دلار آمریکا پس از گزارش تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم ایالات متحده، سودهای اولیه را کاهش داد، طلا افزایش یافت

تحلیل و قیمت دلار و طلا

  • اقتصاد ایالات متحده در سه ماهه چهارم 2023 قوی باقی ماند.
  • دلار آمریکا پس از انتشار کاهش یافت و طلا به سمت بالا رفت.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

دومین تخمین امروز نشان داد که اقتصاد ایالات متحده در سه ماهه چهارم رشد 3.2 درصدی قوی داشته است و پیش‌بینی بازار 3.3 درصد از دست رفته است. در حالی که تخمین Q$ فعلی کمتر از 4.9% قوی است که در سه ماهه سوم مشاهده شد، اقتصاد ایالات متحده در موقعیت بسیار محکمی قرار دارد و موقعیت فعلی فدرال رزرو را برای نگه داشتن نرخ ها در سطوح فعلی برای مدت طولانی تری به منظور بازگرداندن تورم پایدار به هدف حمایت می کند. .

image1.png

بر اساس گزارش دفتر تحلیل اقتصادی ایالات متحده،

افزایش تولید ناخالص داخلی واقعی منعکس کننده افزایش هزینه های مصرف کننده، صادرات، مخارج دولت ایالتی و محلی، سرمایه گذاری ثابت غیرمسکونی، مخارج دولت فدرال و سرمایه گذاری ثابت مسکونی بود که تا حدی با کاهش سرمایه گذاری موجودی خصوصی جبران شد. واردات که در محاسبه تولید ناخالص داخلی کسر می شود، افزایش یافت.

برای همه اطلاعات اقتصادی منتشر شده و رویدادها را ببینید تقویم اقتصادی DailyFX

دلار آمریکا پس از انتشار اندکی کاهش یافت، اما این حرکت ناچیز بود. دلار در اوایل جلسه امروز افزایش یافت که تا حدی به کمک پشتیبانی فنی از میانگین متحرک ساده 200 روزه کمک کرد. معامله گران اکنون مشتاقانه منتظر داده های PCE ایالات متحده در روز پنجشنبه، قرائت تورم مورد علاقه فدرال رزرو هستند.

  صرافی ارزدیجیتال چیست و چگونه می‌توانیم یک صرافی معتبر پیدا کنیم؟ | persianforexacademy

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا

image2.png

طلا پس از عرضه اندکی بالاتر رفت اما همچنان در محدوده معاملاتی باریک و کوتاه مدت گیر کرده است. مقاومت در کمتر از 2044 دلار در هر اونس دیده می شود. در حالی که پشتیبانی 2025 دلار در هر اونس دیده می شود. جلوتر از 2010 دلار در هر اونس.

نمودار روزانه قیمت طلا

image3.png

نمودارها از طریق TradingView

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 62.45 درصد از معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.66 به 1 است.تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به روز گذشته 8.38 درصد و نسبت به هفته گذشته 0.70 درصد افزایش یافته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 10.27 درصد و نسبت به هفته گذشته 10.22 درصد کاهش داشته است.

ببینید این برای طلا چه معنایی دارد




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 6% -11٪ -1٪
هفتگی 0% -10% -4٪

نظر شما در مورد دلار آمریکا و طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-dollar-trims-early-gains-after-us-q4-report-gold-nudges-higher-20240228.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار