بولز نزدک مسیر صعودی را پیش از داده های ایالات متحده حفظ می کند، سخنرانان فدرال رزرو

تحلیل نزدک 100 (تکنولوژی ایالات متحده).

  • از نظر تاریخی، مارس یک ماه دشوار برای نزدک در یک سال انتخاباتی است، اما تمایل دارد که شاهد دستاوردهای چشمگیر یک ساله باشد.
  • نزدک در آستانه انتشار آمارهای اقتصادی، شروع آهسته هفته را منتشر می کند
  • رویدادهای مهم ریسک در هفته پیش رو: خدمات PMI، گفتگوی فدرال رزرو و NFP
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

جنون مارس: نزدک در ماه مارس در طول سال های انتخاباتی ضعیف عمل می کند

با توجه به اینکه رقابت های ریاست جمهوری به خوبی در حال انجام است، ممکن است ببینیم نزدک در ماه مارس در سال های قبل از انتخابات، زمانی که رئیس جمهور فعلی برای انتخاب مجدد انتخاب شده بود، چه عملکردی داشته است. این داده ها برای خواندن خوب نیستند، زیرا مارس معمولاً دومین بدترین ماه سال را نشان می دهد (رتبه یازدهم از 12 ماه) و طبق داده های مربوط به سال 1950، میانگین کاهش 1.6 درصدی را برای ماه مشاهده می کند.

image1.png

منبع: داده ها توسط @AlmanacTrader، جدول بازسازی شده توسط ریچارد اسنو

اگر از ضررهای معاملاتی گیج شده اید، چرا قدمی در مسیر درست برندارید؟ راهنمای ما، “ویژگی های معامله گران موفق” را دانلود کنید و بینش های ارزشمندی را برای دوری از دام های رایج به دست آورید:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

ویژگی های معامله گران موفق

نزدک در آستانه انتشار آمارهای کلیدی اقتصادی، شروع آهسته هفته را منتشر می کند

هیپ انویدیا در ابتدای یک ماه، نزدک را بالاتر برده است که از نظر تاریخی ثابت شده است که در سال‌های انتخاباتی قبلی، شاخص را کاهش داده است. در حالی که داده های قبلی ممکن است روشنگری باشد، اولین نکته مورد توجه همیشه باید اقدام قیمت باشد.

  افزایش داده های دستمزد ژاپن ین را بالا می برد

این شاخص عقب نشینی های کوتاه مدتی را ارائه کرده است که فرصتی برای ورود مجدد به روند صعودی بوده است. هفته گذشته، حرکت قیمت شکست و بالای منطقه مقاومت قبلی در حدود 18100 بسته شد. میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) از عملکرد صعودی قیمت عقب مانده است، اما با ادامه روند صعودی، پشتیبانی پویا را فراهم کرده است.

18100 در صورت وقوع یک عقب‌نشینی کوتاه‌مدت باقی می‌ماند، به‌ویژه پس از اینکه اپل با جریمه 2 میلیارد دلاری به دلیل نقض قوانین ضدتراست در اتحادیه اروپا محکوم شد. مومنتوم به خوبی دست نخورده به نظر می رسد زیرا اندیکاتور MACD بالای صفر معامله می شود در حالی که RSI با مناطقی که بیش از حد خرید شده است معاشقه می کند.

نمودار روزانه نزدک (US Tech 100)

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

رویدادهای ریسک عمده در هفته پیش رو

این هفته میزان قابل توجهی از ارتباطات فدرال رزرو وجود دارد، زیرا مقامات قبل از شروع خاموشی رسانه ها از این شنبه، نظرات خود را در مورد اقتصاد ایالات متحده ارائه می دهند. از جمله سخنرانان، جروم پاول است که برای شهادت در مقابل کنگره در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آماده می شود. داده‌های اقتصادی به طور کلی قوی بوده است، اما داده‌های تولیدی ایالات متحده در روز جمعه به دلیل حرکت پایین‌تر زیرشاخص «سفارش‌های جدید»، نشانه‌ای از نگرانی بالقوه ارائه کرد. سفارش‌های جدید معمولاً به عنوان یک شاخص آینده‌نگر در نظر گرفته می‌شوند که احتمالاً برای تأیید، تمرکز را به داده‌های PMI خدمات فردا تغییر می‌دهد.

سپس، در روز جمعه، انتظار می‌رود داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده نشان دهد که در ماه فوریه 200000 شغل اضافه شده است – که به روند اخیر داده‌های مشاغل قوی اضافه می‌کند. همچنین انتظار می‌رود نرخ بیکاری در سطح 3.7 درصد ثابت بماند، بسیار پایین‌تر از نرخ طبیعی تئوری بیکاری که گفته می‌شود حدود 4.4 درصد است.

  کره جنوبی سامانه رهگیری موشکی ال-سام را با موفقیت آزمایش کرد

image3.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

با ثبت نام در خبرنامه هفتگی، از آخرین اخبار و موضوعات بازار که بازارهای محرک را به همراه دارند، به روز بمانید:

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/nasdaq-bulls-maintain-upward-trajectory-ahead-of-us-data-fed-speakers-20240304.html