تنظیم قیمت طلا (XAU/USD) برای آزمایش مجدد اوج های چند ماهه

طلا (XAU/USD) تجزیه و تحلیل، قیمت ها و نمودارها

  • طلا با وجود شرایط آرام به دنبال افزایش بالاتر است.
  • طلا با نادیده گرفتن بازده اوراق قرضه آمریکا

توصیه شده توسط Nick Cawley

ویژگی های معامله گران موفق

تقویم اقتصادی DailyFX

طلا در یک بازار آرام در حال افزایش است و به نظر می رسد آماده آزمایش مجدد هر دو دلار 2000 دلار در هر اونس است. و بالاترین قیمت چند ماه اخیر در کسری زیر 2010 دلار در هر اونس. این فلز گرانبها امروز در برابر افزایش بازده اوراق قرضه دولتی آمریکا ایستادگی کرده است، اگرچه شرایط حجم پایین ممکن است هر دو بازار را مختل کند. تنها اطلاعات منتشر شده امروز، فلش PMI S&P در 14.45 انگلستان، ممکن است نوسانات را افزایش دهد، اما شرایط بازار احتمالا تا هفته آینده آرام خواهد ماند.

بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده با نرخ حساس 2 ساله که اکنون در 4.95% ارائه شده است، در حدود 15 واحد پایه نسبت به یک هفته قبل افزایش می یابد. هفته آینده شاهد انتشار سنگین کوتاه‌مدت تا میان‌مدت UST با مجموع 148 میلیارد دلار 2s، 5s و 7s برای فروش هستیم. معامله گران احتمالا پیش از این حراجی ها بازدهی را بالاتر می برند تا ارزش بیشتری برای پول خود داشته باشند.

image1.png

سود 2 ساله خزانه داری ایالات متحده – 24 نوامبر 2023

image2.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله طلا

نمودار طلای روزانه چشم انداز مثبتی را حفظ می کند و آزمایش دیگری از بالاترین سطح اخیر محتمل به نظر می رسد. میانگین متحرک ساده 20 روزه در حال حاضر به عنوان پشتیبان همراه با smas های 50 و 200 روزه عمل می کند، در حالی که سطح قبلی 1987 دلار در هر اونس بود. همچنین در این هفته حمایت کرده است. در زیر اینجا، پشتیبانی از سطح 23.6% فیبوناچی اصلاحی در 1972 دلار در هر اونس دیده می شود. اگر مقاومت به طور قانع کننده شکسته شود، 2032 دلار در هر اونس. و 2049 دلار در هر اونس. بیا تو بازی.

  شمار کشته شدگان واژگونی قایق در بنگلادش به ۵۱ نفر رسید

نمودار قیمت روزانه طلا – 24 نوامبر 2023

image3.png

نمودارها از طریق TradingView

داده‌های IG Retail Trader نشان می‌دهد که 58.19 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.39 به 1 است. نت-شورت معامله گران 2.88 درصد کمتر از دیروز و 12.79 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

آخرین گزارش احساس طلا را دانلود کنید تا ببینید تغییرات روزانه و هفتگی چگونه بر احساس قیمت تأثیر می گذارد




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 4% -3٪ 1%
هفتگی 0% 10% 4%

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-xau-usd-price-setting-up-for-a-re-test-of-multi-month-highs-20231124.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار