سامسونگ یا شیائومی، کدام گوشی را انتخاب کنیم؟

سامسونگ از اندروید نسخه 11 و رابط کاربری وان یو آی نسخه 3.1 برای گلکسیای 32 5 جی استفاده کرده که در حقیقت آخرین نسخه نرمافزاری است که سامسونگ برای گوشیهای خودش عرضه کرده است. در این میان باید به رابط کاربری TouchWiz اشاره کنیم که سامسونگ با استفاده از آن چندین ویژگی بیهوده را به نرمافزار گوشیهای خود اضافه کرد. گوشی های سری A و M گلکسی اس سامسونگ مسئولیت تولید مدل های میان رده و اقتصادی را بر عهده دارند. این محصول قیمت بسیار مناسبی نسبت به مدلهای S20 دارد و در بخش نمایشگر و دوربین عالی هستند که در مقایسه با مدلهای S20 کیفیت بهتری دارند. این گوشی با چیپست تکهستهای، ۵۱۲ مگابایت رم و نمایشگر ۴ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ راهی بازار شد و در آن دوران، کاربران گوشیهای اندرویدی باید به همین ویژگیها بسنده میکردند.

همچنین باید خاطرنشان کنیم که بسیاری از این گوشیها در زمان خود بین بهترین گوشیهای موجود در بازار بودهاند و حتی بدترین گوشیهای این فهرست هم نسبت به رقبا حرف زیادی برای گفتن داشتهاند. گوشی A32 4G یک سال پیش عرضه شد، الان بین مدلهای پرفروش سامسونگ در ایران است و نسخه ۱۲۸ گیگابایت آن حدود ۶.۵ میلیون فروخته میشود. گوشی Samsung Galaxy S10 Plus (سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس) تقریبا هر چیزی که شما می خواهید را دارد، اگر توانایی تهیه و خرید گوشی گلسی S10 پلاس را داشته باشید می توانید از صفحه نمایش گسترده آن لذت ببرید. در حالی که سامسونگ به سمت لبههای خمیده حرکت کرد و در نتیجه گلکسی S6 Edge و S6 Edge Plus را تولید کرد. اولین گوشی سری گلکسی S جذابیت چندانی نداشت اما سامسونگ در سال ۲۰۱۱ با عرضهی گلکسی S2 توانست توجهات زیادی را جلب کند.

خرید گوشی سامسونگ

میتوان گفت میزان رم این گوشی با توجه به فضای ذخیره گوشیهای معمول این روزها کم به نظر میرسد. تفاوت گوشی سامسونگ سری s و سری a را میتوان در کیفیت و وضوح تصاویر یافت. در واقع زبان طراحی جدید میانردههای سامسونگ به یک باره به وجود نیامده است، این نوع طراحی در مدلهای گلکسی S20، گلکسی نوت 20 و گلکسی S20 FE شکوفا شده و حالا در گلکسی A52 به تکامل رسیده است. این گوشی هوشمند دارای لولای بهبود یافته، مشخصات برتر، اتصال 5G و نمایشگر بزرگ است که در واقع آن را به عنوان یک تلفن قابل استفاده میکند. تمرکز مجددی بر روی آنچه که S21 Ultra ارائه میدهد، با فرصتی برای بهبود در زمینههایی که در S20 Ultra کوتاهی کردهاند، وجود دارد.

  سئول: کره شمالی به دنبال شلیک موشک بالستیک از زیردریایی است

بررسی گوشی نوت 8 پرو

قرار میگیرد و بسیاری از ویژگیهای مشابه را نیز ارائه میدهد، از جمله صفحه نمایش 120 هرتزی، اگرچه به اندازه S21توانایی ندارد. همانطور که از تمامی گوشیهای سامسونگ انتظار میرود، در A33 نیز رنگها کاملاً اشباع هستند، که ممکن است مورد پسند برخی افراد نباشد. سامسونگ گلکسی S7 بهترین سری Galaxy S در تمام دورانها است و به تمام مشکلات فاحش سری گلکسی S6 پرداخته و توانست بسیاری از این مشکلات را برطرف کند. با رزولوشن 3200 در 1440 پیکسل و نرخ به روز رسانی 120 هرتز است.

گلکسی S7 Edge از هر نظر یک گوشی پرچمدار واقعی بود که در فوریه 2016 معرفی شد و مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچی دو لبه QHD آن فونر سایت خرید گوشی سامسونگ فوق العاده بود. سامسونگ و شیائومی از نظر خط تولید و استراتژی کاملاً شبیه هم هستند. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ میان رده را دارید،و اهل بازی کردن با گوشی و فیلم دیدن و یا کار کردن در تاکسی های آنلاین هستید و با یک گوشی نیاز دارید تا باتری بسیار قدرتمند و با ظرفیت بالایی داشته باشد ما گوشی های سری m سامسونگ را به شما معرفی می کنیم. در این مطلب به معرفی سری s و تفاوت آن با سری a اشاره کردیم تا بهتر بتوانید تشخیص دهید که بر حسب نیاز خرید کدام یک عاقلانهترست. گوشی گلکسی S4 نهتنها پرفروش گوشی سری گلکسی S سامسونگ محسوب میشود بلکه نام آن در فهرست پرفروشترین گوشیهای اندرویدی تمام دوران هم قرار دارد.

موبایل سامسونگ

همچنین قادر است تا 100 برابر “زوم فضایی” را برای برخی از عکاسیهای دوربرد خیرهکننده انجام دهد. گلکسی S6 با دارا بودن بدنه شیشه ای و فلزی ، یک قدم از گوشی های سری قبل جلوتر است .همچنین صفحه لمسی آن حساسیت بسیار بالایی دارد تا حدی که ادعا می شود حتی با دستکش نیز می توانید از آن استفاده کنید. این بخشها به گونهای طراحی شدهاند که S21 FE 5G نه تنها از بقیه رقبای خود در این حوزه جلوتر باشد، بلکه بتواند دوشادوش دیگر پرچمداران شرکت نیز قابلیتهای خود را نشان دهد. دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 20 مگاپیکسلی با لنز Wide میباشد که قابلیت فیلم برداری در کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد. ضربان قلب شما را در حالت کم، زیاد یا نامنظم به صورت اعلان نمایش میدهد و دارای حسگرهای ژیروسکوپ، شتاب سنج، ارتفاع سنج و فشار سنج نیز میباشد.

  کدام طرف‌ها از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب نگرانند؟

اما از سمت دیگر سری a سامسونگ با کیفیت نرم افزاری بهتر ولی ظرفیت باتری پایین تر روانه بازار شد. با این وجود برخی از مدلهای فعلی سری a توان پردازشی نزدیکی به سری s دارند اما باز هم سامسونگ سعی دارد با حفظ اختلاف، تمایز قابل توجهی بین این دو سری قائل شود تا کاربران هر دو بازار را به خود جذب کند. سامسونگ سیستمعامل اندروید را با رابط کاربری داخلی One UI خود ترکیب کرده است که شامل دستیار هوشمند بیکسبی بوده و امکانات بیشتری بهصورت بهینهسازی شده در اختیار شما خواهد بود.

موبایل شیائومی

این گوشی از پردازنده هشت هستهای ساخت سامسونگ، 3 گیگابایت رم و دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی استفاده میکرد که توانایی ضبط فیلمهای Ultra HD را داشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای جلو در نظر گرفته شد. علاوه بر سنسور Time-of-Flight سامسونگ Galaxy S20 Ultra دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، تله فوتو 48 مگاپیکسلی و فوق عریض 12 مگاپیکسلی است. همانطور که میدانید شرکت سامسونگ یکی از کمپانی های بزرگ تولید کننده گوشی و لوازم دیجیتال می باشد. صفحه بزرگ این گوشی احساس امنیت شما را از بین می برد. دوربین در شب نیز عملکرد خوبی را ارائه میدهد؛ گرچه ممکن است مقداری از جزئیات را از دست دهد و مقدار کمی نویز تولید کند؛ که این مشکل نیز با فعال کردن حالت اختصاصی شب به طور کامل از بین میرود. در حالی که این مدلها کمی ارزانتر از قیمت عرضه مدلهای گلکسی S20در سال 2020 هستند، چند حرکت انجام شده که نمایشگر را تنها به 1080p کاهش میدهد و به جای استفاده از شیشه در پنل پشت از جنس پلاستیکی استفاده میکنند.

  قیمت دلار نرخ امروز دلار آزاد دولتی توافقی | persianforexacademy

همچنین ضعف AR Emoji در تعقیب صحیح حرکات صورت، کمی لگ در محیط رابط کاربری، پردازنده گرافیکی ضعیفتر نسبت به رقبا و مستعد لکپذیری و جذب اثر انگشت از نکات منفی این گوشی به شمار می رود. گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A33 جانشین شایستهای برای گلکسی A32 است که در سال گذشته معرفی شده بود. اگر شما هم از به همراه داشتن پاور بانک یا شارژر خسته شدهاید، گوشی سامسونگ S21 میتواند با باتری لیتیومی برای مصرف معمولی، خیالتان را از بابت خالی شدن سریع شارژ باتری راحت کند. داشتن دوربین پشت گوشی با سه لنز مجزای 25، 8 و 5 مگاپیکسلی و همچنین دوربین جلوی 25 مگاپیکسلی نظر بسیاری از طرفداران برند سامسونگ را به خود جلب کرده است.

بررسی گوشی شیائومی