بیت کوین (BTC) به اوج تمام زمان خود نگاه می کند، مسیرهای اتریوم (ETH)، رالی های کوین بیس (COIN)

بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، کوین بیس (COIN) – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

  • بیت کوین – شکست کانال نزولی صعودی.
  • اتریوم – در حال حرکت به سمت بالاتر اما همچنان عملکرد ضعیفی دارد.
  • Coinbase – حرکت بالاتر در افزایش گردش مالی بازار.

توصیه شده توسط Nick Cawley

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

بیت کوین از زمان انتشار افتتاحیه روز یکشنبه حدود 12 درصد افزایش یافته است زیرا تقاضا برای بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار همچنان به افزایش قیمت ها ادامه می دهد. یک شکست فنی و صعودی از یک کانال نزولی کوتاه مدت اکنون نشان می دهد که بیت کوین تلاش خواهد کرد تا رکورد جدیدی را در کوتاه مدت و احتمالاً پیش از رویداد نصف شدن ماه آینده به ثبت برساند. قبل از اینکه کمتر از 65 هزار دلار مورد توجه قرار گیرد، هر عقب‌نشینی پشتیبانی اولیه را در حدود 69 هزار دلار پیدا می‌کند. میانگین محدوده واقعی (ATR) در بالاترین حد چند ماهه است، در حالی که شاخص CCI نشان می دهد بیت کوین به قلمرو بیش از حد خرید نزدیک می شود. تنظیم نمودار حاکی از آن است که بیت کوین در روزهای آینده بالاتر خواهد رفت، اما چرخش کوتاه مدت پایین تر را نمی توان کاهش داد.

رویداد نصف شدن بیت کوین

نمودار قیمت روزانه بیت کوین

image1.png

اتریوم نیز در حال افزایش است، اما همچنان به عقب ماندگی بیت کوین ادامه می دهد. در حالی که بیت کوین قبلاً یک ATH جدید ایجاد کرده است، اتریوم حدود 30 درصد اوج خود را حفظ کرده و در تلاش است تا بالاترین قیمت چند ماهه خود در اواسط مارس یعنی حدود 4100 دلار را به دست آورد. به نظر می‌رسد که ETF‌های نقطه‌ای اتریوم تا 23 می (تاریخ ضرب‌الاجل Van Eck ETF) تأیید نخواهند شد و این بر قیمت نقدی اتریوم تأثیر می‌گذارد. با به تعویق افتادن بیشتر تاییدیه ETF، اتریوم ممکن است در هفته‌های آینده برای مطابقت با عملکرد بیت‌کوین تلاش کند. هر حرکت بیشتر به سمت بالاتر احتمالاً تا اواسط ماه مارس کنترل می شود.

  توسعه روابط با آفریقا؛ نخستین ماموریت وزیر خارجه جدید چین

نمودار قیمت روزانه اتریوم

image2.png

Ethereum Spot ETF – کابین بعدی خارج از رتبه؟

توصیه شده توسط Nick Cawley

ایجاد اعتماد در معاملات

کوین بیس (COIN)، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده همچنان از افزایش علاقه و گردش مالی در این فضا سود می برد. سهام کوین‌بیس به بالاترین حد خود بازگشته است که آخرین بار در دسامبر 2021 مشاهده شده بود و به عنوان نماینده عملکرد کلی بازار ارز دیجیتال باقی می‌ماند. کوین بیس در حدود 61.8% اصلاح فیبوناچی مربوط به فروش می 2021 – ژانویه 2023 معامله می شود و سطح اصلاحی 78.6% را در 343 دلار هدف قرار می دهد. پشتیبانی در نمودار هفتگی در سطح اصلاحی 50% در 230 دلار مشاهده می شود.

نمودار قیمت هفتگی کوین بیس

image3.png

همه نمودارها از طریق TradingView

دیدگاه شما در مورد چیست؟ بیت کوین، اتریوم – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/bitcoin-btc-eyes-new-all-time-high-ethereum-eth-trails-coinbase-coin-rallies-20240326.html