استراتژی فارکس چیست؟ + معرفی 8 مورد از بهترین استراتژی های فارکس محمد فاموریان | persianforexacademy

در حالی که صدها استراتژی وجود دارد، ما لیستی از ده مورد از پرکاربردترین آنها را گردآوری کرده ایم. معامله‌گرانی که از معاملات پرایس اکشن استفاده می‌کنند معمولاً از الگوهای نمودار و سطوح حمایت و مقاومت برای تصمیم‌گیری در معاملات استفاده می‌کنند. آنها همچنین به سطوح کلیدی حمایت و مقاومت مانند بالا و پایین های قبلی توجه زیادی خواهند داشت و از این سطوح برای ورود و خروج از معاملات استفاده می کنند. به طور خلاصه، تجارت همبستگی یک استراتژی است که در آن معامله‌گران از رابطه بین دو جفت ارز، که با ضریب همبستگی آنها اندازه‌گیری می‌شود، برای تصمیم‌گیری در معاملات استفاده می‌کنند. با شناسایی جفت ارزهای همبسته، معامله‌گران می‌توانند ریسک یک معامله را با سود بالقوه تجارت دیگر جبران کنند، اما مهم است که به طور مرتب همبستگی را رصد کرده و از آن در ارتباط با سایر اشکال تحلیل استفاده کنیم. به طور خلاصه، معاملات واگرایی روشی برای شناسایی نقاط برگشت بالقوه در بازار با مقایسه حرکت قیمت با یک شاخص فنی است.

  • اسکالپ کردن به انجام معاملات کوتاه مدت گفته می‌شود، گاهی فقط برای چند دقیقه.
  • از جمله مزیت های این استراتژی می توان گفت که ارائه یک دوره زمانی کوتاه با نسبت ریسک و پاداش طبیعی ضروری است.
  • تیم آموزشی آکادمی آینده به عنوان بهترین آموزشگاه آموزش فارکس در مشهد، افتخار همراهی با بسیاری از دانش‌پذیران علاقه‌مند به معامله‌گری در بازاراهای مالی جهانی را داشته است.
  • اگر بازار از طریق نوارهای مرزی حرکت کند، به احتمال زیاد قیمت بازار در آن جهت به روند خود ادامه خواهد داد.
  • در این روش معامله‌گر در طول روز می‌تواند معاملات مکرر باز و بسته کند و در قبال آن سود اندکی به دست آورد.
  تنظیمات اقدام قیمت GBP: GBP/USD، GBP/AUD، EUR/GBP

اگر شما فردی حرفه‌ای در بازار فارکس باشید می توانیم از مزایای این نوع استراتژی عنوان کنیم که با انجام معاملات بیشتر در طول روز می توانید سود بیشتری کسب کنید همچنین میزان ریسک در این نوع معاملات متوسط است. نمودار شاخص DAX 30 آلمان در بالا، یک الگوی سر و شانه دو ساله را نشان می دهد که با سقوط احتمالی زیر گردن (خط قرمز افقی) بعد از شانه سمت راست مطابقت دارد. در این مثال انتخابی، سقوط DAX 30 آلمان را طبق یک الگوی تحلیل تکنیکال و همچنین تحلیل فاندامنتال نشان میدهد. معاملات پوزیشن یک استراتژی بلندمدت است که عمدتاً بر عوامل فاندامنتال متمرکز است، اما می توان از روش های تکنیکال مانند نظریه امواج الیوت نیز در این استراتژی استفاده کرد. نوسانات کوچکتر و جزئی تر بازار در این استراتژی در نظر گرفته نمی شود زیرا بر تصویر گسترده تر بازار تأثیر نمی گذارد.

http://changanblog.ir

علاوه بر یادگیری روش‌های معاملاتی و استراتژی‌های مناسب برای معامله، مدیریت ریسک خود را نیز قوی کرده اند. پارسیان بورس در همین راستا یک دوره جامع حضوری دیگر برای فارکس تحت عنوان آموزش فارکس در اصفهان برگزار می‌کند که افراد علاقه‌مند و ساکن اصفهان می‌توانند در آن شرکت کرده و به کسب سود بپردازند. بهترین زمان استفاده از استراتژی فارکس روزانه 50 پیپ زمانی است که بازار لندن بازگشایی می شود.

خود را در معاملات فارکس تقویت کنید

چندین روش برای این کار برای امتحان استراتژی های فارکس گفته شده است که بعدا ذکر خواهد شد. به طورکلی، استراتژی پرایس اکشن در فارکس را می توان یکی از بهترین استراتژی های بدون اندیکاتور دانست. در این نوع معامله شما باید یک جفت ارز را با قیمت ارائه شده پایین خریداری کرده و آن را سرمایه گذاری کنید تا به قیمت بالاتر رسیده و بتوانیم روی قیمت خریداری شده آن ارز سود کنیم. بازارهای روندی برای معاملات انتقالی بهترین کارایی را دارند زیرا این استراتژی شامل بازه زمانی طولانی تری است. تایید روند باید اولین گام قبل از باز کردن یک معامله باشد – به مثال 1 در بالا مراجعه کنید. دو عامل برای یک انتقالی وجود دارد که عبارتند از ریسک نرخ ارز و ریسک نرخ بهره.

  جدیدترین نفت - تلاش نفت خام ایالات متحده پس از یک هفته دیگر از ضررهای سنگین برای افزایش بیشتر

دقت داشته باشید که مجله خبری پرشین فارکس دوقلو کف و دوقلو سقف به عنوان الگوهای معکوس کننده روند قیمت شناخته می‌شوند و در صورت تشکیل آنها معمولاً روند قیمت در جهت معکوس خواهد شد. بنابراین به وجود آمدن یک الگوی دوقلو کف و یا دوقلو و سقف در روند های حاضر به معنای پایان یافتن آن روندها است. حتماً باید چک کنید که قیمت با هیچ کدام از مووینگ اوریج ها در حال حاضر برخورد نداشته باشد. زمانی که فهمیدید چه نوع استراتژی مناسب شماست، وقت آغاز کاوش در استراتژی‌هاست. معاملات دمو اعتماد به نفس شما را برای آغاز معاملات در دنیای واقعی می‌سازد، پس بهتر است تا با آسودگی خاطر ابتدا تا حد ممکن هر چه بیشتر به تمرین بپردازید. برای دریافت راهنمایی در انتخاب کارگزاری و معرفی کارگزاری‌های تایید شده کلیک کنید.

راهبرد معاملاتی ابتکاری ‘۴-۵، و خروج’