قیمت طلا، نزدک 100 در معرض خطر تصحیح بزرگتر پس از داده های داغ CPI ایالات متحده است. چرا؟

نزدک 100، پیش بینی قیمت طلا:

  • طلا و نزدک 100 در این لحظه دقیقاً پس از داده های اقتصادی اخیر ایالات متحده، نمایه ریسک-پاداش غیرجذابی را ارائه می دهند
  • با ما تورم با فراتر رفتن از هدف 2.0 درصدی و بازار کار که انعطاف پذیری استثنایی را نشان می دهد، لفاظی فدرال رزرو می تواند در کوتاه مدت در جهت مخالف تر تغییر کند.
  • Fedspeak در کوتاه مدت کلید خواهد بود

بیشترین خوانده شده: پیشنهاد دلار آمریکا به‌عنوان شاخص CPI چسبنده، معضلی را برای فدرال رزرو ایجاد می‌کند، راه‌اندازی‌ها بر روی EUR/USD، GBP/USD

قیمت طلا و نزدک 100 ممکن است در معرض خطر تصحیح نزولی بزرگتر به دنبال آخرین مجموعه آمارهای قیمت مصرف کننده و ادعاهای بیکاری منتشر شده در روز پنجشنبه باشند. این بدان معنی است که بالاترین رکوردهای جدید برای فلز گرانبها و شاخص فناوری ممکن است کمی بیشتر منتظر بمانند.

در جبهه تورم، گزارش CPI دسامبر با افزایش سرعت به 3.4 درصد از 3.1 درصد قبل افزایش یافت. از نظر داده‌های بازار کار، درخواست‌های هفته گذشته برای دریافت مزایای بیکاری به پایین‌ترین سطح در سه ماه گذشته رسید که نشان می‌دهد اخراج‌ها در اقتصاد بسیار محدود است.

داده های اقتصادی ایالات متحده

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

برای تحلیل گسترده چشم‌انداز میان‌مدت طلا، که بینش‌هایی از دیدگاه‌های بنیادی و فنی را در بر می‌گیرد، پیش‌بینی معاملات سه‌ماهه اول ما را هم‌اکنون دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

با توجه به اینکه قیمت های مصرف کننده به راحتی بالاتر از هدف 2.0 درصدی فدرال رزرو است و بازار کار انعطاف پذیری استثنایی را نشان می دهد، بانک مرکزی ایالات متحده تمایلی به کاهش شدید نرخ بهره در سال 2024 نخواهد داشت. .

  شیوع تب خوکی افریقایی در کره جنوبی

در حالی که بازدهی خزانه داری در روز کاهش یافت، برخلاف تصور، این عقب نشینی ممکن است به داده های روز پنجشنبه مربوط نباشد، بلکه شاید به تقاضای پناهگاه امن در پی گزارش هایی مبنی بر احتمال انجام حملات هوایی آمریکا و متحدانش علیه شورشیان حوثی در یمن مربوط باشد.

خطرات ژئوپلیتیک همیشه یک کارت وحشی هستند، اما این وضعیت باید مهار شود، به این معنی که هیچ تشدید به یک درگیری منطقه ای گسترده تر در خاورمیانه وجود ندارد. با توجه به این نکته، بازدهی احتمالاً پس از فرونشستن گرد و غبار، پیشرفت خود را از سر می گیرد، اما برای درک بهتر مسیر خود، معامله گران باید از نزدیک Fedspeak را دنبال کنند.

نمودار زیر روندهای تورم اخیر را هم برای شاخص اصلی و هم برای شاخص اصلی نشان می دهد.

به دنبال ایده های معاملاتی عملی هستید؟ راهنمای فرصت های معاملاتی برتر ما را با استراتژی های روشنگر برای سه ماهه اول دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

image2.png

منبع: BLS

با توجه به رویدادهای اخیر، معامله گران نباید تعجب کنند اگر لفاظی فدرال رزرو شروع به تغییر جهت جنگ طلبانه کند و سیاستگذاران در مقابل کاهش نرخ بهره در ماه مارس عقب نشینی کنند و استدلال کنند که شواهد بیشتری در مورد کاهش تورم برای کشیدن ماشه مورد نیاز است. این می تواند برای فلزات گرانبها و سهام فناوری کاملاً نزولی باشد.

به دلایلی که قبلا ذکر شد، مشخصات ریسک-پاداش برای طلا و نزدک 100 در این لحظه دقیق به نظر نمی رسد. در حالی که چشم انداز ممکن است با معرفی اطلاعات جدید تغییر کند، معامله گران باید در حال حاضر احتیاط کنند و از تعقیب کورکورانه تجمعات مشکوک خودداری کنند.

  سفر یک مقام دیگر آمریکا به تایوان/ واشنگتن همچنان به دنبال تحریک چین

اگر به دنبال تحلیلی عمیق از شاخص‌های سهام ایالات متحده هستید، پیش‌بینی بازار سهام در سه ماهه اول ما مملو از بینش‌های بنیادی و فنی عالی است. اکنون راهنمای کامل معاملات را دریافت کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-price-nasdaq-100-at-risk-of-larger-correction-after-hot-us-cpi-data-why-20240111.html