پیشنهاد یورو در مورد ضعف USD به عنوان آسیب پذیری باقی مانده است

تجزیه و تحلیل EUR/USD

  • ضعیف بودن دلار آمریکا، یورو را تامین می کند.
  • تمرکز مقامات بانک مرکزی اروپا امروز
  • یورو/دلار آمریکا به منطقه اشباع خرید RSI رسید، آیا حرکت صعودی در حال محو شدن است؟

مهارت های معاملاتی خود را بالا ببرید و مزیت رقابتی به دست آورید. امروز چشم انداز یورو Q4 را برای بینش انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله گر باشد، دریافت کنید.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی یورو

پس از هضم بازارها از آمارهای اقتصادی اخیر ایالات متحده و اروپا در هفته گذشته، یورو توانسته است روند صعودی خود را در برابر دلار حفظ کند. هر دو اقتصاد با افزایش اخیر ایالات متحده، به ویژه از طریق داده های نیروی کار، روند کندی را نشان می دهند. از منظر اروپا، پس‌زمینه تورم نشان‌دهنده تعدیل فشارهای تورمی است که در حال حاضر بازارهای پولی انتظار اولین کاهش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا (ECB) را در حدود آوریل/ژوئن سال آینده دارند (به جدول زیر مراجعه کنید).

احتمالات نرخ بهره بانک مرکزی اروپا

image1.png

منبع: Refinitiv

علیرغم این واقعیت که مقامات بانک مرکزی اروپا علیه این روایت کینه توزانه عقب نشینی کرده اند، پیش بینی ها بدون تغییر باقی مانده است. برخی از نقل قول ها از Wunsch بانک مرکزی اروپا در اوایل صبح امروز در زیر نشان داده شده است:

در عوض، شرط‌بندی روی ریسک کاهش نرخ باعث افزایش می‌شود.»

“بازارها خوشبین هستند که پیاده روی بیشتر را رد کنند.”

نرخ ها باید در دسامبر و ژانویه بدون تغییر باقی بماند.

  فارکس در ایران ؛ آیا فارکس قانونی است یا نه

PPI آلمان و آمار خروجی ساخت و ساز منطقه یورو (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید) وضعیت اقتصادی ضعیف منطقه را نشان می دهد که توسط گزارش ماهانه بوندس بانک که بیان می کند تقویت شده است. اقتصاد آلمان همچنان شرایط سخت اقتصادی را تجربه می کند. اگرچه PPI آلمان نسبت به چاپ قبلی کمتر منفی است، اما یک شاخص پیشرو برای CPI می تواند نشان دهنده کاهش بیشتر تورم در آینده باشد – منفی برای یورو.

در یک نکته مثبت تر، خوش بینی چینی امروز پس از آن که داده های مثبت اخیر چین به PBoC اجازه داد LPR خود را (1 ساله و 5 ساله) ثابت نگه دارد، پس از اینکه به نظر می رسد اقدامات محرک قبلی اقتصاد کشورها را بهبود می بخشد، خوش بینی چینی از یورو حمایت کرد.

تقویم اقتصادی (GMT+02:00)

image2.png

منبع: Refinitiv

آیا می خواهید با مرتبط ترین اطلاعات معاملاتی به روز بمانید؟ برای خبرنامه دو هفته‌ای ما ثبت‌نام کنید و از آخرین رویدادهای متحرک بازار مطلع شوید!

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه EUR/USD

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

نمودار روزانه EUR/USD اکنون بالاتر از این معامله می شود 1.0900 دسته روانشناختی و میانگین متحرک 200 روزه (آبی) به ترتیب. همانطور که گفته شد، حرکت صعودی ممکن است کوتاه مدت باشد زیرا شاخص قدرت نسبی (RSI) وارد قلمروی بیش از حد خرید شده و PMI های آینده منطقه یورو احتمالاً ناامید خواهند شد. این جفت ممکن است به خوبی در زیر معامله شود 1.0900 تا پایان هفته

  Nasdaq 100, S&P 500 and CAC40 all Fall as European and US Indices Come Under Further Pressure.

سطوح مقاومت:

سطوح پشتیبانی:

  • 1.0900
  • 1.0800/200 روز کارشناسی ارشد
  • 1.0700

داده های احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هیچ کدام از این دو را ندارند Net SHORT در EUR/USD، با 62% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله).

آخرین راهنمای احساسات (در زیر) را دانلود کنید تا ببینید چگونه تغییرات موقعیتی روزانه و هفتگی بر احساسات و چشم انداز EUR/USD تأثیر می گذارد.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

احساسات بازار

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-euro-price-forecast-eur-bid-on-usd-weakness-as-vulnerabilities-remain-wv-20231120.html