لونی از تشکیل صلیب مرگ بهره برداری می کند؟

آنالیز USD/CAD و نقاط صحبت

  • نفت خام از طریق اوپک پلاس، CAD را تقویت می کند.
  • انتظارات افزایش نرخ بهره BOC همچنان ادامه دارد.
  • صلیب مرگ ایجاد شد، برای USD/CAD بعدی کجاست؟

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

پیشینه اساسی دلار کانادا

دلار کانادا هفته گذشته از برخی سطوح فنی کلیدی عبور کرد و در این هفته نسبتا قوی باز شد، هرچند در برابر دلار آمریکا اندکی ضعیف تر شد. محرک اصلی نشست اوپک پلاس در روز یکشنبه بود که شامل کاهش بیشتر تولید نفت خام توسط عربستان سعودی (1000000 بشکه در روز) به مجموع تولید 9000000 بشکه در روز بود. محدودیت‌های عرضه تا سال 2024 ادامه خواهد داشت و همچنین از نقطه‌نظر کالا حمایتی را نیز به شرکت نفت خام مرتبط با نفت خام خواهد داد.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

از منظر دلار آمریکا، ضربان عنوان NFP برای تغییر انتظارات بازار پول به نفع افزایش نرخ بهره به دلیل افزایش بیکاری و کاهش هرچند اندک در رقم متوسط ​​کافی نبود. بانک کانادا (BOC) اعلامیه نرخ بهره خود را در روز چهارشنبه 7 ژوئن فاش می کند و پیش بینی می شود که در حالت تعلیق باقی بماند. با این حال، پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که یک تقسیم تقریباً 50/50 بین توقف و افزایش که ممکن است ناشی از تولید ناخالص داخلی قوی کانادا در هفته گذشته باشد. بدون هیچ داده واقعی تأثیرگذار کانادایی از الان تا چهارشنبه، من تمایل دارم که نرخ های نگهداری BOC را ثابت نگه دارم.

  چالش جدید نخست وزیر ژاپن

تقویم اقتصادی امروز (به زیر مراجعه کنید) شامل برخی از اطلاعات کلیدی در مورد اقتصاد ایالات متحده از طریق داده های PMI خدمات با تمرکز بیشتر بر گزارش ISM است. این چاپ داده‌ها به این دلیل مهم است که ایالات متحده عمدتاً یک اقتصاد مبتنی بر خدمات است و با پیش‌بینی‌هایی که به سمت بالا اشاره می‌کنند، دلار ممکن است پشتوانه بیشتری پیدا کند – احتمال افزایش احتمال افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو به دلیل اینکه بخش خدمات در حال افزایش است. محرک اصلی تورم آمریکا

تقویم اقتصادی USD/CAD

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه USD/CAD

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

اقدام روزانه قیمت USD/CAD ممکن است در آستانه افزایش رشد کوتاه مدت CAD با تشکیل صلیب مرگ (قرمز) باشد. یک شمع بسته شود و زیر آن بشکند 1.3407 نوسان پایین می تواند باعث حرکت بزرگ پایین تر به سمت حمایت خط روند (سیاه) شود.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

میانگین های متحرک

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

سطوح مقاومت کلیدی:

  • 1.3567
  • MA 200 روزه (آبی)
  • 1.3500/50 روز کارشناسی ارشد

سطوح پشتیبانی کلیدی:

  • 1.3407
  • پشتیبانی خط روند (مشکی)

داده های احساس مشتری IG: نزولی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند در USD/CAD، با 66% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم که منجر به یک موقعیت نزولی کوتاه مدت می شود.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas

  چشم انداز FTSE 100، DAX 40 و S&P 500 در حالی که انتظارات از افزایش فدرال رزرو در ژوئن کاهش می یابد.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-usd-cad-price-forecast-loonie-to-exploit-death-cross-formation-wv-20230605.html