یورو/دلار آمریکا پس از داده‌های تورم آلمان، یک پیشنهاد کوچک را انتخاب می‌کند

پیش بینی EUR/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

جدید Q1 2024 ما را دانلود کنید یورو پیش بینی

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

تورم موقت آلمان در ماه دسامبر مطابق با پیش بینی های بازار افزایش یافت، زیرا یارانه های سال گذشته از ارقام سالانه خارج شد. تورم انرژی نیز پس از منفی 4.5 درصد در نوامبر به 4.1 درصد در دسامبر افزایش یافت

image1.png

منبع Destatis

نکته اصلی در تقویم اقتصادی این هفته در روز جمعه منتشر خواهد شد، جایی که انتظار می رود آخرین گزارش NFP ایالات متحده نشان دهد که 150 هزار شغل جدید در دسامبر در مقایسه با 199 هزار شغل در نوامبر ایجاد شده است. میانگین درآمد – هم ماهانه و هم سالانه – اندکی کمتر دیده می شود، در حالی که انتظار می رود نرخ بیکاری به 3.8 درصد برسد.

image2.png

برای همه رویدادهای متحرک بازار و انتشار داده ها، به زمان واقعی مراجعه کنید تقویم DailyFX

EUR/USD علیرغم فروش اخیر در کانال صعودی باقی می ماند. حرکت پایین تر یورو/دلار آمریکا به دلیل افزایش ارزش دلار آمریکا انجام شده است، زیرا بازار انتظارات کاهش نرخ بهره آمریکا در اواخر سال گذشته را دوباره ارزیابی می کند. معیار 10 ساله ایالات متحده پس از رسیدن به پایین ترین سطح چند ماهه زیر 3.80 درصد در اواخر دسامبر، اکنون 4.00 درصد بازده دارد، در حالی که UST 2 ساله حساس به نرخ اکنون با 4.385 درصد در مقایسه با نادر 4.22 درصدی دسامبر عرضه می شود. در نمودار روزانه EUR/USD، خوشه ای از پایین ترین قیمت های اخیر در حدود 1.0900 وجود دارد که باید حمایت اولیه را برای این جفت فراهم کند و به دنبال آن سطح اصلاحی فیبوناچی 23.6% در 1.0865 قرار دارد. مقاومت اولیه در 1.1000. اکنون همه نگاه ها به گزارش شغلی فردا در ایالات متحده است.

  وزیر امورخارجه چین: چین متعهد به صلح و توسعه جهانی است

نمودار روزانه EUR/USD

image3.png

نمودارها با استفاده از TradingView

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی IG نشان می‌دهد که 51.76 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.07 به 1 است. تعداد خالص معامله‌گران 6.87 درصد بیشتر از دیروز و 62.30 درصد بیشتر از هفته گذشته است. فروش خالص معامله گران 6.09 درصد کمتر از دیروز و 30.11 درصد کمتر از هفته گذشته است.

برای دیدن اینکه این به چه معناست برای EUR/USD، گزارش کامل را در زیر دانلود کنید




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -1٪ 6% 2%
هفتگی 49% -20% 3%

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/euro-eur-latest-eur-usd-picks-up-a-small-bid-after-german-inflation-data-20240104.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار