طلا (XAU/USD) آخرین – بازدهی خزانه داری ایالات متحده کاهش یافته است، تصمیمات سیاست اصلی بانک مرکزی نزدیک است

طلا (XAU/USD) تجزیه و تحلیل، قیمت ها و نمودارها

  • بازدهی خزانه داری ایالات متحده کاهش یافته است و تمایل ملایمی بر ریسک حاکم است.
  • تصمیمات سیاست بانک مرکزی ممکن است چشم انداز را تغییر دهد.

یاد بگیرید چگونه تجارت کنید طلا با راهنمای رایگان ما

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله طلا

تقویم اقتصادی DailyFX

طلا در معاملات اولیه با خبرهای تازه کمی برای حرکت قیمت در حال حرکت است. بازارهای ریسک تلاش می کنند علیرغم بحران ادامه دار در خاورمیانه، با شروع فصل درآمدهای ایالات متحده، به سمت بالاتری حرکت کنند. شاخص ترکیبی فلش S&P آمریکا در روز سه‌شنبه تا حدی صعودی را شگفت‌زده کرد، که نشان می‌دهد فعالیت‌های تجاری در ایالات متحده در حال گسترش است و این احساس رو به رشد که اقتصاد ایالات متحده ممکن است در ماه‌های آتی در حال فرود نرم باشد، می‌افزاید.

بازدهی خزانه داری ایالات متحده امروز در معاملات آهسته افزایش یافته است زیرا معامله گران منتظر نشست هفته آینده FOMC و تصمیم سیاست هستند. انتظار می‌رود فدرال رزرو کاملاً نرخ‌ها را بدون تغییر نگه دارد، در حالی که کنفرانس مطبوعاتی پس از تصمیم‌گیری برای هرگونه نشانه‌ای مبنی بر پایان دادن به چرخه افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو به دقت تجزیه و تحلیل خواهد شد. اولین نگاه به تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم ایالات متحده فردا منتشر می شود و این بخشی از تفکر فدرال رزرو هنگام بررسی سیاست های پولی خواهد بود. بازار در حال حاضر انتظار رشد 4.3 درصدی در سه ماهه سوم را دارد که به طور قابل توجهی قوی تر از رشد 2.1 درصدی سه ماهه قبل است.

  کره شمالی خواستار توقف رزمایش نظامی آمریکا و کره جنوبی شد

فدرال رزرو تنها بانک مرکزی در فهرست نیست و بانک مرکزی اروپا، بانک مرکزی اروپا، BoE و BoJ همگی آخرین تصمیمات سیاستی خود را در هشت روز آینده اعلام می کنند.

image1.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

برترین درس های تجارت

طلا در حال حاضر در دو طرف 1970 دلار در هر اونس معامله می شود. پیش از داده های تولید ناخالص داخلی ایالات متحده و تصمیم هفته آینده فدرال رزرو. سطح مقاومت کوتاه مدت در حدود 1987 دلار در هر اونس. دست نخورده باقی می ماند و فلز گرانبها باید در بالا بسته و باز شود تا راه به 2000 دلار در هر اونس باز شود. و 2010 دلار در هر اونس. پشتیبانی 1960 دلار در هر اونس دیده می شود. جلوتر از منطقه ای بین 1940 دلار در هر اونس. و 1932.5 دلار در هر اونس.

نمودار قیمت روزانه طلا – 25 اکتبر 2023

image2.png

نمودار از طریق TradingView

داده‌های IG Retail Trader نشان می‌دهد که 61.04% معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به فروش 1.57 به 1 است. نت شورت معامله گران 2.64 درصد بیشتر از دیروز و 37.42 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -5٪ 5% -1٪
هفتگی -21٪ 32% -5٪

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-xau-usd-latest-us-treasury-yields-subdued-major-central-bank-policy-decisions-near-20231025.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار