پوند انگلیس با بازگشت تولید به رشد رشد کرد

تجزیه و تحلیل و نمودارهای پوند بریتانیا (GBP/USD).

  • GBP/USD به سه شنبه سبز برگشت
  • شاخص PMI مارس بریتانیا با بازبینی صعودی روبرو شد که اولین مورد را نشان داد رشد در بیست ماه
  • سایر نشانه های معاملاتی هفته به شدت ایالات متحده محور خواهد بود

Q2 جدید ما را دانلود کنید پوند انگلیس پیش بینی

توصیه شده توسط دیوید کوتل

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

پوند انگلیس روز دوشنبه در برابر دلار آمریکا کمی عقب نشینی کرد، زیرا برخی از قدرت های غافلگیرکننده در تولید داخلی که در سراسر اقیانوس اطلس دیده می شود، تحت تاثیر قرار گرفت.

با این حال، استرلینگ کمتر از محدوده معاملات هفته گذشته در برابر برادر بزرگ خود باقی مانده است، زیرا در روز دوشنبه توسط برخی از داده های اقتصادی قوی شگفت آور از بزرگترین اقتصاد جهان به زیر آن سقوط کرد. شاخص تولیدی مؤسسه سنگین وزن برای مدیریت عرضه در ماه مارس از 47.8 فوریه به 50.3 افزایش یافت. این نه تنها بالاتر از انتظارات بازار بود، بلکه اولین چاپ بالاتر از سطح کلیدی 50 از سپتامبر 2022 بود. برای نشان دادن گسترش کلی در این بخش، خواندن بیش از 50 مورد نیاز است.

دلار آمریکا به طور کلی از این اتفاق سود برد و عملکرد آن در برابر پوند از این قاعده مستثنی نبود. با این حال، جهش GBP/USD در روز سه‌شنبه پس از آن اتفاق افتاد که شاخص مدیران خرید بریتانیا نیز برای اولین بار در بیست ماه گذشته به بالای 50 رسید.

دلار در این هفته همچنان در کنترل خود باقی می‌ماند، و بیشتر نشانه‌های معاملاتی برنامه‌ریزی‌شده اصلی هفته احتمالاً از آن طرف جفت هستند. رئیس جروم پاول، رئیس فهرست کاملی از سخنرانان فدرال رزرو است. بازارها می‌دانند که بانک مرکزی ایالات متحده عجله‌ای برای کاهش نرخ‌های بهره ندارد، اما می‌خواهند بدانند که آیا نشانه‌های اخیر قدرت اقتصادی ممکن است روند را حتی بیشتر کند کند یا خیر. احتمالاً دلار حداقل تا زمانی که بازارها پاسخی به آن پیدا کنند، حمایت گسترده ای خواهد یافت.

  کیشیدا: استفاده از تسلیحات اتمی، اقدامی خصمانه علیه بشریت است

این هفته با انتشار لیست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده به پایان می رسد. انتظار می رود در ماه مارس 200000 شغل جدید ایجاد شود که نرخ بیکاری را در 3.9 درصد نگه می دارد.

توصیه شده توسط دیوید کوتل

توصیه شده توسط دیوید کوتل

بسته شروع معاملات FX

GBP/USD تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه GBP/USD با استفاده از TradgingView گردآوری شده است

محدوده معاملاتی بسیار گسترده ای که از اواخر نوامبر مشاهده شد، بیشتر شبیه یک فلات در مسیر پایین تر به نظر می رسد، حتی اگر، البته، تا کنون تایید نشده است.

کانال روند نزولی از اوج های 8 مارس، حداقل از نظر کران پایین بسیار محکم تر به نظر می رسد و اگر گاوهای پوند نتوانند قیمت ها را بالاتر از آن نگه دارند، در هفته های آتی محتمل به نظر می رسد که یک آزمون حمایتی اصلاحی مهم در 1.2510 باشد. شکست بادوام پایین تر از آن، پوند/دلار آمریکا را به سرزمینی بازمی گرداند که از پایان سال گذشته مشاهده نشده بود و احتمالاً نشانه سقوط های سنگین تر است.

در حال حاضر، مقاومت کوتاه مدت در 1.25894 در 25 مارس وارد می شود، با وقفه ای در روند نزولی که احتمالاً گاوها می توانند سرعت را بالاتر از این سطح قرار دهند.

پشتیبانی کانال در 1.25090 قرار دارد.

شاخص احساسات IG نشان می دهد که معامله گران به شدت در سطوح فعلی خالص شده اند و به نوبت حدود 65 درصد می رسند. این ممکن است برای یک بازی نزولی و مخالف استدلال کند.

  USD/JPY شکست می خورد اما AUD/JPY فاقد جرقه صعودی است

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/british-pound-bounces-as-manufacturing-scrapes-back-into-growth-20240402.html