بیت کوین (BTC) با بلندتر شدن صدای ETF نقطه ای به رشد خود ادامه می دهد

قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل بیت کوین (BTC):

  • بیت کوین به 37.3 هزار دلار به عنوان سطح بعدی مقاومت نگاه می کند.
  • ETF های نقطه ای چشم انداز بیت کوین را تغییر می دهند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید

در پایان ماه اکتبر، یک الگوی پرچم صعودی در نمودار روزانه بیت کوین به همراه یک صلیب طلایی، یکی دیگر از تنظیمات فنی مثبت را شناسایی کردیم. از آن زمان بیت کوین حدود 3000 دلار افزایش یافته است و در حال حاضر به سطح بعدی مقاومت در 37.3 هزار دلار چشم دوخته است. این سطح آسیب پذیر به نظر می رسد و یک فشار هماهنگ راه را برای سطح بعدی علاقه در 40 هزار دلار باز می کند.

چشم انداز فنی بیت کوین (BTC) – نمودارها احتمال قیمت های بالاتر را نشان می دهند

راهنمای بیت کوین

نمودار قیمت روزانه بیت کوین (BTC/USD) – 9 نوامبر 2023

image1.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

نیروی محرکه آخرین حرکت بالاتر این باور رو به رشد است که SEC به زودی تعداد زیادی از برنامه های ETF بیت کوین را به صورت لحظه ای اعطا خواهد کرد. بر اساس تحقیقات بلومبرگ، یک پنجره بین 9 نوامبر و 17 نوامبر وجود دارد که هر دوازده درخواست ETF می توانند تایید شوند. تحلیلگران بلومبرگ 90 درصد احتمال می دهند که ETF بیت کوین قبل از 10 ژانویه 2024 تایید شود.

با نگاهی به آینده، سطح 40 هزار دلار ممکن است بیت کوین را برای مدت طولانی نگه ندارد. بزرگ‌ترین ارز رمزنگاری‌شده بر اساس ارزش بازار ممکن است در صورت تایید یا تایید ETF‌های نقدی سریع‌تر شود، به‌ویژه زمانی که بیت‌کوین به آخرین رویداد «نصف‌سازی» خود در اواخر آوریل نزدیک می‌شود. پس از هاوینگ، پاداش بلاک برای ماینرها 50 درصد کاهش می یابد و از 6.25 به 3.125 بیت کوین می رسد. نمودار هفتگی مقاومت را در 40 هزار دلار و کسری کمتر از 43 هزار دلار را قبل از ظاهر شدن شکاف تا 48.2 هزار دلار نشان می دهد.

  ادامه اعتصاب کامیون‌داران کره جنوبی؛ اختلال در سیستم حمل و نقل

اگر ETF های نقدی تایید نشوند، بیت کوین می تواند به سرعت به 32.4 هزار دلار سقوط کند قبل از اینکه 31.8 هزار دلار و 31.0 هزار دلار مورد توجه قرار گیرند.

نمودار قیمت هفتگی بیت کوین (BTC/USD) – 9 نوامبر 2023

image2.png

نمودارها از طریق TradingView

دیدگاه شما در مورد چیست؟ بیت کوین – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/bitcoin-btc-continues-to-rally-as-spot-etf-chatter-gets-louder-20231109.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار