آنتی اسکالانت زادآب

همچنین استفاده از این ماده باعث ثابت بودن میزان کیفیت آب تصفیه خروجی و بالا بودن کیفیت می شود و از ایجاد رسوبات درون غشا و فیلتر ممبران جلوگیری می نماید تا از آسیب رسیدن به این فیلتر خودداری کند. اسپوتا به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه آب و فاضلاب، خدمات فروش آنتی اسکالانت avista، آنتی اسکالانت فلوکن 260 و آنتی اسکالانت جنسیس را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این نوع آنتی اسکالانت ویژگی های بسیار خوبی مانند غلظت بالا و پراکندگی سازی بسیار خوب است.

همان طور که اشاره کردیم این مواد غالبا دارای ماهیت اسیدی و خورنده می باشند و حتی نوع قلیایی آنها نیز می تواند خورنده باشد. بنابراین تماس پوستی با آنها می تواند التهاب، قرمزی و زخم های پوستی که ناشی از خوردگی است را به همراه داشته باشد. ضد رسوبات ترمودینامیکی عوامل کمپلکس ساز و کی لیت ساز هستند که برای رسوبات خاص به کار می روند. اما در رابطه با عملکرد سینتیکی ضد رسوبات مربوط به مکانیسم های فضا ویژه آن ها می باشد. دارای عوامل کلاته کننده ­ی قوی (جهت حذف فلزتی نظیر آهن، مس و روی جهت کاهش سختی آب و دارای عامل ضد خورندگی و ضد جلبک. مناسب برای RO و NF و … .

دوره القاء برای کربنات کلسیم نسبت به رسوب های سولفات مانند سولفات کلسیم بسیار کوتاه تر است. رسوب غالباً فیلترهای ممبران سیستم RO را به هم وصل می کند و تمیز کردن را دشوار و بسیار وقت گیر می کند. برای تجزیه رسوبات سولفات، کربنات کلسیم و سایر رسوبات مواد معدنی، تزریق آنتی اسکالانت باید قبل از رسیدن به غشاهای RO انجام شود. آنتی اسکالانت یک افزودنی آب جهت پیش تصفیه برای سیستم اسمز معکوس است که در جلوگیری از پوسته پوسته شدن غشاها بسیار موثر است. قبل از اینکه آب تغذیه وارد غشای اسمز معکوس شود، یک آنتی اسکالانت به داخل آب آنتی اسکالانت تزریق می شود.

  • در پاسخ جزئی تر به این پرسش که آنتی اسکالانت چیست باید گفت که این ماده، مایعی محلول در آب است که دارای اسیدیته های گوناگون می باشد.
  • در ادامه ایمنی کار با آنتی اسکالانت و خطراتی که در اثر مسمومیت با آن شما را تهدید می کند، عنوان می کنیم.
  • شما می توانید سوالات خود را درباره تصفیه آب خانگی و صنعتی ، ازن و UV در قسمت پرسش و پاسخ مطرح نمایید و با استفاده از امکان این سایت با دیگران در این زمینه ها به تبادل اطلاعات بپردازید.
  • آنتی اسکالانت ها تقریبا محصولاتی ارزان می باشند و هزینه اضافی در بر ندارند.
  عناوین روزنامه‌های جهان؛ احتمال میانجیگری هند در جنگ اوکراین
آنتی اسکالانت زادآب

آنتی اسکالانت ماده ای است که از نظر ارزانی قیمت هیچ ماده نرم کننده و ضد رسوبی ازنظر هزینه پایین به آن نمی رسد. قیمت آنتی اسکالانت با توجه به شرکت تولید کننده آن متغیر است و نمی توان قیمت دقیقی برای آن مشخص کرد. هرچند که هر چقدر برای تهیه این هزینه کنید ضرری ندارد و به نفع شما است. زیرا استفاده از آن باعث افزایش عمر ممبران، غشا و فیلترهای سیستم شما می شود. نحوه عملکرد این مواد به طور کلی به صورت ایجاد اختلال در واکنش های تولید رسوب ها می باشد ، این مواد با توجه به شکل و ساختار خاصشان مانع از واکنش یون های فلزی در اب می شوند و یا سرعت آن ها را بسیار کاهش می دهند.

آنتی اسکالانت قلیایی :

این کار کنترل رسوبات بر سطح ممبران را کنترل کرده و عمر ممبران رو افزایش می دهد. جهت اطلاع از قیمت آنتی اسکالانت می توانید با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید. آنتی اسکالانت DEQUEST دارای استاندردادها و تاییده های لازم می باشد و جهت استفاده در سیستم های تولید کننده آب آشامیدنی مانند سیستم های اسمز معکوس ، نانو فیلتراسیون و اولترافیلتراسیون مناسب می باشد. فراموش نکنید که نمک و جرم موجود در آب با گذر زمان می تواند سبب ایجاد رسوب در فیلترهای ممبران دستگاه آب شیرین کن شود. آب خام حاوی املاح و نمک های معدنی است که این املاح در حین عبور از غشای ممبران، بر روی ممبران رسوب می کنند.

  عناوین روزنامه‌های مطرح جهان؛ هفتم سپتامبر ۲۰۲۲

آنتی اسکالانت RO، به آنتی اسکالانتی می گویند که برای کاهش رسوب و جلوگیری از ایجاد رسوب در سطح پلی آمیدی فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده می شود. یکی از دلایل تعویض ممبران در دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده نکردن از آنتی اسکالانت و یا حتی آنتی اسکالانت نامرغوب می باشد. میزان مناسب از ضد رسوب را قبل از ورود جریان آب به غشاهای اسمز معکوس به درون آب اضافه می‌کنند. تجهیزات تزریق کننده دوز مشخصی را بطور مداوم و به صورت اتوماتیک به درون جریان آب ورودی تزریق می‌کند.

آنتی اسکالانت جزء مواد شیمیایی رسوب زدا در صنعت تصفیه آب و فاضلاب می باشد. آنتی اسکالانت در مرحله پیش تصفیه دستگاه تصفیه آب صنعتی نقش بسیار مهمی دارد. بیشترین کاربرد آنها در سیستم های تصفیه آب اسمز معکوس برای پیشگیری از پوسته پوسته شدن غشای سیستم RO می باشد. در مقابل این دستگاهها، دستگاه تصفیه آب خانگی وجود دارد که در ابعاد کوچکتر ارائه می‌شوند. از کاربرد آنتی اسکالانت می توان به استفاده در سیستم های تصفیه آب صنعتی یا همان دستگاه RO اشاره نمود.

عوارض آنتی اسکالانت