سئو چیست؟ راهنمای کامل SEO رادزاد

سئو چیست؟ راهنمای کامل SEO رادزاد

اهمیت این صفحات به دلیل جلوگیری از ایندکس صفحات فقیر و بدون محتوا، بسیار بالا است. برای جلوگیری از مشاهده زیاد این کد وضعیت، هاست و شرکتی که از آن این خدمات را دریافت می کنید، مجددا بررسی کنید. در سال 2016 گوگل با به روز رسانی هسته الگوریتم پنگوئن عملا به پنالتی کردن مزارع لینک (Link Farm) پرداخت. 2008- گوگل سیستم Google Suggest (دیگران نیز جستجو کردند) را به صفحات خود اضافه کرد.

  • هنگام پِلن ریختن برای سئو خارجی هر وبسایت، عملکرد لینک بیلدینگ رقبا بسیار مورد اهمیت است و بودجه حدودی مورد نیاز برای رسیدن به رتبه های برتر، از آنالیز دقیق رقبا قابل استخراج است.
  • همان‌طور که پیش از این نیز اشاره شد، سازگار کردن سایت با موبایل نیز می‌تواند راهکاری مناسب برای بیشتر دیده شدن سایت باشد.
  • در کنار بروزسانی های کوچک تری که هر روز در الگوریتم گوگل اتفاق می افتند، گوگل معمولا بروزرسانی های بسیار مهمی را هم هر سال پیاده سازی میکند.
  • اگر یک صفحه چندین بار توسط یک بازدید کننده تازه سازی (Refresh) شود، هر بار یک Page View جدا محسوب می‌شود.
  • بعنوان مثال، همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، بدون بردن نام شخصیت یعنی “هالک”، گوگل متوجه شد منظور ما چه کسی است.
  • این الگوریتم در تلاش بود نتایج باکیفیت را متناسب با موقعیت مکانی کاربر به او نشان دهد.

آکادمی دی ام روم در محتوایی جامع به محتوای باکیفیت از نظر گوگل پرداخته است که حتما پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مقاله ارزشمند را از دست ندهید. همانطور که در مقدمه مقاله بیان شد، SERP مخفف Search Engine Results Page می‌باشد که به صفحه‌ای نتایج جستجو اشاره می‌کند. در صورتی که رقابت برای رتبه در یک کلمه کلیدی زیاد باشد، هر سایتی که هزینه بالاتری را پرداخت کند در جایگاه بالاتری ظاهر خواهد شد.

  قیمت نفت خام ایالات متحده پس از شاخص قیمت مصرف کننده در ایالات متحده افزایش می یابد، بیشترین افزایش الهام گرفته از اوپک را دارد

بدین منظور بایستی بصورت مستمر وضعیت وبسایت خود را مورد بررسی و بازبینی قرار دهید. ابزارهایی نظیر گوگل آنالیتیکس و گوگل سرچ کنسول به شما در این مسیر کمک خواهند کرد. همچنین بروز بودن و اطلاع از آخرین تغییرات فضای وب و الگوریتم‌های گوگل به شما کمک خواهد کرد تا از رقبابتان عقب نیافتید. با مشترک شدن در خبرنامه نردبان، آخرین مطالب مربوط به سئو و بازاریابی دیجیتال را در اینباکس خود دریافت کنید و دانش سئو خود را بروز نگه دارید.

بزرگترین مزیت داشتن یک Featured snippet این است که می توانید نسبت به رقبای خود برتری کسب کنید، حتی اگر صفحه شما رتبه پایین تری داشته باشد. استفاده از فایل های تصویری با فرمت مناسب به شما کمک می کند تا کیفیت تصویر بهتری داشته باشید و حجم فایل را هم کاهش دهید. این بدان معنا نیست که هر محتوایی به بروزرسانی مکرر نیاز دارد، اما بسیاری از آنها نیاز دارند.

حوزه کاری من تخصصی است و نمیتوانم تولید محتوا کنم؟

برای یافتن کلمات کلیدی مناسب، ابتدا باید مخاطبان هدف و مشتریان احتمالی خود را مشخص کنید. پس از ایجاد پرسونای مشتری، به عللاقه‌مندی‌ها، مشکلات، زبان مورد استفاده و محصولات مورد علاقه آن‌ها در کسب و کارهای رقیب فکر کنید و فهرستی اولیه از کلمات کلیدی احتمالی تهیه کنید. سپس، درباره میزان جستجو و رقابت این کلمات کلیدی تحقیق کنید تا بهترین گزینه‌ها را بیابید.

لینک کانونیکال به طور ساده به معنای ریدایرکت URL ها برای موتورهای جستجو و نه کاربران است. این گونه موتورهای جستجو نسخه ای از URL یک محتوا را در نتایج جستجو به نمایش می گذارند که به عنوان لینک کانونیکال ذکر شده است. از جمله این فاکتورها می توان به استفاده صحیح از کلمات کلیدی، سرعت بارگذاری وب سایت، زمان حضورکاربران در وب سایت، تعداد بک لینک ها، نمایش صحیح وب سایت در دستگاه های موبایل و غیره اشاره کرد. Above the Fold محتوایی است که قبل از آن که کاربر صفحه را اسکرول کند، روی یک وبسایت قابل مشاهده است. همانطور که می‌دانید، روزنامه‌ها از وسط تا شده‌اند و فقط نیمه بالایی آن‌ها قابل مشاهده است؛ یعنی نیمه بالای تا.

  قیمت دلار و ارز در بازار تهران قیمت سکه در بازار تهران قیمت بیت کوین قیمت لحظه ای طلا نرخ ارز | persianforexacademy

سئو یکی از تنها روش های بازاریابیست که در صورت پیاده سازی صحیح، تاثیر آن در طول زمان افزایش نیز می یابد. یکی دیگر از ابزارهای مهم برای وبمسترها، ابزارهای کنترل رتبه سایت در نتایج جستجوست. این گونه ابزارها به شما کمک می کنند تا نموداری از تغییرات رتبه یک وب سایت را مشاهده و نتایج حاصل از تلاش های سئو بر روی سایت خود را مشاهده کنید.

الگوریتم Hilltop (تپه) گوگل‌ (

این الگوریتم تقریبا هر روز در تعداد بسیار بالایی از رتبه های کلمات کلیدی تغییرات ایجاد می کند تا هم کاربر با وبسایت های جدید آشنا شود و هم کیفیت محتوای وبسایت ها تخمین زده شود. الگوریتم دسته ای از کد است که موتور های جستجو مانند گوگل از آن برای مقاصد گوناگونی از جمله رتبه بندی وبسایت ها، بهبود تجربه کاربر، سرعت بیشتر جستجو و … استفاده می کنند. موتور های جستجویی مانند گوگل هر روز آپدیت هایی الگوریتمی را تجربه می کنند و بطور متوسط هر چند ماه یکبار آپدیت هایی در هسته الگوریتم خود ایجاد می کنند.

ایندکس‌ها شامل تمام اطلاعاتی هستند که موتور‌های جستجو قادر به جمع آوری آن‌ها از وب سایت‌ها بوده‌اند. اگر محتوای سایتی در ایندکس موتور‌های جستجو نباشد، کاربران قادر به پیدا‌کردن و دستیابی به آن نخواهند بود. Indexing یا ایندکس کردن، به فرآیند اضافه کردن صفحات وب به موتور‌های جستجو اطلاق می‌شود. به بیان دیگر، ایندکس کردن به جمع‌آوری محتوا‌هایی که در روند پروسه Crawling پیدا می‌شوند، گفته می‌شود. محتویات موجود در صفحات ایندکس شده، می‌توانند در صفحه نتایج جستجو برای جستجو‌های مرتبط به نمایش در‌آیند.

  اوپک پلاس کاهش عرضه را به سه ماهه دوم، WTI و برنت ایس تمدید کرد

استخدام در شرکت سئوکار

هر چند دانشی که در این کتاب پیدا می‌کنید، در بسیاری از موقعیت‌های دیگر هم به کمکتان می‌آید و شما را از سردرگمی نجات می‌دهد. امنیت وب‌سایت نیز یکی از بخش‌های بسیار مهم در سئو فنی محسوب می‌شود. امن ساختن وب‌سایت علاوه بر دور نگه داشتن آن از کامنت‌های اسپم و پلاگین‌های ناامن، شامل استفاده از پروتکل HTTPS به جای HTTP می‌شود. از روش‌های کاربردی برای تولید محتوای قابل اشتراک‌گذاری می‌توان موارد زیر را نام برد. استفاده از یک ساختار مشخص از کد (وبسایت اسکیما) در صفحات سایت که توسط گوگل نمایش داده می شود. ریچ اسنیپت ها تنوع بالایی دارند و شامل FAQ Schema (سوالات متداول) Rating Review (امتیاز محصولات) و … هستند.