پیش بینی فنی دلار استرالیا در سه ماهه دوم: AUD/USD و AUD/JPY

این مقاله چشم انداز فنی را بررسی می کند دلار استرالیا، در درجه اول بر روی AUD/USD و AUD/JPY. برای دیدگاه جامع تر، با دانلود راهنمای کامل معاملات سه ماهه دوم، به پیش بینی بنیادی دسترسی پیدا کنید.

توصیه شده توسط دیوید کوتل

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

چشم انداز فنی سه ماهه دوم AUD/USD

AUD/USD همچنان در یک کانال روند نزولی بلندمدت یا «سکولار» باقی می‌ماند که از اواسط فوریه 2021 برقرار بوده است. پایه این باند بسیار مورد احترام بوده است، تا جایی که کاهش نسبتاً کوتاه به زیر آن در دوم می‌شود. نیمی از سال 2022 یک انحراف به نظر می رسد.

این جفت در چهارمین فیبوناچی اصلاحی از افزایش سریع به قله های سال 2021 از پایین ترین حد مارس 2020 پشتیبانی می کند. این رقم به 0.6468 می رسد.

قابل توجه است که هر بازگشتی به دسته 0.70 یا بالاتر در سال جاری به احتمال زیاد شاهد شکسته شدن این روند نزولی خواهد بود. اگر این می تواند به طور پایدار رخ دهد، به وضوح برای استرالیا مهم است. در حالی که افزایش به این سطوح در سه ماهه آینده بعید به نظر می رسد، گاو نر ممکن است بتواند پایگاهی بسازد که در اواخر سال از آن استفاده کنند.

نمودار هفتگی AUD/USD

نموداری از توضیحات بازار سهام که به طور خودکار با اطمینان متوسط ​​تولید می شود

منبع: TradingView، تهیه شده توسط دیوید کوتل

از ضررهای معاملاتی ناامید شده اید؟ با راهنمای ما، “ویژگی های معامله گران موفق”، خود را قدرتمند کنید و استراتژی خود را اصلاح کنید. به نکات مهمی دسترسی پیدا کنید تا به شما در جلوگیری از مشکلات رایج و اشتباهات پرهزینه کمک کند.

چشم انداز فنی AUD/JPY Q2

AUD/JPY در دو سال گذشته کاملاً ثابت در حال افزایش بوده است، با این روند صعودی که خود تنها افزایش طولانی مدتی است که از مارس 2020 مشاهده شده است.

این روند صعودی اکنون استرالیا را به اوج هایی رسانده است که بیش از 9 سال است در برابر رقیب ژاپنی خود دیده نشده است. AUD/JPY همچنین بالاتر از باند معاملاتی بسیار گسترده ای است که قبلاً از آوریل 2022 حفظ شده بود.

اگر گاوهای AUD بتوانند این سطوح را حفظ کنند، آنگاه هدف صعودی بعدی، بالاترین نرخ اواسط نوامبر 2014 در 102.72 خواهد بود. با این حال، سودها سریع بوده اند و ممکن است در کوتاه مدت وقفه ای برای ادغام مشاهده شود، حتی اگر AUD/JPY را در نیمه بالایی محدوده معاملاتی قبلی خود نگه دارد.

بانک مرکزی ژاپن در ماه مارس با کناره گیری از سیاست نرخ بهره صفر خود، بازارها را تکان داد. با این حال، همانطور که افزایش مداوم دلار استرالیا نشان می دهد، بازدهی ژاپن در مقایسه با ارزهای همتا جذابیتی ندارد و برای مدتی به همین منوال ادامه خواهد داد.

نمودار هفتگی AUD/JPY

نموداری با خطوط و نقطه توضیحات که به طور خودکار با اطمینان متوسط ​​تولید می شود

منبع: TradingView، تهیه شده توسط دیوید کوتل



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-australian-dollar-q2-technical-outlook-aud-usd-and-aud-jpy-20240330.html