دلار کانادا از کاهش نفت عربستان سعودی گذشته است زیرا WTI شکاف 4 درصدی را ظرف یک روز پر می کند

کاهش دلار کانادا، USD/CAD، اوپک؟ تجزیه و تحلیل فنی – جلسه توجیهی آسیا و اقیانوسیه:

  • دلار کانادایی با وجود عربستان سعودی ضعیف می شود روغن کاهش تولید
  • شکست هماهنگی گسترده‌تر اوپک پلاس به این معنی بود که WTI شکاف را پر کرد
  • کند شدن جهانی رشد ممکن است نگه دارد روغن قیمت برای مدتی تحت فشار

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

دلار کانادا کمی از نشست اوپک می گیرد

ارزش دلار کانادا در برابر دلار آمریکا طی 24 ساعت گذشته کاهش یافته است. این علی رغم اخبار مرتبط در فضای نفت خام است. در آخر هفته، آخرین نشست اوپک با کاهش تولید عربستان سعودی حدود 1 میلیون بشکه در روز از ماه جولای به پایان رسید. این جلسه نسبتاً غیرعادی بود، زیرا ائتلاف نتوانست به توافقی گسترده در مورد نیاز به کاهش تولید برای احیای قیمت نفت دست یابد.

اگرچه WTI برای شروع هفته معاملاتی با توجه به این خبر بیش از 4 درصد شکاف داشت، در عرض 24 ساعت، کالا آن را پر کرد و جلسه را بدون تغییر به پایان رساند. از نقطه نظر اساسی، راه پیش رو برای نفت خام دشوار است. تشدید سیاست پولی جهانی به عنوان ترمزی برای رشد کار می کند. این اخیراً در قالب داده های تولید ناامیدکننده از چین دیده می شود.

با در نظر گرفتن این موضوع، اگر هماهنگی جامعی بین اعضای اوپک پلاس وجود نداشته باشد، ممکن است برای یک کشور به تنهایی حمایت از بازار دشوار باشد. این مربوط به کانادا و USD/CAD است زیرا نفت یک صادرات محلی کلیدی است. انحراف مادی در مسیر قیمت کالا می تواند پیامدهای کلیدی برای اقتصاد، تورم و بانک مرکزی کانادا داشته باشد.

  نخست وزیر ژاپن خواستار روابط سازنده و با ثبات با چین شد

در این میان، Loonie ممکن است بر داستان جاری در مورد اینکه رشد جهانی به کجا می‌رود متمرکز بماند. با نگاهی به 24 ساعت باقی‌مانده، وضعیت اقتصادی خارج از تصمیم بانک مرکزی استرالیا نسبت به نرخ‌ها بسیار سبک است. اما USD/CAD ممکن است بر احساسات بازار متمرکز بماند. یک جلسه معاملاتی نسبتاً بدبینانه وال استریت می تواند باد مخالف محتاطانه ای را برای ارز پیش رو به همراه داشته باشد.

تحلیل تکنیکال دلار کانادا

در نمودار روزانه، USD/CAD به نظر می‌رسد که در اطراف نقطه عطف 1.3412 پشتیبانی داشته باشد. یک چرخش بالاتر از اینجا تمرکز را روی خط روند نزولی از مارس قرار می دهد. این می تواند مقاومت باشد. در همین حال، افت از نقطه عطف، خط روند صعودی را از نوامبر نشان می دهد که ممکن است به عنوان حمایت باقی بماند. به این ترتیب، تثبیت ممکن است مسیر پیش روی Loonie باشد تا زمانی که شکست های معنی دار به دست آید.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

نمودار روزانه USD/CAD

نمودار روزانه USD/CAD

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد DailyFX.com



منبع: https://www.dailyfx.com/news/canadian-dollar-to-look-past-saudi-arabia-oil-cuts-as-wti-fills-a-4-gap-within-a-day-20230605.html