تست پشتیبانی با نزدیک شدن داده های تورم ایالات متحده

تحلیل، قیمت و نمودار قیمت طلا (XAU/USD).

  • چاپ PCE ایالات متحده ممکن است جرقه ای از نوسانات کوتاه مدت در این فلز گرانبها باشد.
  • پشتیبانی فنی تحت فشار است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله طلا

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

افزایش اخیر بازدهی خزانه داری ایالات متحده همچنان به کاهش طلا ادامه می دهد و انتظار می رود نرخ ها برای مدت طولانی تری بالا یا حتی بالاتر از آن باقی بمانند که مسیر کمترین مقاومت برای این فلز گرانبها پایین تر به نظر می رسد.

قرائت قوی نهایی سه ماهه اول تولید ناخالص داخلی ایالات متحده – 2% واقعی در مقابل 1.4% پیش بینی و 2.6% قبل – باعث شد بازدهی خزانه داری ایالات متحده افزایش یابد. بازارها عدد دیروز را به عنوان نشانه ای از عملکرد بهتر اقتصاد ایالات متحده نسبت به آنچه قبلاً تصور می شد، در نظر گرفتند و به اتاق فدرال رزرو اجازه داد تا در مبارزه با تورم، نرخ بهره را بیشتر افزایش دهد. آخرین انتظارات بازار نشان می‌دهد که نرخ‌ها برای مدت طولانی‌تری بالاتر می‌مانند، زیرا اولین کاهش نرخ تا اواسط سه ماهه اول سال آینده انجام شد. این در تضاد کامل با انتظارات 2-3 ماه پیش است که کاهش نرخ بهره برای اواخر سه ماهه سوم / اوایل سه ماهه چهارم امسال پیش بینی شده بود.

بازار اکنون منتظر آخرین نگاه به تورم ایالات متحده با معیار فشارهای قیمتی ترجیحی فدرال رزرو، Core PCE است که اواخر امروز منتشر شد. هر گونه انحراف از انتظارات بازار به میزان 4.7 درصد برای قرائت اصلی، نوسانات را در فلز گرانبها جرقه می‌زند، به‌ویژه با توجه به اینکه انتظار می‌رود بیشتر ایالات متحده دوشنبه و سه‌شنبه آینده (روز استقلال) عرضه شود. این کمبود بالقوه نقدینگی در اواخر امروز بر نوسانات افزوده خواهد شد.

  هواپیمای مسافربری چینی مجوز تولید انبوه دریافت کرد

نمودار طلای روزانه معاملات فلز گرانبها را در دو طرف 1904 دلار در هر اونس نشان می دهد. سطح اصلاحی 61.8% از حرکت 28 سپتامبر (1615 دلار) تا 4 می (2081 دلار). در زیر اینجا میانگین متحرک ساده 200 روزه 1860 دلار در هر اونس قرار دارد. و فیبوناچی اصلاحی 50% در 1848 دلار/ox. حرکت بالاتر، مقاومت اولیه را در 1932 دلار در هر اونس پیدا می کند.

نمودار قیمت روزانه طلا – 30 ژوئن 2023

image1.png

نمودار از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

سلام

روزانه -6٪ 4% -3٪
هفتگی -4٪ 7% -1٪

موقعیت خرده فروشی در هفته تغییر کمی دارد

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 73.17 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 2.73 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 4.30 درصد کمتر از دیروز و 2.28 درصد کمتر از هفته گذشته است. معامله گران نت شورت 3.67 درصد بیشتر از دیروز و 4.74 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که جریان روند قیمت طلا ممکن است به زودی با وجود این واقعیت که معامله گران به صورت خالص باقی می مانند، به زودی افزایش یابد.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-price-latest-testing-support-as-us-inflation-data-nears-20230630.html