پس از تایید مجدد کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، طلا به بالاترین حد خود رسید

تحلیل طلا (XAU/USD).

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نحوه معامله طلا

فدرال رزرو پس از تایید مجدد دیدگاه کاهش نرخ، چراغ سبز طلا را نشان داد

فدرال رزرو آخرین بیانیه سیاست پولی خود را روز گذشته همراه با خلاصه پیش بینی های اقتصادی اعلام کرد. برداشت های فوری از این اعلامیه شامل پایبندی فدرال رزرو به کاهش اصلی و سه کاهش نرخ بهره در سال جاری همراه با تجدید نظر به سمت بالا برای تورم و رشد است.

خلاصه پیش بینی های اقتصادی فدرال رزرو، مارس 2024

image1.png

منبع: فدرال رزرو، خلاصه پیش بینی های اقتصادی مارس 2024

سوالاتی در مورد اینکه شرایط اقتصادی در ایالات متحده با توجه به انعطاف پذیری بازار کار و رشد اقتصادی چقدر سخت است، مطرح شده است. به طور طبیعی این منجر به گمانه زنی های زیادی در مورد “نرخ خنثی” شده است که نرخ صندوق های فدرال رزرو است که نه تسهیل کننده و نه محدود کننده است و قبلاً تصور می شد 2.5٪ باشد. پیش‌بینی‌های ماه مارس شامل بازنگری‌های صعودی در نرخ وجوه فدرال رزرو برای کل افق پیش‌بینی می‌شود و به‌ویژه شاهد افزایش جزئی در نرخ بهره بلندمدت از 2.5 درصد به 2.6 درصد بود – شاید نشانه‌ای از نرخ خنثی بالاتر نظری باشد.

پیش از اعلام این خبر، بازارها با توجه به داده‌های اقتصادی قوی و تورم داغ‌تر از حد انتظار که از دسامبر 2023 به نوعی ظاهر شده‌اند، قیمت‌گذاری بالقوه فدرال رزرو برای کاهش انتظارات کاهش نرخ بهره را داشتند.

بنابراین، تایید پیش‌بینی‌های نرخ نرخ فدرال رزرو در ماه دسامبر منجر به افزایش مجدد قیمت دلار و بازدهی کوتاه‌تر مانند بازدهی 2 ساله خزانه‌داری شد و طلا را با مهمات برای دستیابی به بالاترین رکورد جدید در روز پنجشنبه فراهم کرد.

  سئو چیست؟ راهنمای کامل مفاهیم سئو + دانلود چک لیست SEO نوین

نمودار 5 دقیقه ای طلایی

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

بیاموزید که چگونه می توانید پیش از اخبار/داده های متحرک بازار با اجرای آسان استراتژی که در راهنمای ما در زیر آمده است، آماده شوید:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

تجارت فارکس نیوز: استراتژی

طلا به بالاترین حد خود رسیده است

پس از نشست روز چهارشنبه FOMC، طلا به روند صعودی خود ادامه داد. ادامه صعودی چیزی بود که در به‌روزرسانی قبلی طلا برجسته شد، تا زمانی که قیمت‌ها بالاتر از بالاترین رکورد قبلی یعنی 2146.80 – که داشتند – تثبیت شوند.

بالاترین نرخ جدید در حدود 2222 نشانگر جدیدی را برای گاوهای نر طلا کاهش داده است که با حمایت از خریدهای بالاتر بانک مرکزی، به ویژه از چین در چند وقت اخیر، حمایت می شود. این فلز گرانبها ممکن است پس از این حرکت بزرگ به دلیل عقب نشینی موقتی باشد و به زودی مقاومتی پیدا کند که دلار بهبود یابد و به روند صعودی اخیر خود ادامه دهد. پشتیبانی در 2146 باقی می ماند.

طلای روزانه (XAU/دلار آمریکا) چارت سازمانی

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

با ثبت نام در خبرنامه، از آخرین اخبار و موضوعات محرک بازار مطلع شوید:

هوشمندانه تر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-soars-to-new-all-time-high-after-the-fed-reaffirmed-rate-cut-view-20240321.html