یورو در ژئوپلیتیک و فشارهای تورمی ایالات متحده ضعیف شده است

تجزیه و تحلیل EUR/USD

  • تمرکز بر چین، اسرائیل-فلسطین و داده های اقتصادی.
  • EUR/USD می تواند پایین ترین سطح سالانه را در 1.0445 مجدداً آزمایش کند.

مهارت های معاملاتی خود را بالا ببرید و مزیت رقابتی به دست آورید. دستت را بگیر یورو چشم انداز Q4 امروز برای بینش انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله گر باشد.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی یورو

پس از آن که دلار آمریکا از تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه از طریق پناهگاه امن خود حمایت شد، یورو به کاهش ضعیف خود پایان داد. اگر این روند ادامه یابد، EUR/USD چرخه‌ای چرخه‌ای احتمالاً روند نزولی خود را افزایش خواهد داد.

CPI ایالات متحده و گزارش احساسات مصرف کننده میشیگان هر دو نشانه هایی از فشارهای تورمی چسبنده در آینده را نشان دادند که مکمل دلار آمریکا بوده است. اگرچه احتمال کمی برای افزایش نرخ بهره برای نشست نوامبر وجود دارد، اما ممکن است تاثیرات منفی روی خط داشته باشد، به خصوص اگر قیمت نفت خام همچنان به افزایش خود ادامه دهد.

هفته پیش رو نسبتاً آرام است، اما حاوی چند مجموعه داده کلیدی از جمله گزارش خرده فروشی ایالات متحده و تورم اصلی منطقه یورو خواهد بود. انتظار می‌رود خرده‌فروشی پایین‌تر بیاید که می‌تواند قیمت‌گذاری مجدد پیش‌بینی‌های نرخ‌های فدرال رزرو را شاهد باشد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که تورم اصلی یورو پایین‌تر باشد و با توجه به اینکه مقامات بانک مرکزی اروپا (ECB) در فکر این هستند که خیلی زود به سمت تطبیق‌دهی بروند، این ممکن است تغییر کند و بر یورو تأثیر منفی بگذارد. برای پایان هفته، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو صحبت خواهد کرد و احتمالاً سرنخ هایی در مورد تفکر فدرال رزرو پس از آمارهای اقتصادی اخیر ارائه می دهد.

  آمریکا: ایالات متحده نمی‌تواند در ساخت کشتی‌های جنگی با چین برابری کند

اخیراً چین تا حدودی نادیده گرفته شده است، اما کاهش تورم چین نگرانی‌ها را در مورد رشد این کشور بازگردانده است – به طور سنتی یک رابطه مثبت با یورو. صرف نظر از دولت چین برای تحریک اقتصاد، داده های ضعیف باقی مانده است و نوید خوبی برای گاوهای یورو نیست.

آیا می خواهید با مرتبط ترین اطلاعات معاملاتی به روز بمانید؟ برای خبرنامه دو هفته‌ای ما ثبت‌نام کنید و از آخرین رویدادهای متحرک بازار مطلع شوید!

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تقویم اقتصادی (GMT+02:00)

image1.png

منبع: Refinitiv

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه EUR/USD

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

نمودار روزانه EUR/USD کمی بالاتر از این بسته شد 1.0500 روانی جمعه را کنترل می کند و در منطقه نزولی شاخص قدرت نسبی (RSI) باقی می ماند. حرکت رو به جلو دشوار خواهد بود که یک سوگیری جهت دار را انتخاب کنید، زیرا بازارها به راحتی تحت تأثیر جنگ بین اسرائیل و فلسطین قرار می گیرند و هر گونه تشدید/کاهش تنش می تواند این جفت را به هر طرف سوق دهد. معامله گران باید در این دوره با تکنیک مدیریت ریسک صحیح احتیاط کنند.

سطوح مقاومت:

سطوح پشتیبانی:

داده های احساس مشتری IG: نزولی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هیچ کدام از این دو را ندارند خالص طولانی در EUR/USD، با 71% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله).

  عربستان در صنعت پتروشیمی کره جنوبی ۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری می‌کند

آخرین راهنمای احساسات (در زیر) را دانلود کنید تا ببینید چگونه تغییرات موقعیتی روزانه و هفتگی بر احساسات و چشم انداز EUR/USD تأثیر می گذارد.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

احساسات بازار

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-eur-usd-weekly-forecast-euro-weaker-on-geopolitics-us-inflationary-pressures-wv-20231014.html