بانک مرکزی انگلستان نرخ ها را بدون تغییر می گذارد، تقسیم آرا به دوویش تبدیل می شود، پوند/دلار آمریکا کاهش می یابد

GBP/USD تجزیه و تحلیل و نمودارها

  • BoE بدون تغییر، رای 8-1 به حفظ نرخ ها
  • بازده طلایی ۲ ساله بریتانیا ۷ واحد بر ثانیه کاهش یافت.
  • GBP/USD به زیر 1.2750 بازگشت.

رابیشترین خوانده شده: Fed on Hold، چشم انداز سیاست 2024 بدون تغییر

BoE امروز نرخ بانکی را دست نخورده گذاشت، اما رای MPC پس از تصمیم گیری احساس بدی ایجاد کرد. در آخرین جلسه، از نه عضو، شش عضو به ثابت ماندن نرخ ها، دو نفر به افزایش نرخ و یک عضو به کاهش نرخ رای دادند. رای امروز، هشت مورد بدون تغییر و یک کاهش، نشان می دهد که کاهش نرخ ها در حال نزدیک شدن است.

image1.png

برای همه رویدادها و داده های در حال حرکت در بازار، زمان واقعی را ببینید تقویم اقتصادی DailyFX

احتمال کاهش ۲۵ واحدی نرخ بهره بریتانیا در نشست ژوئن پس از اعلام این خبر به بیش از ۶۵ درصد افزایش یافت که بالاترین سطح مشاهده شده در هفته‌های اخیر است. در حالی که ممکن است نشست ماه مه برای BoE برای شروع کاهش نرخ ها کمی زود باشد، نشست ژوئن به صورت زنده برگزار می شود.

image2.png

تورم انگلیس به پایین ترین حد در دو سال گذشته رسید

طلایی حساس به نرخ بهره انگلیس 2 ساله پس از اعلام این خبر، 7 تا 8 واحد پایه دیگر کاهش داد و بازده را بیشتر کاهش داد. بازده سه گانه اواخر دسامبر در حدود 3.96 درصد ممکن است به زودی تحت فشار قرار گیرد.

عملکرد طلایی 2 ساله انگلستان

image3.png

نحوه معامله GBP/USD را با راهنمای رایگان ما بیاموزید:

GBP/USD پس از تصمیم گیری و تلاش برای بازپس گیری منطقه 1.2750 حدود 25 پیپ پایین تر است. پس از آن که نشست دیشب FOMC دورنمای فدرال رزرو برای سه کاهش 25 واحدی نرخ بهره در ایالات متحده در سال جاری را تایید کرد، دلار آمریکا امروز ضعیف شده است.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

image4.png

تاجر خرده فروشی IG داده ها نشان می دهد که 47.11 درصد معامله گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.12 به 1 است. تعداد معاملات خالص معامله گران 14.32 درصد کمتر از دیروز و 2.63 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران کاهش یافته است. فروش خالص 9.93 درصد بیشتر از دیروز و 13.48 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله گران دارای نت کوتاه هستند نشان می دهد GBP/USD قیمت ممکن است به افزایش خود ادامه دهد

ببینید چگونه احساسات مشتری IG می تواند به تصمیمات تجاری شما کمک کند




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -6٪ -5٪ -6٪
هفتگی 18% -23٪ -4٪

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/bank-of-england-leaves-rates-unchanged-vote-split-turns-dovish-gbp-usd-slips-20240321.html