جدیدترین پوند انگلیس – داده های سنگین وزن بریتانیا در روزهای آینده پوند/دلار آمریکا، یورو/ پوند انگلیس را هدایت می کند

GBP/USD، EUR/GBP تجزیه و تحلیل و نمودارها

  • داده های اقتصادی به معامله گران استرلینگ کمک خواهد کرد.
  • GBP/USD پشتیبانی از میانگین متحرک بلند مدت را پیدا می کند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

استرلینگ حدود نیمی از ضررهای اخیر خود را در برابر دلار آمریکا پس از کاهش انتظارات کاهش نرخ بهره انگلیس در هفته گذشته جبران کرد. انتظارات تهاجمی بیش از 110 واحد کاهش در سال جاری به بیش از 80 واحد پایه کاهش یافته است و باعث افزایش بازده طلای بریتانیا شده است. بازده طلای دو ساله حساس به نرخ بهره امروز به 4.60 درصد رسید، از حدود 4.20 درصد در ابتدای فوریه و 3.965 درصد پایین در پایان دسامبر. این افزایش در بازده اوراق قرضه دولتی کوتاه مدت باید استرلینگ را در برابر طیف وسیعی از ارزهای دیگر بالاتر می برد، اما تاکنون این امر محقق نشده است.

عملکرد طلاکاری 2 ساله انگلستان

image1.png

تقویم اقتصادی این هفته ممکن است به استرلینگ کمک کند تا با جدیدترین داده های مشاغل، تورم و رشد که قرار است منتشر شود، جایگاه حمایتی بیشتری پیدا کند. این داده ها به بانک انگلستان و بازارها تصویر واضح تری از اقتصاد بریتانیا می دهد. اگر تورم و بازار کار ثابت بماند، BoE احتمالاً سیگنال می‌دهد که نرخ‌ها برای مدت طولانی‌تری بالاتر می‌مانند و ارزش پوند را افزایش می‌دهد، در حالی که داده‌های ضعیف‌تر ممکن است منجر به کاهش بیشتر پوند شود. حداقل تا پنجشنبه این هفته معامله گران داده های بیشتری برای استفاده قبل از گرفتن هر موقعیت مرتبط با استرلینگ خواهند داشت.

  USD/ZAR کوتاه: فرصت های تجاری برتر

image2.png

کابل در حال حاضر در حال آزمایش پشتیبانی از رقم بزرگ 1.26 است، سطحی که به شدت شکسته شد و سپس در آغاز هفته گذشته به سرعت دوباره به دست آورد. GBP/USD نیز برای اولین بار از اواسط نوامبر زیر میانگین متحرک ساده 200 روزه معامله شد، اما دوباره این شاخص فنی به سرعت دوباره به دست آمد. صعود GBP/USD ممکن است برای صعود به بالای سطح 1.2662/1.2673 مشکل باشد، مگر اینکه داده های این هفته حمایت کننده باشد، در حالی که پایین ترین قیمت دوشنبه گذشته 1.2519 باید فشار فروش کوتاه مدت را حفظ کند.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

image3.png

نمودار با استفاده از TradingView

داده‌های GBP/USD معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 48.49 درصد معامله‌گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه‌مدت به لانگ 1.06 به 1 است. تعداد معامله‌گران در طول خالص 7.24 درصد بیشتر از دیروز و 18.75 درصد کمتر از هفته گذشته است. تعداد معامله گران نت-شورت 1.17 درصد بیشتر از دیروز و 38.56 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

تغییر احساسات خرده فروشی برای اقدام قیمت GBP/USD به چه معناست؟




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 14% 0% 7%
هفتگی -18٪ 29% 0%

با تضعیف بیشتر یورو، EUR/GBP همچنان زیر سطح حمایت قبلی در حدود 0.8549 معامله می شود. هر سه میانگین متحرک ساده در شکل نزولی قرار دارند و این جفت ممکن است پایین‌ترین قیمت چند ماه اخیر را در 0.8513 دوباره آزمایش کند. در اینجا، 0.8503 مورد توجه قرار می گیرد.

نمودار قیمت روزانه EUR/GBP

image4.png

تازه وارد FX Trading هستید؟ بسته شروع تجارت FX جدید ما را در زیر دانلود کنید:

توصیه شده توسط Nick Cawley

توصیه شده توسط Nick Cawley

بسته شروع معاملات FX

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/british-pound-latest-heavyweight-uk-data-will-steer-gbp-usd-eur-gbp-in-the-days-ahead-20240212.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار