید و کوتاه مدت اقدام قیمت تبدیل خواهد شد. در ساعت 13:30 امروز بریتانیا آخرین داده‌های تورم ایالات متحده به نمایش در می‌آیند و پس از آن در جلسه، صورتجلسه آخرین جلسه FOMC منتشر می‌شود. تورم ایالات متحده به طرز ناراحت کننده ای برای فدرال رزرو بالا باقی می ماند، زیرا چندین عضو اخیراً انتظارات کاهش نرخ بهره را کاهش دادند. با توجه به قیمت‌گذاری بازار، احتمال کاهش نرخ بهره در نشست 12 ژوئن FOMC اکنون در کسری بیش از 50 درصد دیده می‌شود که نسبت به 61 درصد یک هفته قبل کاهش یافته است. تورم سرفصل ایالات متحده از 3.2 درصد در سال به 3.4 درصد افزایش یافته و از 0.4 درصد در ماه به 0.3 درصد کاهش یافته است. هر حرکت بالاتر در خوانش‌های سرفصل یا اصلی، انتظارات کاهش نرخ را کاهش می‌دهد و این بر قیمت طلا در سطوح بالاتر فعلی آن تأثیر می‌گذارد.

  دیدار رو در روی بایدن و شی در اجلاس بالی

image1.png

در حالی که احتمال دارد یک حرکت کوتاه‌مدت پایین‌تر در هر نرخ تورم بالاتر از حد انتظار ایالات متحده اتفاق بیفتد، این فلز گرانبها تحت حمایت پس‌زمینه ژئوپلیتیک فعلی باقی خواهد ماند. پشتیبانی اولیه احتمالاً حدود 2280 دلار در هر اونس است. مرحله

نمودار قیمت روزانه طلا – 10 آوریل 2024

image2.png

نمودار از طریق TradingView

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 46.69 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 1.14 به 1 است. معامله گران نت شورت 0.13 درصد بیشتر از دیروز و 0.76 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت و واقعیت داریم معامله گران در کوتاه مدت نشان می دهد که قیمت طلا ممکن است به افزایش خود ادامه دهد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 7% -4٪ 1%
هفتگی 12% 5% 8%

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ می‌توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-rally-continues-us-inflation-data-the-next-obstacle-to-clear-20240410.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار