تورم بریتانیا به پایین‌ترین حد دو سال اخیر سقوط کرد، پوند/دلار آمریکا ثابت بود، همه چشم‌ها به فدرال رزرو

GBP/USD قیمت، تجزیه و تحلیل و نمودارها

  • شاخص قیمت مصرف کننده در بریتانیا به 3.4 درصد کاهش یافت و از انتظارات پیشی گرفت.
  • تصمیم گیری نرخ فدرال رزرو، طرح نقطه جدید، و کنفرانس مطبوعاتی اکنون کلیدی است

رابیشترین خوانده شده: پوند بریتانیا به عنوان بازارها در انتظار فدرال رزرو و BoE هستند

بر اساس آخرین داده های دفتر آمار ملی، تورم بریتانیا در ماه فوریه سریعتر از آنچه انتظار می رفت کاهش یافت که به دلیل کاهش قیمت مواد غذایی کاهش یافت. تورم اصلی به 3.4 درصد کاهش یافت، از 4 درصد در ژانویه و اندکی کمتر از پیش‌بینی‌های بازار 3.5 درصد، در حالی که تورم اصلی به 4.5 درصد کاهش یافت، از 5.1 درصد و کسری کمتر از برآورد بازار 4.6 درصد. خبر خوب برای بانک انگلستان زیرا همچنان فشارهای قیمتی را به 2 درصد کاهش می دهد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

مقدمه ای بر تجارت اخبار فارکس

image1.png

برای همه رویدادها و داده های در حال حرکت در بازار، زمان واقعی را ببینید تقویم اقتصادی DailyFX

انتظار می رود بانک انگلستان فردا در آخرین نشست MPC خود نرخ بهره را دست نخورده باقی بگذارد، اگرچه داده های امروز اعضای بدخواه BoE را تشویق می کند تا برای کاهش نرخ بیشتر فشار بیاورند. بازارهای مالی در اولین حرکت نرخ بانکی بریتانیا در نشست آگوست به طور کامل قیمت گذاری می کنند، اگرچه احتمال کاهش در نشست ژوئن کمی داده های پس از تورم را به حدود 50 درصد افزایش داده است.

image2.png

بعداً امروز – ساعت 18:00 انگلستان – فدرال رزرو آخرین تصمیم سیاست پولی خود را با بانک مرکزی ایالات متحده اعلام خواهد کرد که کاملاً انتظار می رود تمام تنظیمات سیاست دست نخورده باقی بماند. رئیس پاول همچنین آخرین نمودار نقطه‌ای را اعلام خواهد کرد، تصویری از افکار اعضای فدرال رزرو در مورد سطوح نرخ بهره آینده. پیش‌بینی‌های فعلی FOMC در حدود 4.625 درصد متمرکز شده‌اند که نشان‌دهنده سه نقطه پایه 25 در سال جاری است. طرح نقطه جدید و توضیحات رئیس پاول کلیدی برای دلار آمریکا در آینده خواهد بود.

  رهبر کره شمالی به بشار اسد تسلیت گفت

image3.png

GBP/USD پس از داده ها به میزان اندکی کاهش یافته است، اما همچنان تحت تاثیر تصمیم امروز فدرال رزرو قرار دارد. کابل در حال حاضر به سطح 1.2700 چسبیده است، اما هر قدرت دلار آمریکا ممکن است پیش از اعلام عصر امروز، GBP/USD تست 1.2667 را ببیند. در حال حاضر 1.2742 به عنوان اولین مقاومت عمل می کند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله GBP/USD

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

image4.png

داده های خرده فروشی IG نشان می دهد که 52.58 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به فروش 1.11 به 1 است. معامله گران نت شورت 3.04 درصد بیشتر از دیروز و 21.02 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهد که قیمت پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

ببینید چگونه احساسات مشتری IG می تواند به تصمیمات تجاری شما کمک کند




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -4٪ 13% 3%
هفتگی 27% -24٪ -2٪

نظر شما در مورد پوند انگلیس و FTSE 100 – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/uk-inflation-falls-to-a-two-year-low-gbp-usd-stable-all-eyes-on-the-fed-20240320.html