راهنمای خرید لپ تاپ تا 15 میلیون تومان چی چی | behtarin-laptop

این سری را می‌توان سری ارزان‌قیمت‌تری مدل ایسوس R نامید که جزو بهترین لپ تاپ ها تا 20 میلیون تومان است. بهترین لپ تاپ لنوو ارزان قیمت ترین و بهترین لپ تاپ این لیست و البته بهترین و جدیدترین نسل لپ تاپ لنوو ، Ideapad L340 mr است که 2.1 کیلوگرم وزن دارد و به پردازنده نسل جدید AMD Ryzen 5 مجهز شده است. پردازنده این لپ تاپ 4 مگ کش بوده، 12 گیگابایت رم DDR4 روی لپ تاپ قرار دارد و به یک هارد 1 ترابایت و یک هارد SSD دویست و پنجاه و شش مگابایت مجهز شده است. لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IGL05 – Z یکی از لپ تاپ های نام آشنای کمپانی لنوو است. طراحی این لپ تاپ نسبت به گذشته پیشرفت های فراوانی کرده است و از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مناسب است.

  • با خرید لپ تاپ استوک تا 15 میلیون از فروشگاه رایان مارکت رضایت را کسب کنید.
  • سلام واقعیتش بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 15 میلیون تومان در این اوضاع و قیمت ها اصلا پیدا نمیشه.
  • پردازنده Celeron N4020 اینتل با 4 مگابایت، حافظه کش، رم 4 گیگابایتی از نوع DDR و صفحه نمایشی اچ دی با پردازنده گرافیکی Integrated Intel UHD Graphics 600 مجموعه مشخصات سخت افزاری این محصول با کیفیت هستند.
  • لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسوس تنها ۱.۵ کیلوگرم وزن دارد و برای حمل به موقعیت‌های مختلف انتخابی عالی است.
  • اگه مدل های دقیق رو مشخص کنید همه این موارد رو میشه باهم مقایسه کرد.
  • لپ تاپ لنوو IdeaPad پردازنده Core i3-1115G4 دارد و برای امور اداری، مالتی مدیا، دانشجویان و دانش آموزان گزینه خرید لپ تاپ دانش آموزی مناسبی است.
  مقام چینی: آماده همکاری برای کمک به اجرای توافق ۲۵ ساله ایران-چین هستیم

ایسوس گارانتی بسیار بهتری هم دارد و از طرف شرکت ایسوس مادر پشتیبانی می‌شود. مورد مهم دیگر در مورد ایسوس این است که لپ تاپ‌های ایسوس معمولا قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های معادل خود در برند پرفروش دیگر یعنی لنوو دارند. همچنین کیفیت پلاستیک بدنه و کیبورد لپ تاپ‌های ارزان قیمت ایسوس کمی پایین‌ است. ایسوس تعداد مدل زیادی در محدوده قیمت زیر 15 میلیون ندارد و این بخش بازار تا حدود زیادی در دست لنوو است. لپ تاپ‌های سری IdeaPad 3 خانواده میان رده دیگری از لنوو هستند که با سخت افزارهای متفاوتی در بازار عرضه می‌شوند.

انتخاب جایگزین: لنوو IdeaPad 5

در این محصول خبری از حافظه گرافیکی مجزا نیست و حافظه رم نیز تنها 4 گیگابایت از نوع DDR4 است که خوشبختانه امکان ارتقاء آن نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به حافظه داخلی 1 ترابایتی از نوع HDD و باتری دو سلولی 36 وات ساعت اشاره کرد. با این قیمت 15 میلیون تومان، کروم‌بوک‌ها بهتر از لپ تاپ های ویندوزی هستند، زیرا در مواردی که اکثر مردم از لپتاپ استفاده می‌کنند سریع‌تر هستند.

راهنمای خرید لپ تاپ تا 15 میلیون تومان چی چی | behtarin-laptop

حافظه اختصاصی گرافیکی لپ تاپ هم ۲ گیگابایتی بوده و سطح رضایت کاملی می‌توانید از آن داشته باشید. یقینا این گزینه نسبت به گرافیک‌های یکپارچه با تراشه، قدرت بیشتر می‌تواند داشته باشد. محصول دیگری از سری آسپیر کمپانی ایسر را داریم که می‌توانید این بار با شرایط بهتری به سراغش بروید. لپ تاپ مدل آسپیر A315 ایسر می‌تواند انتخابی شایسته در جمع لپ تاپ‌های ارزان قیمت بازار باشد. با این لپ تاپ می‌توانید جهت کاربری عمومی و دانشگاهی از آن بهره برده و سال‌ها مشکل خاصی نداشته باشید. یکی از بهترین لپ تاپ‌های این رده را ایسوس ساخته است و می‌توانید همراه با مشخصات فنی خوبی به سراغش بروید.

  در میان تشدید تنش ها در روسیه و خاورمیانه، برنت، WTI به بالاترین سطح سالانه رسید

بهترین لپ تاپ ایسوس تا 15 میلیون تومان