طلا با نزدیک شدن به NFP های ایالات متحده، بالاترین قیمت خود را به بالاتر از 2300 دلار رساند.

تجزیه و تحلیل قیمت طلا و نمودار

پیش بینی طلای Q2 با نام تجاری جدید ما را دانلود کنید

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: شکست طلا با شکل گیری الگوی پرچم صعودی نزدیک می شود

پس از اینکه این گزارش نشان داد که فعالیت های تجاری در ماه مارس برای پانزدهمین ماه متوالی اما با سرعت کمتری گسترش یافته است، داده های روز چهارشنبه ISM خدمات ایالات متحده، دلار آمریکا را کاهش داد و طلا را افزایش داد. عنوان خوانش PMI خدمات ISM از 51.4 کمتر از قرائت فوریه 52.6 و انتظارات بازار برای چاپ 52.7 بود. با کاهش فشار هزینه ها، شاخص قیمت ها از 58.6 در ماه فوریه به 53.4 کاهش یافت.

نکات کلیدی گزارش موسسه مدیریت تامین عبارتند از:

شاخص ترکیبی در ماه مارس به دلایل زیر کاهش یافت:

  • کاهش رشد سفارشات جدید
  • تحویل سریعتر تامین کننده
  • انقباض در استخدام

در این گزارش همچنین تاکید شده است:

  • بهبود مستمر در لجستیک و زنجیره تامین
  • مشکل در پر کردن موقعیت ها
  • کنترل هزینه های نیروی کار

«شاخص قیمت ها پایین ترین میزان خود را از مارس 2020 نشان می دهد، زمانی که شاخص 50.4 درصد ثبت شد. با این حال، پاسخ دهندگان نشان دادند که حتی با وجود تثبیت برخی قیمت ها، تورم همچنان یک نگرانی است.

انتشار خدمات ISM ایالات متحده

داده‌های ضعیف‌تر خدمات ایالات متحده و تنش‌های سیاسی ادامه‌دار در خاورمیانه با هم ترکیب شده‌اند تا طلا را بالاتر ببرد و به رکورد جدیدی برسد. طلا از اواسط فوریه در حال افزایش بوده است و این افزایش در طول مسیر توسط یک نمودار شناخته شده پرچم صعودی تایید شده است.

  Where to next for USD/JPY, GBP/JPY and GBP/USD following BOE and BOJ rate decisions?

الگوهای پرچم: معاملات نمادهای نزولی و صعودی

میله پرچم حدوداً 150 دلاری که به نقطه عطف اضافه شد، هدف صعودی را در حدود 2300 دلار در هر اونس ایجاد کرد. و این در حال حاضر انجام شده است. معامله گران باید بدانند که گزارش مشاغل ایالات متحده در روز جمعه می تواند برخی از این حرکت را معکوس کند، به خصوص اگر NFP ها بازار کار ایالات متحده قوی تر از حد انتظار را نشان دهند. سطح اول پشتیبانی حدود 2194 دلار در هر اونس دیده می شود. حوزه.

نمودار قیمت روزانه طلا

image1.png

نمودار از طریق TradingView

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 40.90 درصد معامله گران طلا دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.44 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 3.82 درصد کمتر از دیروز و 6.38 درصد کمتر از هفته گذشته است. نت-شورت معامله گران 8.17 درصد بیشتر از دیروز و 18.05 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله گران کوتاه مدت هستند نشان می دهد که قیمت طلا ممکن است به افزایش خود ادامه دهد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -16٪ 7% -4٪
هفتگی 2% 13% 8%

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ می‌توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-posts-a-fresh-all-time-high-above-2-300-as-us-nfps-near-20240404.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار