با وجود اطلاعات بهتر از حد انتظار PMI ایالات متحده، با دلار آمریکا مبارزه می کند. تولید ناخالص داخلی، PCE بعدی

برای یک مرور کلی از دلار آمریکابا چشم انداز فنی و اساسی، پیش بینی تجارت سه ماهه اول خود را اکنون درخواست کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: پوند انگلیس در PMI قوی بریتانیا، GBP/USD و EUR/GBP جدیدترین افزایش یافت

دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه گیری می شود، با وجود نتایج بهتر از پیش بینی PMI، روز چهارشنبه کاهش یافت. بر اساس گزارش S&P Global، فعالیت های تجاری در بخش تولید و خدمات در ابتدای سال شتاب گرفت، به طوری که اولی وارد قلمرو توسعه یافته شد و دومی به بالاترین سطح خود در هفت ماه گذشته رسید. هر دو شاخص با یک حاشیه زیاد، صعودی را شگفت زده کردند.

تصویر زیر نشان می دهد که چگونه ارقام ژانویه Flash PMI در مقابل انتظارات قرار می گیرند.

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

اگرچه داده‌های اقتصاد کلان تشویقی منجر به کاهش بازدهی شد، اما دلار آمریکا به راحتی در شرایط منفی باقی ماند. اما این واکنش می تواند موقتی باشد. هنگامی که واقعیت به وجود می آید و معامله گران متوجه می شوند که فدرال رزرو قادر به کاهش عمیق نرخ بهره، همانطور که توسط بازارهای مالی قیمت گذاری می شود، نخواهد بود، می توانیم دوباره شاهد روند صعودی دلار باشیم.

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView

با نگاهی به آینده، تمرکز بر تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم ایالات متحده خواهد بود که در روز پنجشنبه منتشر می شود و مخارج مصرف شخصی دسامبر که قرار است روز جمعه منتشر شود. اگر اطلاعات دریافتی تأیید کند که اقتصاد ایالات متحده در حال رشد است و فشارهای تورمی همچنان چسبنده است، دلار آمریکا ممکن است پتانسیل بازگشت متوسطی را در آخر هفته داشته باشد.

  Euro Price Action Setups: EUR/USD, EUR/GBP, EUR/JPY

اگر از ضررهای معاملاتی دلسرد شده اید، چرا یک گام مثبت فعالانه به سمت بهبود برندارید؟ راهنمای ما، “ویژگی های معامله گران موفق” را دانلود کنید و به بینش های ارزشمندی دسترسی پیدا کنید تا به شما در جلوگیری از اشتباهات رایج معاملاتی کمک کند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

ویژگی های معامله گران موفق



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-usd-dollar-struggles-despite-better-than-expected-us-pmi-data-gdp-pce-next-20240124.html