افزایش نرخ ین ژاپن (USD/JPY) ادامه دارد، تصمیم سیاست بانک مرکزی آمریکا قریب الوقوع است

قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل ین ژاپن

  • قیمت گذاری فعلی بازار احتمال 44 درصدی را برای افزایش 10 واحدی نرخ در فردا نشان می دهد.
  • مذاکرات اخیر دستمزد ممکن است به BoJ اعتماد به نفس برای حرکت بدهد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله USD/JPY

در نشست سیاست بانک مرکزی ژاپن در روز سه‌شنبه ممکن است نرخ بهره بانکی ژاپن برای اولین بار در بیش از هشت سال پس از موافقت بزرگترین اتحادیه کارگری ژاپن با بزرگترین افزایش دستمزد در بیش از سه دهه گذشته از قلمرو منفی خارج شود. بانک مرکزی برای کمک به تورم داخلی در هدف ماندن و کمک به رونق اقتصاد، برای افزایش دستمزدها فشار آورده است.

افزایش دستمزد ژاپنی ها به حدس و گمان نرخ بالای سوخت 30 ساله BoJ

بازارهای مالی در حال حاضر 44 درصد احتمال افزایش 10 واحدی نرخ بهره در فردا و 62 درصد در نشست آوریل را نشان می دهند. چشم انداز اقتصادی فصلی در ماه آوریل منتشر می شود و بانک مرکزی ژاپن ممکن است قبل از اینکه ماشه را فشار دهد و برای اولین بار در 17 سال گذشته نرخ بهره را افزایش دهد، منتظر آن بماند. بازارها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که BoJ به کنترل منحنی بازده پایان می‌دهد و اجازه می‌دهد نرخ اوراق قرضه افزایش یابد.

image1.png

دلار آمریکا در حال حاضر باعث افزایش قیمت USD/JPY شده است. دلار آمریکا در چند روز گذشته قیمت پیشنهادی خود را افزایش داد زیرا داده‌های CPI و PPI قوی‌تر از حد انتظار انتظارات بازار را در مورد کاهش نرخ در FOMC ژوئن زیر سوال برد. فدرال رزرو آخرین تصمیم سیاست خود را در روز چهارشنبه اعلام خواهد کرد و این تفسیر پس از تصمیم گیری جروم پاول رئیس جمهور خواهد بود که محرک بعدی جهت گیری دلار آمریکا خواهد بود.

  رئیس فدرال رزرو با نظرات هاوکیش روی صحنه رفت

این قدرت دلار آمریکا، USD/JPY را پیش از تصمیم بانک مرکزی آمریکا به بالای 149.00 رساند. بلوک محکمی از مقاومت اخیر بین 150 و 151 در نمودار وجود دارد که شکستن آن بسیار بعید است، در حالی که smas 50 و 200 روزه و پایین بودن دو برابری اخیر در 146.50 یک حرکت پایین تر به 145 را حفظ می کنند.

نمودار قیمت روزانه USD/JPY

image2.png

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 24.11 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 3.15 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 14.58 درصد بیشتر از دیروز و 13.50 درصد کمتر از هفته گذشته است. نت-شورت معامله گران 4.95 درصد بیشتر از دیروز و 15.39 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

آخرین گزارش احساسات IG را دانلود کنید تا ببینید چگونه تغییرات احساسات روزانه/هفتگی می تواند بر چشم انداز قیمت USD/JPY تاثیر بگذارد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 17% 8% 10%
هفتگی -13٪ 18% 9%

نظر شما در مورد ین ژاپن – صعودی یا نزولی؟؟ می‌توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/japanese-yen-usd-jpy-rally-continues-boj-policy-decision-imminent-20240318.html