یورو (یورو) در آستانه گزارش تورم ایالات متحده، بالاترین نرخ چند ماهه جدیدی را ثبت می کند

پیش بینی EUR/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • بازگشت EUR/USD به بالای 1.1000.
  • PCE اصلی ایالات متحده آخرین رویداد داده سال است.

نحوه معامله فعال ترین جفت fx را با راهنمای رایگان ما بیاموزید

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله EUR/USD

بیشترین خوانده شده: جدیدترین دلار آمریکا (DXY): بازارها پس‌بک نرخ فدرال رزرو، GBP/USD و EUR/USD را نادیده می‌گیرند

یورو به حرکت خود در این هفته در برابر تضعیف دلار آمریکا ادامه می دهد و سطوحی را که آخرین بار بیش از چهار ماه پیش مشاهده شده بود، لمس می کند. ارز واحد در این هفته در برابر طیف وسیعی از ارزها بالاتر است زیرا بازارها انتظارات کاهش نرخ را کاهش می دهند. در مقایسه، با بازگشت شاخص دلار آمریکا به سطوحی که آخرین بار در پایان ماه جولای مشاهده شده بود، دلار آمریکا همچنان پایین تر می رود. بازدهی خزانه داری ایالات متحده نیز به پایین ترین حد در چند ماه اخیر فشار می آورد زیرا معامله گران پیشتاز مجموعه ای از کاهش نرخ بهره آمریکا در سال آینده هستند. بر اساس آخرین پیش بینی های CME، فدرال رزرو قرار است در هفت نشست FOMC در سال آینده، نرخ بهره را 25 واحد کاهش دهد.

image1.png

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا با شکست پرچم نزولی

image2.png

بعداً امروز، داده‌های اصلی نوامبر ایالات متحده PCE منتشر خواهد شد، آخرین رویداد داده سنگین وزن قبل از بسته شدن بازار برای تعطیلات جشن. Core PCE y/y از 3.5% به 3.3% کاهش یافته است. خواندن زیر پیش بینی می تواند شاهد کاهش بیشتر دلار باشد.

  روسیه عرضه گاز از طریق خط لوله به چین را ۵۰ درصد افزایش می‌دهد

image3.png

نمودار روزانه EUR/USD چشم انداز مثبتی را حفظ می کند و ممکن است منطقه 1.1075-1.1095 را در زمانی که بازارها در آغاز سال آینده به حالت عادی بازگردند، آزمایش کند. هر سه میانگین متحرک ساده پشتیبانی می‌کنند و در حالی که شاخص CCI نشان می‌دهد که این جفت بیش از حد خرید شده است، اما هنوز در محدوده شدید قرار نگرفته است. به نظر می رسد ادامه سری چند هفته ای اخیر با افت های بالاتر و اوج های بالاتر محتمل باشد.

نمودار روزانه EUR/USD

image4.png

نمودار با استفاده از TradingView

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی IG نشان می‌دهد که 34.53 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 1.90 به 1 است. نت-شورت معامله گران 18.51 درصد بیشتر از دیروز و 10.53 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

برای دیدن اینکه این به چه معناست برای EUR/USD، گزارش کامل را در زیر دانلود کنید




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -11٪ 17% 5%
هفتگی 0% 13% 8%

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/euro-eur-posts-a-fresh-multi-month-high-ahead-of-us-inflation-report-20231222.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار