شرکت نگهدارنده EUR/USD بالای 1.1200، اسباب بازی EUR/GBP با میانگین متحرک 20 روزه

قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل EUR/USD و EUR/GBP

  • ثابت ماندن EUR/USD بالای 1.1200.
  • دوره خاموشی فدرال رزرو کمکی به دلار آمریکا نخواهد کرد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

دلار آمریکا با بازگشت شاخص دلار آمریکا به زیر 100 و نزدیک به پایین‌ترین سطح 15 ماه اخیر، هفته را به حالت عقب باز می‌کند. با توجه به اطلاعات ناچیز اقتصادی ایالات متحده که در هفته جاری منتشر شده است، و بدون هیچ صحبتی از سوی فدرال رزرو تا پس از تصمیم FOMC در 26 ژوئیه، جفت دلار و دلار توسط نیروهای خارجی پیش از نشست فدرال رزرو هدایت خواهند شد. .

برای همه رویدادهای متحرک بازار و انتشار داده های اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX

نمودار قیمت روزانه شاخص دلار آمریکا

image1.png

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

EUR/USD ثابت باقی می ماند، اما عملکرد فعلی قیمت شروع به طولانی شدن کرده است. شاخص CCI EUR/USD را در قلمروی بیش از حد خرید نشان می دهد، در حالی که این جفت ارز در 11 روز گذشته بیش از چهار رقم بزرگ افزایش یافته است. تجمع هفتگی هفته گذشته بزرگترین رالی از ابتدای نوامبر سال گذشته تاکنون بود. حمایت اولیه در 1.1185 جلوتر از 1.1100 دیده می شود.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD – 17 ژوئیه 2023

image2.png

نمودار از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

سلام

روزانه 15% 2% 5%
هفتگی -31٪ 26% 5%

معامله گران خرده فروشی EUR/USD بسیار کوتاه هستند

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 21.94 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 3.56 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 1.67 درصد بیشتر از دیروز است. 33.44 درصد کمتر از هفته گذشته استدر حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 1.27 درصد بیشتر از دیروز و 27.38 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد تعصب تجاری EUR/USD ترکیبی

یورو در تلاش است تا ضررهای اخیر خود را در برابر پوند انگلیس به دست آورد زیرا تفاوت های نرخ بهره و انتظارات همچنان به حمایت از پوند انگلیس ادامه می دهد. انتشار اصلی اقتصادی بریتانیا در این هفته، داده های تورم ژوئن در روز چهارشنبه در ساعت 07:00 بریتانیا، محرک بعدی این جفت خواهد بود.

image3.png

تورم بریتانیا برای بانک انگلستان به طرز ناراحت کننده ای بالا باقی می ماند و اگر این وضعیت باقی بماند، ممکن است استرلینگ بیشتر تقویت شود. از سوی دیگر، اگر فشارهای قیمتی بریتانیا بیش از حد انتظار کاهش یابد، پوند نیز پایین تر خواهد رفت. EUR/GBP به اندازه EUR/USD کشیده نمی شود و معامله گران خرده فروشی در حال حاضر به قیمت 2.21 تا 1 کوتاه می آیند. میانگین متحرک ساده 20 روزه در حال حاضر در جریان است و اگر قیمت لحظه ای بالاتر از این شاخص باقی بماند، EUR/GBP ممکن است بالاتر حرکت کند. با مقاومت 0.8658 از بالاترین سطح 28 ژوئن.

نمودار قیمت روزانه EUR/GBP – 17 ژوئیه 2023

image4.png

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/eur-usd-holding-firm-above-1-1200-eur-gbp-toys-with-20-day-moving-average-20230717.html

  محرک های اساسی همسو هستند اما نرخ های واقعی یک تهدید هستند
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار