چشم انداز پوند/دلار، یورو/ پوند – ضعیف شدن پوند پس از تفسیر بانک انگلستان

تجزیه و تحلیل و نمودار GBP/USD و EUR/GBP

رابیشترین خوانده شده: پیش بینی هفتگی پوند بریتانیا – هفته داده های سبک تر می تواند به معنای مهلت باشد

Q2 کاملاً جدید ما پوند انگلیس Forecast برای دانلود رایگان در زیر موجود است:

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

به گفته رئیس و معاون رئیس بانک انگلستان، تورم بریتانیا به سمت هدف ادامه خواهد یافت و احتمالاً سریع‌تر از پیش‌بینی اولیه است. در اوایل این هفته فرماندار بیلی گفت که تورم در حال حرکت به سمت پایین تر و «در جهت درست» برای کاهش است و بریتانیا در حال کاهش تورم در آنچه من آن را اشتغال کامل می نامم … شواهد قوی اکنون که این روند در حال انجام است.

اواخر روز جمعه، دیو رامسدن، معاون فرماندار BoE گفت که اکنون “به شواهدی مبنی بر کاهش خطرات ناشی از تداوم تورم داخلی، به کمک پویایی بهبود یافته، اطمینان بیشتری پیدا کرده است.” رامسدن افزود که نسبت به پیش‌بینی‌های رسمی فوریه، ریسک‌های تورم به سمت نزولی است، «با سناریویی که در آن تورم در کل دوره پیش‌بینی حداقل به همان اندازه نزدیک به هدف 2 درصد باقی بماند». پیش بینی BoE برای یک دوره سه ساله.

آخرین احتمالات کاهش نرخ بهره بریتانیا با کاهش 25 واحد پایه که اکنون در جلسه اول اوت بانک مرکزی انتظار می رود، تغییر کرده است.

برای تمام تاریخ جلسات بانک مرکزی را ببینید تقویم بانک مرکزی DailyFX

image1.png

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

  معرفی و بررسی چند استراتژی مهم بازار فارکس امیر تریدر ثبت نام در بروکرها | persianforexacademy

با کاهش نرخ بهره در بریتانیا که قبلاً دیده شده است، پوند انگلیس در حال تضعیف است. در برابر دلار آمریکا انعطاف‌پذیر، کابل اکنون به زیر 1.2400 سقوط کرده است و به نظر می‌رسد سطح 1.2313 (61.8% اصلاح فیبوناچی) و سپس سطح 1.2303 را آزمایش کند. در زیر، حمایت رقم بزرگ در 1.2200 و 1.2100 قبل از 1.2039 مورد توجه قرار می گیرد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله GBP/USD

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

image2.png

داده‌های خرده‌فروشی IG نشان می‌دهد 71.54 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 2.51 به 1 است. نت شورت معامله گران 2.07 درصد بیشتر از دیروز و 5.74 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران دارای نت لانگ هستند نشان می دهد GBP/USD قیمت ها ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

ببینید چگونه تغییرات در احساسات مشتری IG می تواند به تصمیمات تجاری شما کمک کند




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 2% 12% 7%
هفتگی -41٪ 90% -3٪

ضعف استرلینگ در مقابل یورو کمی بهتر دیده می شود. انتظار می‌رود بانک مرکزی اروپا به طور کامل در ماه ژوئن، و احتمالاً دوباره در ماه جولای، نرخ‌ها را 25 واحد کاهش دهد و بانک مرکزی اروپا را در چرخه کاهش نرخ از بانک مرکزی اروپا جلوتر بگذارد. با وجود این، یورو در پایان هفته گذشته به شدت در برابر پوند انگلیس تقویت شد و امروز به دنبال افزایش آن است. شکست واضح 0.8620، 0.8701 و 0.8715 را به عنوان سطوح مقاومت بعدی باقی می گذارد.

نمودار قیمت روزانه EUR/GBP

image3.png

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این قطعه به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gbp-usd-eur-gbp-outlooks-sterling-weakens-after-bank-of-england-commentary-20240422.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار