ضعف ین سرعت می گیرد، مداخله FX Teasing

تحلیل USD/JPY

  • سوزوکی وزیر دارایی ژاپن به دنبال این است که در مورد حرکت های FX “کاملا آماده” باشد
  • USD/JPY همچنان در منطقه خطر ادامه دارد و به 155.00 نزدیک می شود
  • دستت را بگیر ین ژاپن چشم انداز سه ماهه دوم امروز برای بینش انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله گر باشد:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

سوزوکی، وزیر دارایی ژاپن، به دنبال این است که «کاملاً آماده» در مورد حرکات FX باشد

یک شاخص ساده و هم وزن که عملکرد ین ژاپن را اندازه گیری می کند، کاهش گسترده ای را در این ارز در مقابل سبدی از ارزهای اصلی نشان می دهد. ین هفته را بد شروع کرد و واکنش سوزوکی وزیر دارایی ژاپن را به دنبال داشت. آقای سوزوکی اشاره کرد که “من می خواهم کاملاً آماده باشم” در مورد حرکات فارکس و از نزدیک حرکات فارکس را زیر نظر دارد.

پیش از این، واتانابه، مقام سابق ارز ژاپن اشاره کرده بود که مقامات احتمال بیشتری برای مداخله FX در سطح 155.00 USD/JPY دارند. مقامات بارها اشاره کرده اند که سطوح خاصی را هدف قرار نمی دهند، بلکه بر حرکت های نامطلوب و نوسان (استهلاک) نظارت می کنند.

شاخص ین ژاپن (وزن برابر GBP/JPYUSD/JPY، EUR/JPY و AUD/JPY))

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

USD/JPY به منطقه خطر ادامه می دهد و به سطح حیاتی 155.00 نزدیک می شود

USD/JPY در ابتدای هفته به سطح 155.00 نزدیک تر شد زیرا دلار در سطوح بالا باقی مانده است. 152.00 در ابتدا خطی بود که بازار جرات عبور از آن را نداشت، اما دلار پرطرفدار دلار مرز را فشار داد تا زمانی که بازارها بالاتر از 152.00 احساس راحتی کردند.

  What Has Changed for EUR/USD, GBP/USD, USD/JPY?

به نظر می رسد معامله گران به دلیل عدم فوریت در ارتباطات خارج از توکیو جرات یافته اند و همچنان به پیشنهاد این جفت ارز بالاتر ادامه می دهند. RSI نشان می دهد که این جفت به خوبی در محدوده ای که بیش از حد خرید شده است معامله می شود و نشانه هایی از تعدیل نشان می دهد.

معاملات طولانی از اینجا نسبت ریسک به پاداش نامطلوب را نشان می دهد، با توجه به هشدار صادر شده توسط مقام سابق ارز Watanabe در مورد 155.00 که احتمالاً سیم پیچی برای یک پاسخ بزرگ (مداخله FX) است. 155.00 به عنوان مقاومت شدید با 152.00 و 150 نشان دهنده سطوحی است که اگر توکیو احساس کند که لازم است اقدامی انجام دهد، می تواند در یک لحظه ثابت شود. پس از آن، 146.50 مشاهده می شود.

نمودار روزانه USD/JPY

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 17% 2% 4%
هفتگی 13% -9٪ -6٪

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/usd-jpy-price-outlook-yen-weakness-gathers-pace-teasing-fx-intervention-20240415.html