روند نزولی طولانی AUD/USD ممکن است در نهایت محو شود

این مقاله بر روی چشم انداز اساسی برای دلار استرالیا. اگر می‌خواهید درباره پیش‌بینی فنی و تحلیل اقدام قیمت اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیش‌بینی کامل سه‌ماهه دوم DailyFX را با کلیک بر روی لینک زیر دانلود کنید. رایگان است!

توصیه شده توسط دیوید کوتل

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

دورنمای بنیادی دلار استرالیا در سه ماهه دوم

دلار استرالیا چند سال بدبختی را در برابر برادر بزرگ خود از ایالات متحده تحمل کرده است. این ضعف تا سال 2024 تاکنون ادامه داشته است.

اما ممکن است خبرهای بهتری برای گاوهای نر استرالیایی وجود داشته باشد، حتی اگر بیشتر آن به‌عنوان یک داستان «ضعف دلار آمریکا» باشد تا هر چیز شگفت‌انگیزی از اقتصاد استرالیا.

افزایش نرخ بهره ایالات متحده و وضعیت “پناهگاه” گرین بک همراه با ریسک گریزی گسترده، همگی علیه دلار استرالیا توطئه کرده اند. اقتصاد استرالیا در زمان‌های پر دردسر نسبت به برخی از همتایان غربی خود بهتر عمل کرده است، اما شما هرگز آن را از نمودار AUD/USD نمی‌دانید.

با این حال، با ورود به سه ماهه جدید، فدرال رزرو ایالات متحده کاملاً مطمئن است که نرخ بهره در سال جاری شروع به کاهش خواهد کرد. این تلفات قابل پیش بینی بر دلار داشته است و دارایی های پرریسک تر و مرتبط با رشد مانند دلار استرالیا اندکی افزایش یافته است.

هزینه استقراض استرالیا در اوج خود برای مبارزه با تورم باقی می ماند. در حالی که حرکت بعدی ممکن است کاهش نیز وجود داشته باشد، بانک مرکزی استرالیا باید قبل از اقدام، مطمئن باشد که تورم به محدوده هدف خود باز خواهد گشت.

  رهبر کره شمالی : روسیه بر تمام نیروهای متخاصم پیروز خواهد شد

این قطعیت مدتی خواهد بود. جدیدترین اعداد تورم استرالیا رشد سالانه 0f 4.1٪ را نشان می دهد. این بسیار کمتر از اوج 7.8 درصدی سال 2022 بود، اما همچنان بسیار بالاتر از دستور 2 تا 3 درصدی RBA بود. بنابراین، چشم انداز کاهش نرخ های ایالات متحده در حالی که استرالیا بماند، حمایت هایی را برای استرالیا فراهم می کند.

همچنین نشانه هایی وجود دارد که روابط بین استرالیا و شریک تجاری اصلی چین تا حدودی در حال آب شدن است. با این وجود، احتمالاً محدودیت‌هایی برای این بداخلاقی‌های تازه یافته وجود دارد تا حدی به لطف مشارکت استرالیا در توافق دفاعی بحث‌برانگیز «AUKUS» با ایالات متحده و بریتانیا، که چین از آن متنفر است.

مهارت های معاملاتی خود را یک درجه بالا ببرید. کشف فرصت ها در AUD/دلار آمریکا، با یک استراتژی کل نگر که بینش های تحلیل بنیادی و تکنیکی را ادغام می کند. همین حالا راهنمای خود را از دست ندهید!

توصیه شده توسط دیوید کوتل

نحوه معامله AUD/USD

سود قابل توجه AUD ممکن است باید منتظر ماند

با این حال، چشم‌انداز دلار ضعیف‌تر و پس‌زمینه بازار ریسک‌گریز کمتر باید اکنون از استرالیا حمایت کند. اما احتمالاً تا پایان سال جاری که انتظار می‌رود کاهش نرخ بهره فدرال رزرو اتفاق بیفتد، تأثیر کامل آن احساس نمی‌شود.

بیشتر بانک های استرالیایی انتظار دارند AUD/USD تا پایان سال 2024 به بالای 0.70 برسد و اگر تورم ایالات متحده به خوبی بازی کند و به فدرال رزرو اجازه دهد طبق برنامه کاهش پیدا کند، دلار استرالیا ممکن است تثبیت شود و شروع به افزایش کند، البته با احتیاط.

  سناتور پاکستانی: توافق تهران-ریاض به معنای تغییر موازنه قدرت به نفع آسیا است

با این حال، خطرات آشکاری برای این دیدگاه وجود دارد. مسیر پایین‌تر برای نرخ‌های آمریکا ممکن است طولانی‌تر از آن چیزی باشد که بازار اکنون امیدوار است، در حالی که درگیری‌ها در اوکراین و غزه این پتانسیل غم انگیز را برای از بین بردن اشتهای ریسک در هر نقطه حفظ می‌کنند، حتی اگر نقطه اشتعال دیگری شعله ور نشود. همچنین شایان ذکر است که این ارز در یک روند نزولی بلندمدت در برابر دلار آمریکا قرار دارد که به اوایل سال 2021 بازمی‌گردد.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-australian-dollar-q2-fundamental-forecast-long-aud-usd-downtrend-may-be-fading-at-last-20240329.html