افزایش بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) در شایعات تایید ETF Spot هنگ کنگ

بیت کوین (BTC) اتریوم (ETH) – قیمتنمودارها و تجزیه و تحلیل:

  • به گفته منابع، ETF های نقطه ای BTC و ETH در هنگ کنگ قریب الوقوع هستند.
  • نصف شدن بیت کوین برای این هفته تعیین شده است.
  • پس از فروش سنگین آخر هفته، قیمت ها دوباره برگشتند.

گزارش های فنی و بنیادی بیت کوین Q2 ما را در زیر دانلود کنید

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید

بیت کوین و اتریوم به دلیل اخبار شایعه شده مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار هنگ کنگ به چندین متقاضی برای خرید وجوه قابل معامله در بورس BTC و ETH (ETF) چراغ سبز نشان داده است، گردش مالی اولیه اروپا را افزایش می دهند. China Asset Management (HK) Ltd، یکی از شرکت هایی که به دنبال تاییدیه است، اوایل امروز در وب سایت خود اعلامیه ای را منتشر کرد:

image1.png

https://www.chinaamc.com.hk/wp-content/uploads/2024/04/ChinaAMC-HK-Joins-Forces-with-Partners-to-Launch-Spot-Bitcoin-and-Ethereum-ETFs.pdf

با این حال، در زمان نگارش این مقاله، هیچ اظهارنظر رسمی در مورد هیچ خبر یا اطلاعیه ای از سوی SEC HK وجود ندارد.

در حالی که داستان های رسانه ای هنگ کنگ امروز توجه بازار را به خود جلب کرده است، رویداد نصف شدن بیت کوین در اواخر این هفته بر سرفصل های خبرها غالب خواهد شد. طبق آخرین داده های ماینینگ، 683 بلوک باقی مانده است که باید قبل از کاهش 50 درصدی پاداش استخراج، استخراج شوند. تاریخ نصف شدن تخمینی اوایل صبح روز شنبه 20 ام دیده می شود.

رویداد نصف شدن بیت کوین

این ارز رمزنگاری شده در آخر هفته پس از انجام یک سری حملات از سوی ایران به خاک اسرائیل ضربه شدیدی خورد. این حمله در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه در آغاز ماه جاری، بیش از 350 پهپاد و موشک توسط ایران پرتاب شد. به گفته نیروی دفاعی اسرائیل (IDF)، ’99 درصد’ از این ‘تهدیدها’ با موفقیت رهگیری شد. با توجه به اینکه بخش کریپتوکارنسی تنها بازار باز در آخر هفته بود، معامله گران از نقدینگی این بخش برای پوشش ریسک استفاده کردند. بیت کوین با انتشار اخبار مربوط به اعتصاب قریب الوقوع به 60.6 هزار دلار رسید، در حالی که اتریوم به 2845 دلار به پایین ترین حد چند هفته ای خود رسید. در فضای آلتکوین، ضررهای 25 درصد یا بیشتر مشاهده شد که جرقه چندین داستان انحلال را زد. قیمت‌ها امروز در حال افزایش هستند، اما بازیابی کامل ضررهای آخر هفته مدتی طول می‌کشد.

  آمریکا ۳۶ شرکت چینی را در فهرست سیاه تجاری قرار داد

فروش آخر هفته باعث شد که بیت کوین برای اولین بار از اواخر ژانویه به زیر میانگین متحرک ساده 20 و 50 روزه سقوط کند. قبل از اینکه بیت کوین بتواند تلاش جدیدی را برای رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ اواسط مارس 73.78 هزار دلار انجام دهد، هر دوی این موارد باید به طور متقاعدکننده ای، همراه با سطح مقاومت قبلی تبدیل به حمایت در 69 هزار دلار بازیابی شوند.

نمودار قیمت روزانه بیت کوین – 15 آوریل 2024

image2.png

با راهنمای رایگان ما، نحوه معامله ارزهای دیجیتال را بیاموزید

توصیه شده توسط Nick Cawley

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

اتریوم امروز بیش از 3 درصد افزایش یافته است، پس از اینکه روز شنبه به پایین ترین حد چند ماهه خود یعنی 2845 دلار رسید. اتریوم باید میانگین متحرک 20 و 50 روزه را قبل از بازگشت 3582 دلار به بازی بازگرداند. در بالا، بالاترین قیمت 8/9 آوریل با 3728 دلار مورد توجه قرار می گیرد.

نمودار قیمت روزانه اتریوم – 15 آوریل 2024

image3.png

همه نمودارها از طریق TradingView

دیدگاه شما در مورد چیست؟ بیت کوین و اتریوم – صعودی یا نزولی؟؟ می‌توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/bitcoin-btc-ethereum-eth-rally-on-hong-kong-spot-etf-approval-rumors-20240415.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار