رالی رند تمام شد؟

نکات و تجزیه و تحلیل رند

  • عوامل خاص ایالات متحده قدرت ZAR را تقویت می کند، اما ممکن است کوتاه مدت باشد زیرا ممکن است بازارها نسبت به داده های NFP روز جمعه بیش از حد واکنش نشان دهند.
  • فدرال رزرو بعداً امروز در تمرکز صحبت می کند.
  • گاوهای USD/ZAR مشتاقانه منتظر بازگشت احتمالی کوتاه مدت هستند.

پیشینه اساسی USD/ZAR

مبانی کلان اقتصادی تقریباً همه بازارهای اقتصاد جهانی را از طریق رشد، تورم و اشتغال – اکنون راهنمای رایگان را دریافت کنید!

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

راند آفریقای جنوبی جمعه هفته گذشته در کنار همتایان خود در بازارهای نوظهور (EM) پس از حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) سرمایه گذاری کرد. بسیاری از کارشناسان بازار بیشتر به این فکر می کنند که فدرال رزرو اکنون به اوج خود رسیده است. دلار ضعیف تر ایالات متحده باعث ایجاد بسیاری از کالاهای مبتنی بر دلار از جمله صادرات عمده آفریقای جنوبی شده است، بنابراین منبع تغذیه برای ZAR محلی است.

خوش‌بینی در چین پس از آمارهای رشد اخیر می‌تواند حاکی از آن باشد که اقدامات محرک دولت ممکن است در حال نفوذ به بازار و تقویت اقتصاد کلی باشد – خالص برای راند مثبت.

از منظر آفریقای جنوبی، افزایش ظرفیت تولید Eskom به تسهیل شرایط بارگیری اجازه داده است و در صورت ادامه این روند می تواند خوش بینی سرمایه گذاران را تقویت کند.

تقویم اقتصادی امروز یک روز معاملاتی خاموش را نشان می دهد که فقط آشپز فدرال رزرو برای سخنرانی برنامه ریزی شده است (به زیر مراجعه کنید).

  {بیشترین بهره را ببرید} از بک لینک استفاده کنید

تقویم اقتصادی USD/ZAR (GMT +02:00)

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

آیا می خواهید با مرتبط ترین اطلاعات معاملاتی به روز بمانید؟ برای خبرنامه دو هفته‌ای ما ثبت‌نام کنید و از آخرین رویدادهای متحرک بازار مطلع شوید!

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه USD/ZAR

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، TradingView

نمودار روزانه USD/ZAR در بالا نشان می‌دهد که اقدام قیمتی را نشان می‌دهد که در مارس 2022، حمایت خط روند بلندمدت کلیدی (سیاه) را آزمایش می‌کند. تاریخ ممکن است تکرار شود فتیله پایینی بلندی که در حال حاضر شکل می گیرد می تواند در کوتاه مدت این دیدگاه را تکمیل کند.

سطوح مقاومت:

  • 19.0000
  • کارشناسی ارشد 50 روزه
  • 18.7759
  • کارشناسی ارشد 200 روزه
  • 18.5000

سطوح پشتیبانی:

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas



منبع: https://www.dailyfx.com/news/usd-zar-price-forecast-is-the-rand-rally-over-20231106.html