دلار استرالیا برای راهنمایی به RBA نگاه می کند

AUD/USD تجزیه و تحلیل و نکات صحبت

  • ضعیف تر شدن دلار آمریکا پس از NFP در روز جمعه، AUD را تقویت کرد.
  • انتظار می رود RBA فردا نرخ ها را 25bps افزایش دهد.
  • نگه داشتن AUD/USD بالای دسته پشتیبانی 0.65.

مهارت های معاملاتی خود را بالا ببرید و مزیت رقابتی به دست آورید. امروز چشم انداز دلار استرالیا در Q4 را برای بینش انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله‌گری باشد، دریافت کنید.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی دلار استرالیا

پس از آن که گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) تخمین‌هایی را که باعث کاهش بازدهی خزانه‌داری ایالات متحده شده بود، نادیده گرفت، دلار استرالیا رشدهای هفته گذشته را حفظ کرد. قراردادهای آتی صندوق های فدرال رزرو ضمنی نشان می دهد که قیمت گذاری مجدد انتظارات نرخ بهره تا حدودی کاهش یافته است 95bps کاهش تجمعی نرخ تا دسامبر 2024 در مقابل 60bps همین چند هفته پیش این ممکن است یک واکنش بیش از حد باشد زیرا یک چاپ داده روندی را ایجاد نمی کند و تأیید بیشتری در ماه های آینده مورد نیاز است.

اوایل صبح امروز (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید)، آگهی‌های شغلی استرالیا و ارقام شاخص تورم کاهش یافتند و می‌توانند به چرخش در اقتصاد اشاره کنند، زیرا سیاست‌های پولی سختگیرانه ادامه دارد. اگرچه داده‌های تاثیر کم، این می‌تواند بر تصمیم فردای بانک مرکزی استرالیا (RBA) که در حال حاضر قیمت‌گذاری در بازار پول را دارد، تاثیر بگذارد. 60% احتمال افزایش نرخ (به جدول زیر مراجعه کنید).

  خرید جدیدترین مدل های هودی مردانه شیک با جنس خوب -لباس زئوس

اجماع بر افزایش نرخ بهره پس از تورم بالای مداوم اقتصاد است، اما با توجه به ترس از رکود جهانی، آیا این امر مقامات بانک مرکزی را از افزایش مجدد بازدارد؟ پس از نگه داشتن نرخ ها (4.1٪) از ژوئن سال جاری، یک جهش می تواند AUD را در اطراف به عقب برگرداند 0.6600 مرحله.

تقویم اقتصادی AUD/USD (GMT +02:00)

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

احتمالات نرخ بهره RBA

image2.png

منبع: Refinitiv

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه AUD/USD

image3.png

نمودار تهیه شده توسط Warren Venketas، TradingView

قیمت روزانه AUD/USD در بالا به آرامی به منطقه اشباع خرید که توسط شاخص قدرت نسبی (RSI) اندازه‌گیری می‌شود نزدیک می‌شود، اما فضای بیشتری برای افزایش قیمت دارد. همانطور که در بالا ذکر شد، سوگیری جهت کوتاه مدت فردا توسط RBA تعیین خواهد شد. یک مکث نرخ می‌تواند نشان دهد که این جفت به پایین بازمی‌گردد 0.6500 یک بار دیگر و افزایش می تواند میانگین متحرک 200 روزه (آبی) را در نظر بگیرد.0.6596 منطقه مقاومت به ترتیب

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

  • 0.6500
  • 0.6459
  • میانگین متحرک 50 روزه (زرد)

داده های احساسات مشتری IG: صعودی (AUD/USD)

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر خالص هستند بلند در AUD/USD، با 59% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند.

آخرین راهنمای احساسات (در زیر) را دانلود کنید تا ببینید چگونه تغییرات موقعیتی روزانه و هفتگی بر احساسات و چشم انداز AUD/USD تأثیر می گذارد.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

احساسات بازار

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

  چین از اولین جت مسافربری ساخت داخل رونمایی کرد

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-aud-usd-price-forecast-aussie-dollar-looks-to-rba-for-guidance-wv-20231106.html