دلار آمریکا، طلا، یورو، نفت، بیت کوین، ین، چشم انداز سهام

پیش بینی های بازار سه ماهه دوم: دلار آمریکا، طلا، یورو، نفت، بیت کوین، ین، چشم انداز سهام

به نظر می رسد سه ماهه دوم سال نوسانات جدیدی را برای طیف گسترده ای از طبقات دارایی به ارمغان بیاورد، زیرا به نظر می رسد گروهی از بانک های مرکزی قصد دارند ماشه کاهش نرخ بهره را بکشند.

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

با سه راهنمای رایگان ما، نحوه تسلط بر بازارهای مالی را بیاموزید

توصیه شده توسط Nick Cawley

توصیه شده توسط Nick Cawley

بر سه شرایط بازار مسلط شوید

طیفی از وجود دارد محرک های نوسانات در سه ماهه دوم سال صف می کشند که فرصت های معاملاتی متعددی را فراهم می کند. گروهی از بانک‌های مرکزی بزرگ G7 قرار است با کاهش نرخ‌های بهره، یا افزایش آن‌ها در مورد بانک ژاپن، سیاست‌های پولی محدودکننده خود را از بین ببرند، درآمدهای ایالات متحده نوسانات بیشتری را برای طیفی از شاخص‌های اصلی ایالات متحده ایجاد می‌کند که در حال حاضر با نرخ بهره معامله می‌شوند. یا نزدیک به اوج های چند دهه ای، در حالی که رویداد «نصف شدن» بیت کوین از نظر تاریخی شاهد افزایش قابل توجهی BTC است. به نظر می‌رسد که جنگ در اوکراین ادامه خواهد داشت، خاورمیانه همچنان بی‌ثبات است و بازارها منتظر انتخابات چندگانه در سراسر جهان غرب در اواخر سال خواهند بود.

شاخص VIX، در زیر، شرایط خوش‌خیم بازار را در چند ماه گذشته نشان می‌دهد، زیرا سرمایه‌گذاران از سه ماهه اول سودآور و ریسک‌پذیر برخوردار بودند.

  کنعانی: چین از اعضای برجسته سازمان همکاری شانگهای است

VIX – S&P 500 Volatility Index

image1.png

پس از شروع آرام سه ماهه دوم، قیمت طلا در ماه مارس به شدت افزایش یافت و به دلیل اینکه سرمایه گذاران و بانک های مرکزی این فلز گرانبها را خریدند، رکورد جدیدی را ثبت کردند.

نمودار قیمت روزانه طلا

image2.png

بیت کوین سه ماهه اول مثبت را تجربه کرد و از ابتدای سال صعود کرد. تقاضای سنگین مشاوران ETF بیت کوین باعث افزایش تقاضا شد، در حالی که رویداد نصف شدن بیت کوین که در اواسط تا اواخر آوریل پیش بینی می شود، انتشار بیت کوین جدید را به نصف کاهش می دهد و عرضه جدید را کاهش می دهد.

نصف شدن بعدی بیت کوین – به چه معناست؟

نمودار قیمت روزانه بیت کوین

image3.png

از بهترین ها بیاموزید:

توصیه شده توسط Nick Cawley

ویژگی های معامله گران موفق

سه ماهه دوم پیش بینی های فنی و اساسی بازار

پیش بینی فنی دلار استرالیا در سه ماهه دوم: AUD/USD و AUD/JPY

AUD/USD همچنان در یک کانال روند نزولی بلندمدت یا «سکولار» باقی می‌ماند که از اواسط فوریه 2021 برقرار بوده است. پایه این باند بسیار مورد احترام بوده است، تا جایی که کاهش نسبتاً کوتاه به زیر آن در دوم می‌شود. نیمی از سال 2022 یک انحراف به نظر می رسد.

پیش‌بینی اساسی ین ژاپن در سه ماهه دوم: روزهای روشن‌تر در آینده، کاتالیزورهایی که باید تماشا کنید

این مقاله تجزیه و تحلیل جامعی از چشم‌انداز سه‌ماهه دوم ین ژاپن ارائه می‌کند و عواملی را که می‌توانند نوسانات را تحریک کرده و قیمت را دیکته کنند، روشن می‌کند.

  USD/JPY پس از سود هفته گذشته ثابت می ماند زیرا بازار مسیر BOJ را در نظر می گیرد

چشم انداز فنی سه ماهه دوم پوند بریتانیا – چشم انداز فنی GBP/USD، EUR/GBP و GBP/JPY

پوند انگلیس پس از تغییر لحن بانک مرکزی انگلیس روند قیمت گذاری مجدد در برابر طیف وسیعی از ارزها را آغاز کرده است.

چشم انداز بنیادی سه ماهه دوم سهام: سرخوشی هوش مصنوعی، انتخابات ایالات متحده و فدرال رزرو برای هدایت سهام ایالات متحده

سهام ایالات متحده در سه ماهه اول از رشد گسترده ای برخوردار شدند و به نظر می رسد جو مثبت بازار احتمالاً به سه ماهه دوم نیز سرایت کند. چشم انداز کاهش نرخ بهره و رشد فزاینده هوش مصنوعی از سهام ایالات متحده حمایت می کند.

پیش بینی فنی نفت خام سه ماهه دوم – WTI و برنت. چه چیزی در پیش است؟

معیار ایالات متحده در زمان نگارش مقاله به بالاترین حد پنج ماهه رسیده است و در نمودار هفتگی خود به خط روند نزولی بلندمدت نزدیک می شود. این امر از اواسط سال 2022 بازار را محدود کرده است، مسلماً با آزمایشات کمی.

پیش بینی بنیادی بیت کوین در سه ماهه دوم: عدم تعادل تقاضا/عرضه فعلی بیت کوین را بالاتر می برد

معامله گران بیت کوین از سه ماهه اول سال 2024 با بزرگترین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار لذت برده اند که با تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) از ETF های نقدی بیت کوین در اوایل ژانویه افزایش یافته است.

پیش بینی فنی طلا و نقره در سه ماهه دوم: مقاومت کلیدی در تمرکز با کشش بازارها

این مقاله به طور کامل چشم‌انداز فنی سه‌ماهه دوم طلا و نقره را بررسی می‌کند، و به بررسی تفاوت‌های ظریف پویایی فعلی قیمت و احساسات بازار می‌پردازد تا روندهای بالقوه را آشکار کند.

  بروجردی: روند دلارزدایی در تجارت منطقه ای آغاز شده است

پیش بینی بنیادی یورو: ECB کاهش نرخ ها را در سه ماهه دوم آغاز خواهد کرد

کاهش فشارهای قیمتی و اقتصاد راکد احتمالاً منجر به کاهش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در سه ماهه دوم خواهد شد و اگر لفاظی های اخیر بانک مرکزی باور شود، موارد بیشتری را در پی خواهد داشت.

پیش بینی دلار آمریکا در سه ماهه دوم: با کاهش نرخ چشمی بانک های مرکزی بزرگ، دلار به جلو می رود

دلار آمریکا در سه ماهه اول عملکرد خارق‌العاده‌ای داشت – چیزی که احتمالاً ادامه خواهد داشت، اما شاید به میزان کمتری اکنون که رشد تعدیل شده است و کاهش نرخ‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

برترین درس های تجارت

همه مقالات نوشته شده توسط استراتژیست ها و مشارکت کنندگان DailyFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/market-q2-forecasts-us-dollar-gold-euro-oil-bitcoin-yen-equities-outlooks-20240403.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار