قیمت گوشی شیائومی ردمی k50 گیمینگ Xiaomi Redmi k50 gaming

مثلاً برای اجرای برنامه دوربین یا گرفتن اسکرین‌شات از صفحه نیز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید کاملاً در لبه گوشی پنهان می‌شوند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت رایانه همراه نمایندگی شیائومی می باشد. با تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 قدرتمندترین پردازنده اندروید حال حاضر جهان را دارد.

طراحی شیائومی k50 pro plus

هر چقدر این زمان کوتاه‌تر باشد، تجربه کاربری جذاب‌تری خواهید داشت، چون مجبور نیستید زمان زیادی را صرف شارژ کردن گوشی کنید. شیائومی از فناوری‌های Power Delivery 3.0 و Quick Charge 3+ استفاده می‌کند. شارژ گوشی نیز با استفاده از پورت USB Type-C 2.0 و یک کابل L مانند برای تجربه راحت‌تر صورت می‌گیرد. همچنین به لطف فضای رنگی 10 بیتی و پشتیبانی از HDR10+، برای محتوای چندرسانه ای به خوبی مجهز شده است. با قابلیت Corning Gorilla Glass Victus به خوبی در برابر خراش و افتادن مقاوم است.

ازدیگر قابلیت های این دوربین سلفی عکسبرداری HDR می باشد که خیلی کاربری است. گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ در حال حاضر تو بازه قیمتی 14 تا 18 میلیون قرار داره و از گوشی های گیمینگ خوش قیمت موجود در بازار به حساب میاد. اگه موبایل گیمر هستین، قطعا عملکرد پردازشی، باتری، نمایشگر و اسپیکرهای این گوشی رضایتتون رو به بهترین شکل ممکن جلب میکنه. ولی خب این گوشی یه گوشی گیمینگه و نمیشه توقع اتفاقات خارق العاده تو بخش دوربین ازش داشت.

سمت چپ گوشی دکمه کم و زیاد کردن صدا، میکروفون و خشاب سیم کارت قرار داره. خشاب سیم کارت از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی میکنه ولی خبری از پشتیبانی رم میکرو نیست. بالای گوشی هم یه اسپیکر دوگانه دیگه، یه میکروفون دیگه و حسگر مادون قرمز قرار داره.

  • یه فلش هم به شکل علامت صاعقه سمت راست این قاب مستطیل شکل دیده میشه.
  • هر چهار مدل از رابط کاربری MIUI 13 استفاده می‌کنند، البته گفته نشده که رابط کاربری مدنظر مبتنی بر اندروید ۱۱ خواهد بود یا اندروید ۱۲.
  • با اینکه قیمت دستگاه از Google Pixel 6 گران‌تر است، اما کنترل‌های Trigger و تراشه اسنپدراگون آن را به گزینه بهتری نسبت به پرچمدار گوگل تبدیل می‌کند.
  • گوشی گیمینگ ردمی به راحتی می‌تواند بازی‌های سنگین اندروید را با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز اجرا کند.
  • شیائومی امروزدر کنار گوشی تاشو میکس فولد ۲ از گوشی ردمی ۵۰ اولترا نیز رونمایی کرد.
  مجموعه آموزش دروس دوره متوسطه و کنکور فیلم آموزشی به زبان ساده فرادرس

در صورت خرید یه فن در بازه ی قیمتی 500 تومن این گوشی خیلی خوب هست برای گیم مخصوصا پابجی و کالاف در غیر این صورت به حدی داغ میکنه که واقعا نمیشه تو دست گرفت. از گیمینگ تریگرهای این گوشی صحبت کنیم که به نسبت نسل قبل خیلی بهتر شده. تو گوشی های گیمینگ، لذت بازی کردن با تریگرهای فیزیکی یه چیز دیگه‌اس. استفاده از این تراشه هزینه زیادی دارد و در کنار مراحل ساخت و طراحی، چنین بهای تمام‌شده‌ای برای یک گوشی هوشمند می‌تواند خیلی عالی از آب در آمده باشد. از طرفی سرعت شارژ نشان می‌دهد یک گوشی در چه مدت زمانی شارژ می‌شود.

اکسپریا 1 IV گیمینگ با ۱۶ گیگابایت رم معرفی شد

برای صرفه‌جویی در مصرف باتری، شاهد نرخ تازه‌سازی متغیر بین ۶۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز هستیم. کسب امتیاز فوق‌العاده گوشی ردمی K50s Pro شیائومی در بنچمارک انتوتو با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، جلب توجه کرده است. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. طبق اطلاعات به دست آمده، شیائومی k50 pro plus انرژی خود را از یک باتری حجیم 5000 میلی‌آمپری تأمین می‌کند که مصرف شارژ مناسبی نیز دارد. نقطه قوت اصلی این باتری، فست شارژ بی‌نظیر 120 واتی آنست که در مدت زمانی کمتر از 20 دقیقه گوشی را فول شارژ می‌کند و می‌تواند یک آپشن بسیار مهم برای گیمرها محسوب شود.

  چرخش انگلیس در قبال چین / کلورلی: به‌دنبال روابط مثبت تجاری با چین هستیم

این اولین گوشی برند ردمی است که از تراشه جدید و قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کند و در بین گوشی‌های تحت مالکیت شیائومی، پس از 12 اس و میکس فولد 2 در جایگاه سوم قرار می‌گیرد. گوشی ردمی K50 اولترا در سه نسخه با حافظه‌های داخلی متفاوت به بازار عرضه می‌شود که قیمت هر کدام از آن‌ها به شرح زیر است. دوربین اصلی قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۴K با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه، کیفیت ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰، ۶۰، ۱۲۰، ۲۴۰ و ۹۶۰ فریم در ثانیه را دارد. شیائومی به طراحی و تولید گوشی‌های با دوربین قوی و قیمت مناسب شناخته می‌شود. در واقع شیائومی تلاش می‌کند تا با عرضه محصولاتی که کیفیت برندهای شناخته‌شده‌ای مانند سامسونگ را دارند سری در میان سرها درآورد. تراکم پیکسلی در گوشی ردمی K50 شیائومی در هر اینچ، ~۴۴۶ پیکسل بوده و که نشان می‌دهد صفحه نمایشگر این گوشی چه وضوحی دارد چون در هر اینچ می‌تواند حدود ۴۴۶ پیکسل را در خود جای دهد.

ردمی برای خنک نگه داشتن این تراشه قدرتمند از یک محفظه بخار به ابعاد 3725 میلی متر مربع استفاده کرده که تضمین می‌کند حتی پس از 2 ساعت بازی کردن نیز گوشی همچنان خنک باقی بماند. و مهم‌تر از همه اینکه می‌تواند نرخ 120 فریم در ثانیه را در بازی‌ها حفظ کرده و کاری کند که حرارت بالا تأثیر منفی زیادی نداشته باشد. گوشی شیائومی ردمی کی 50 گیمینگ، یه گوشی گیمینگه و نباید خیلی از دوربینش توقع داشت. شیائومی برای این گوشی سه تا سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو در نظر گرفته. عملکرد دوربین اصلی از معمولی یکم بهتره و میشه عکسهای خیلی خوبی رو باهاش ثبت کرد. دوربین اصلی قابلیت فیلمبرداری 4K با 30/60 فریم بر ثانیه داره و کیفیت ویدئوهایی که باهاش گرفته میشه هم خوبه.

  آلودگی هوای بی سابقه، گریبانگیر کره جنوبی

وان پلاس Ace Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و شارژر ۱۵۰ واتی معرفی شد

قیمت گوشی شیائومی ردمی k50 گیمینگ Xiaomi Redmi k50 gaming

همچنین با گرفتن گواهی IP53 تا حد زیادی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم گوشی k50 سازی شده است. متأسفانه از پوشش گوریلاگلس برای قاب پشتی استفاده نمی‌شود و بهترست حتماً از کاور استفاده کنید، زیرا ممکنست در اثر ضربه‌ی شدید، آسیب‌های جبران ناپذیری به گوشی شما وارد شود. از نظر نرم‌افزاری، ردمی کی 50 پرو پلاس با رابط کاربری انحصاری MIUI 13 و آخرین نسخه اندروید یعنی Android 12 روانه بازار خواهد شد. سابقه خوب شیائومی در روان بودن نرم‌افزارش، باعث راحتی خیال کاربران در این زمینه می‌شود. البته مشکلاتی در آپدیت‌های شیائومی در سال گذشته وجود داشت که طبق گزارش کارشناسان آن در نسخه جدید، این مشکلات برطرف شده است. همچنین در این کنفرانس از گوشی Redmi K40S با چیپست Snapdragon 870 5G رونمایی شد.ردمی کی 40 اس با با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد.