دلار نیوزلند پس از شکست داده های چین افزایش یافت. NZD/USD، EUR/NZD، GBP/NZD، AUD/NZD

NZD/USD، AUD/NZD، EUR/NZD، GBP/NZD – چشم انداز:

  • NZD/USD می تواند در حال ایجاد یک پایگاه موقت باشد.
  • داده های چین که چهارشنبه منتشر شد، انتظارات را بیشتر کرد و حساسیت به ریسک را تقویت کرد NZD.
  • چشم انداز NZD چیست/دلار آمریکا، EUR/NZD، GBP/NZD، و AUD/NZD?

به دنبال ایده های معاملاتی عملی هستید؟ راهنمای فرصت های معاملاتی برتر ما را با نکات روشنگر برای سه ماهه چهارم دانلود کنید!

پیشنهاد مانیش جرادی

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

دلار نیوزیلند پس از رشد سریع‌تر از حد انتظار اقتصاد چین، ضررهای اولیه را در روز چهارشنبه در برابر دلار آمریکا جبران کرد. تولیدات صنعتی و خرده فروشی نیز انتظارات را پشت سر گذاشت و این امید را زنده نگه داشت که رشد در دومین اقتصاد بزرگ جهان می تواند به پایین ترین حد خود برسد. برای جزئیات بیشتر، به «جهش دلار استرالیا پس از شکست تولید ناخالص داخلی چین» مراجعه کنید. بعدی برای AUD/USD چیست؟» منتشر شده در 18 اکتبر.

NZD در تلاش است تا برخی از زیان های شدید روز سه شنبه را که پس از تعدیل تورم نیوزلند بیش از حد انتظار در سه ماهه سوم ایجاد شد، به دست آورد و نیاز به انقباض بیشتر قریب الوقوع را کاهش داد. تورم بسیار بالاتر از هدف بانک مرکزی نیوزلند 1 تا 3 درصد است که نشان می‌دهد نرخ‌های بهره می‌تواند برای مدت طولانی‌تری بالاتر بماند تا از بازگشت تورم به محدوده هدف اطمینان حاصل شود. علاوه بر این، تشدید تنش ها در خاورمیانه ریسک پذیری را کنترل کرده و بر روی NZD حساس به ریسک تاثیر گذاشته است.

  US Stocks Embrace Potential ‘Soft Landing’

نمودار روزانه NZD/USD

image1.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

NZD/USD: یک پایه تعیین می کنید؟

در نمودارهای فنی، نگه داشتن NZD/USD در هفته‌های اخیر بالاتر از پایین‌ترین سطح سپتامبر 0.5850، نشانه‌ای دلگرم کننده برای گاوها است. با این حال، NZD/USD باید از مانع فوری در 0.6000-0.6050، از جمله بالاترین اوایل سپتامبر و اوایل اکتبر، عبور کند تا خطرات نزولی فوری محو شوند. چنین شکستی می تواند راه را برای رسیدن به میانگین متحرک 200 روزه (اکنون در حدود 0.6150) هموار کند. از جنبه نزولی، یک ترک زیر 0.5850 می تواند در را به سمت پایین ترین سطح نوامبر 2022 یعنی 0.5750 باز کند.

قدرت ذهنیت جمعیت را کشف کنید. راهنمای احساسات رایگان ما را دانلود کنید تا بفهمید که چگونه تغییرات در موقعیت NZD/USD می‌تواند به عنوان شاخص‌های کلیدی برای تغییرات قیمت آتی عمل کند.

پیشنهاد مانیش جرادی

تجارت خود را با IG Client Sentiment Data بهبود دهید

نمودار روزانه EUR/NZD

image2.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

EUR/NZD: 200-DMA در حال حاضر وجود دارد

EUR/NZD از یک بالشتک کاملا قوی در میانگین متحرک 200 روزه بازگشته است. با این حال، با نزدیک شدن به سقف حیاتی میانگین متحرک 89 روزه، که مصادف با لبه بالایی ابر ایچیموکو در نمودارهای روزانه است، روند صعودی می تواند محدود شود. EUR/NZD باید حداقل ابر را پاک کند تا خطرات نزولی فوری از بین بروند. حمایت بعدی در پایین ترین سطح ژوئن 1.7400 و پس از آن پایین ترین سطح ماه مه 1.7150 قرار دارد.

نمودار روزانه AUD/NZD

image3.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

  USD/JPY پس از تثبیت BoJ کاهش یافت اما نکاتی در مورد بهبود چشم انداز تورم

AUD/NZD: در جستجوی یک جهت روشن

شکست در حفظ ضرر پس از شکست ماه گذشته به زیر سطح حمایت کلیدی در ژوئیه 1.0720 تایید می کند که AUD/NZD تا حد زیادی بدون جهت باقی می ماند. محدوده گسترده تر ایجاد شده 1.05-1.11 است. یک شکست بالاتر از 1.11 یا یک شکست زیر 1.05 برای AUD/NZD برای شروع دوباره روند مورد نیاز است.

نمودار روزانه GBP/NZD

image4.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

GBP/NZD: ریباند ممکن است تمام شود

بازگشت GBP/NZD با نزدیک شدن به مقاومت سخت در میانگین متحرک 89 روزه، کمی کمتر از یک مانع مهم دیگر در ابر ایچیموکو در نمودارهای روزانه، به زودی از بین می رود. این به دنبال شکستن زیر سطح حمایت کلیدی در یک خط روند صعودی از فوریه است، که تأیید می کند که فشار صعودی در این میان کاهش یافته است. هر شکستی به زیر سطح 2.0275 در سپتامبر می تواند راه را برای رسیدن به پایین ترین سطح ماه مه 1.9750 باز کند.

پیشنهاد مانیش جرادی

ویژگی های معامله گران موفق

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



منبع: https://www.dailyfx.com/news/new-zealand-dollar-up-after-china-data-beat-nzd-usd-eur-nzd-gbp-nzd-aud-nzd-20231018.html