طلا، سهام، بیت کوین، دلار آمریکا، یورو، پوند، ین. چه چیزی در پیش است؟

بیشترین خوانده شده: چشم انداز یورو – سیگنال های احساسات بازار برای EUR/USD، EUR/GBP، EUR/JPY

سه ماهه اول سال 2024 فصلی در تاریخ بازار نوشت. هیاهوی بی‌امان هوش مصنوعی، شاخص‌های فناوری سنگین را به ارتفاعات جدید سرگیجه‌آوری سوق داد و غول‌هایی مانند انویدیا، آلفابت و مایکروسافت سوار بر موج سرخوشی سرمایه‌گذاران شدند.

علاوه بر این، انتظارات در مورد چشم انداز سیاست پولی فدرال رزرو دارایی های ریسک را تقویت کرد. اگرچه فدرال رزرو در طول سه ماهه اول مواضع خود را حفظ کرد، اما سیاست گذاران نشان دادند که پس از یکی از تهاجمی ترین چرخه های انقباضی در دهه های بین سال های 2022 و 2023، “دور نیست” به دست آوردن اعتماد بیشتری نسبت به دورنمای تورم برای شروع کاهش هزینه های استقراض.

در این زمینه، S&P 500 10.15 درصد افزایش یافت و در بالاترین سطح تاریخ 5254 بسته شد. به طور مشابه، نزدک 100 با رشد 8.5 درصدی، رشد قابل توجهی را به ثبت رساند، البته با سرعت کمی کندتر، بر اساس افزایش 14 درصدی که در دوره اکتبر تا دسامبر 2023 شاهد بودیم.

برای تجزیه و تحلیل گسترده از طلا و نقرهچشم انداز، پیش بینی تجارت Q2 ما را هم اکنون دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

در جاهای دیگر، طلا که در اوایل سال با چالش هایی مواجه شد، از اواسط فوریه شروع به بازگشت صعودی قوی کرد. این افزایش، تا حدی ناشی از گمانه زنی ها مبنی بر اینکه FOMC رشد اقتصادی را بر نگرانی های تورمی در اولویت قرار می دهد و از ماه ژوئن کاهش موضع خود را آغاز می کند، باعث شد این فلز گرانبها در اواخر مارس به بالاترین سطح تاریخی بیش از 2200 دلار برسد.

شاخص های سهام ایالات متحده و عملکرد طلا در سه ماهه اول

تصویری از یک نمودار شرح به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView

در فضای FX، دلار آمریکا در میان همتایان برتر خود، به ویژه در برابر ین ژاپن، قدرت قابل توجهی را نشان داد. به عنوان مثال USD/JPY در طول سه ماهه اول بیش از 7 درصد افزایش یافت و به طرز وسوسه انگیزی به بازپس گیری سطح روانشناختی 152.00 نزدیک شد، خطی که برای دولت ژاپن وجود دارد.

  سیل جان ۴۲ نفر را در فیلیپین گرفت

ین نتوانست از حرکت بانک مرکزی ژاپن برای کنار گذاشتن نرخ های منفی حمایت کند، زیرا این موسسه گفت که شرایط مالی برای آینده قابل پیش بینی مساعد باقی خواهد ماند. معامله گران این سیگنال منفی را به عنوان نشان دهنده یک چرخه عادی سازی کند برای کشور تفسیر کردند که باعث حفظ ضرر بازدهی آن نسبت به سایر اقتصادها می شود.

برای یک مرور کلی از چشم انداز فنی و بنیادی دلار آمریکا، پیش بینی تجارت سه ماهه دوم خود را هم اکنون درخواست کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

با نگاهی به آینده، ما پیش‌بینی می‌کنیم که پویایی بازار ناشی از روند جهانی به سمت سیاست‌های پولی سست‌تر باشد، با این فرض که تورم شگفت‌انگیز صعودی قابل توجهی نداشته باشد. این ممکن است برای دارایی های ریسک، به ویژه در زمینه بهبود و تثبیت رشد اقتصادی، حمایت کند. در همین حال، دلار آمریکا می‌تواند کاهش یابد، اما اگر سایر بانک‌های مرکزی در نهایت چشم‌اندازی بدتر از فدرال رزرو را اتخاذ کنند، نزولی آن محدود خواهد شد.

سه ماهه دوم نوید یک گردباد از نیروهای بازار را می دهد و زمینه را برای فرصت های معاملاتی هیجان انگیز در بین ارزها، کالاها و ارزهای دیجیتال فراهم می کند. آیا روند اخیر ادامه خواهد داشت یا بازیگران جدیدی ظهور خواهند کرد؟ برای بینش متخصص در مورد کاتالیزورهایی که Q2 را شکل می دهند، پیش بینی های فنی و اساسی جامع DailyFX را بررسی کنید. معامله برنده بعدی شما در انتظار است – پتانسیل را باز کنید!

اگر به دنبال دیدگاه گسترده‌تری در مورد شاخص‌های سهام ایالات متحده هستید، راهنمای معاملات بازار سهام Q4 ما را حتما دانلود کنید. این دروازه شما به سوی انبوهی از ایده ها و بینش های ضروری است.

پیش بینی های فنی و اساسی برای سه ماهه دوم

پیش بینی بنیادی دلار استرالیا در سه ماهه دوم: روند نزولی طولانی AUD/USD ممکن است در نهایت محو شود

این مقاله بر روی چشم انداز بنیادی دلار استرالیا تمرکز می کند و کاتالیزورهای بازار و محرک های کلیدی را که انتظار می رود تأثیر قابل توجهی بر پویایی ارز در سه ماهه دوم داشته باشند، تحلیل می کند.

پیش بینی فنی سه ماهه دوم ین ژاپن: USD/JPY، EUR/JPY، GBP/JPY در مقطع بحرانی

این مقاله به بررسی چشم‌انداز فنی ین ژاپن برای سه ماهه دوم در سه جفت کلیدی می‌پردازد: USD/JPY، EUR/JPY، و GBP/JPY. این قطعه هم پویایی قیمت و هم احساسات بازار را برای یک چشم انداز جامع و جامع در نظر می گیرد.

چشم انداز بنیادی سه ماهه دوم پوند بریتانیا – آیا بانک انگلستان به باشگاه کاهش نرخ سه ماهه دوم خواهد پیوست؟

کمیته سیاست پولی بانک مرکزی انگلیس در آخرین جلسه خود موضعی غیرقابل قبول اتخاذ کرد که باعث ایجاد بحث در مورد امکان سیاست گذاران برای ارائه اولین کاهش نرخ بهره شد. انتظارات نرخ بهره می تواند تاثیر زیادی بر پوند در سه ماهه دوم داشته باشد.

چشم انداز فنی سه ماهه دوم سهام: رکورد شکسته شدن سهام هیچ نشانه ای از کاهش را نشان نمی دهد

پس از چاپ چندین رکورد تاریخی، شاخص‌های ایالات متحده اکنون در بالاترین حد جدید یا در اطراف با نشانه‌های کمی از خستگی معامله می‌شوند. پیش بینی های فیبوناچی نشان می دهد که قیمت ها ممکن است به کدام سمت حرکت کنند.

پیش بینی اساسی نفت خام سه ماهه دوم – کاهش اوپک قیمت ها را ثابت نگه می دارد

قیمت نفت خام ممکن است در سه ماهه دوم سال 2024 به افزایش خود ادامه دهد، اما همچنان در معرض عدم قطعیت قابل توجه کوتاه مدتی است که آنها را در آغاز سال تحت تاثیر قرار داده است.

  دانشگاه آزاد پذیرای زنان مشتاق علم و دانش از کشور افغانستان است

پیش بینی فنی سه ماهه دوم ارزهای دیجیتال: بیت کوین، اتریوم، سولانا. چه چیزی در پیش است؟

در این مقاله، چشم‌انداز فنی سه‌ماهه دوم بیت‌کوین، اتریوم و سولانا را بررسی می‌کنیم، احساسات و آستانه‌های قیمتی اصلی را که ارزش تماشای آن در کوتاه‌مدت دارند، تحلیل می‌کنیم.

پیش بینی بنیادی سه ماهه دوم طلا: در آب های خنثی – نه صعودی و نه نزولی

این مقاله تجزیه و تحلیل عمیقی از چشم انداز بنیادی قیمت طلا در سه ماهه دوم ارائه می دهد و موضوعات مهم بازار و محرک های کلیدی را که می توانند نقشی محوری در شکل دادن به مسیر این فلز گرانبها داشته باشند، بررسی می کند.

پیش بینی فنی یورو در سه ماهه دوم: EUR/USD، EUR/GBP و EUR/JPY

یورو/دلار آمریکا تا کنون در سال جاری روندی پر از دست انداز داشته است و فعال ترین جفت ارز فارکس که به صورت فعال معامله می شود، سال را از بالاترین سطح شش ماهه خود شروع کرده و در اواسط فوریه به پایین ترین حد چند هفته ای سقوط کرده است. ببینید Q2 چه چیزی در فروشگاه دارد.

پیش بینی دلار آمریکا در سه ماهه دوم: با کاهش نرخ چشمی بانک های مرکزی بزرگ، دلار به جلو می رود

دلار آمریکا در سه ماهه اول عملکرد خارق‌العاده‌ای داشت – چیزی که احتمالاً ادامه خواهد داشت، اما شاید به میزان کمتری اکنون که رشد تعدیل شده است و کاهش نرخ‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

مهارت های معاملاتی خود را دقیق تنظیم کنید و در رویکرد خود فعال بمانید. درخواست کنید یورو/ پیش بینی USD برای تحلیل عمیق چشم انداز بنیادی و فنی یورو!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید



منبع: https://www.dailyfx.com/news/markets-q2-outlook-gold-stocks-bitcoin-us-dollar-euro-pound-yen-whats-ahead-20240331.html