دلار استرالیا در بحبوحه تشدید درگیری ها و داده های تولید ناخالص داخلی چین به شدت سقوط کرد

تجزیه و تحلیل AUD/USD

  • پیش از تولید ناخالص داخلی چین و داده های شغلی در استرالیا، دلار استرالیا کاهش شدید هفتگی را به ثبت می رساند
  • AUD/USD حمایت لحظه ای در یک هفته مهم برای دارایی های ریسک پیدا می کند
  • امروز چشم انداز سه ماهه دوم دلار استرالیا را برای بینش انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله گر باشد، دریافت کنید:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

کاهش شدید هفتگی دلار استرالیا پیش از تولید ناخالص داخلی چین و آمار مشاغل AUS

معمولاً دلار استرالیا به شکلی مشابه با شاخص S&P 500 معامله می‌شود که در زمان‌های خوب افزایش می‌یابد و در دوران رکود اقتصادی کاهش می‌یابد. با بدتر شدن چشم انداز اقتصادی چین، ارز «بتای بالا» در واقع از همبستگی بلندمدت و مثبت با S&P 500 جدا شده است. استرالیا به شدت به اشتهای چین برای بزرگترین واردات خود، یعنی سنگ آهن وابسته است، اما یک بخش املاک ضعیف و محیط خارجی نامطمئن، چین را وادار کرده است که در واردات خود گزینش بیشتری داشته باشد – کاهشی در AUD.

هفته گذشته، دلار استرالیا کاهش شدیدی را ثبت کرد و رشدهای اوایل آوریل را از بین برد. در این هفته، معامله گران باید محیط نامطمئن ژئوپلیتیکی خاورمیانه را تحت نظر داشته باشند، زیرا بر ریسک پذیری و همچنین داده های مشاغل استرالیا و تولید ناخالص داخلی چین برای سه ماهه اول تأثیر می گذارد.

AUD/دلار آمریکا نمودار روزانه و پوشش SPX

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

  امیدواری کره‌جنوبی برای فعال‌سازی همکاری سه‌جانبه با چین و ژاپن

AUD/USD پشتیبانی لحظه ای در یک هفته مهم برای دارایی های ریسک پیدا می کند

AUD/USD پس از اینکه به نظر می رسد حمایت لحظه ای را در 0.6460 پیدا کرده است – 31 مه 2023، شروع مثبتی را برای هفته ثبت کرد. کاهش شدید هفته گذشته زمینه را برای یک “صلیب مرگ” بالقوه در آغاز هفته فراهم می کند. اگر تولید ناخالص داخلی چین ضعیف باشد، AUD ممکن است تا زمانی که اطلاعات مشاغل استرالیا در روز پنجشنبه منتشر شود، تحت فشار قرار گیرد.

تلافی احتمالی اسرائیل برای رگبار پهپادهای ایرانی که در آخر هفته به سمت اسرائیل شلیک شد را به خاطر داشته باشید، زیرا این می تواند جفت ارز را به سمت 0.6365 کاهش دهد زیرا RSI هنوز به قلمروی بیش از حد فروش نزدیک نشده است.

با این حال، اگر اسرائیل به درخواست‌های قاطع جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و سازمان ملل توجه کند، ممکن است لحظه‌ای آرامش نسبی حاکم شود، اما بعید به نظر می‌رسد که این امر به تنهایی برای بازپس گیری کامل ضررهای اخیر AUD/USD لازم باشد.

نمودار روزانه AUD/USD

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

جفت های FX ویژگی های خاص خود را دارند که همه معامله گران باید از آن آگاه باشند. از طریق راهنمای جامع ما در زیر کشف کنید که AUD/USD چه چیزی را جابجا می کند:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نحوه معامله AUD/USD

AUD/USD: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 83.80 درصد معامله‌گران دارای سود خالص هستند. با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 5.17 به 1.

  رویارویی جدید پکن و سئول؛ جدالی از جنس کرونا

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریمو این واقعیت که معامله گران دارای قیمت خالص هستند نشان می دهد که قیمت های AUD/USD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

image3.png

موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد دورنمای معاملاتی AUD/USD بیشتر شد.

از طریق راهنمای اختصاصی زیر، نحوه خواندن و اعمال داده های احساسات مشتری IG را در فرآیند معاملاتی خود مشاهده کنید:




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -2٪ 13% 0%
هفتگی 51% -57٪ 3%

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/aussie-dollar-plummets-amid-conflict-escalations-and-chinese-gdp-20240415.html