سخنرانان فدرال رزرو برای راهنمایی افزایش یورو/دلار، یورو/GBP

یورو نیوز و تنظیمات اقدام قیمت

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

فقدان داده های اتحادیه اروپا و صحبت های زیاد فدرال رزرو می تواند یورو را به چالش بکشد

فقدان مشخص داده‌های متمرکز بر اتحادیه اروپا در این هفته باعث شد که یورو با محرک‌های محلی کمی باقی بماند، اما با وجود این، EUR/USD در برابر افزایش بازدهی ایالات متحده انعطاف‌پذیری نشان می‌دهد و توانست پیشرفت اخیر در برابر پوند استرلینگ را افزایش دهد.

افزایش احتمالی یورو در این هفته پس از تصویب بودجه مالی سال 2024 توسط دولت ایتالیا که شامل کاهش مالیات و افزایش هزینه‌ها به قصد استقراض برای جبران کسری است، آشکار شد. بدتر از همه، کسری بودجه ایتالیا برای ماه سپتامبر بدترین کسری بود. به نظر می‌رسد که کشور بدهکار از بحران بدهی مستقل اروپا در سال‌های 2011/2012 درس‌هایی نگرفته است، زیرا در هفته‌های اخیر اسپرد بازدهی افزایش یافته است و BTP-Bund اکنون بیش از 200 واحد پایه گسترش یافته است.

این هفته منتظر سخنرانی فدرال رزرو در اواخر امروز بعدازظهر باشید که جروم پاول رویداد اصلی آن است. بازارها علاقه مند خواهند بود بدانند اعضای فدرال رزرو در مورد افزایش اخیر داده های ایالات متحده از CPI چسبنده تا غافلگیری عظیم NFP و فروش بهتر از خرده فروشی های مورد انتظار چه فکر می کنند. هفته آینده ما اولین نگاهی به تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم ایالات متحده داریم که حاکی از انتظارات رشد 4.1 درصدی نسبت به سه ماهه گذشته است. برآورد فدرال رزرو از تولید ناخالص داخلی فعلی (سه ماهه چهارم) بالای 5 درصد است که نشان دهنده احتمال افزایش نرخ وجوه فدرال رزرو در دسامبر است.

  عناوین روزنامه‌های مطرح جهان؛ ۳۱ آگوست ۲۰۲۲

EUR/USD با وجود افزایش بازدهی ایالات متحده انعطاف پذیری را نشان می دهد

یورو تلاش می‌کند تا کاهش گسترده‌تر و طولانی‌مدت یورو/دلار آمریکا را متوقف کند و در حال حاضر به پایین‌ترین سطح خود رسیده است، اما تلاش کرده نشانه‌هایی از حرکت صعودی پایدار را نشان دهد. ECB هفته آینده تشکیل جلسه می دهد و تا حد زیادی انتظار می رود نرخ بهره را بدون تغییر نگه دارد.

احتمالاً این جفت ارز نسبت به تحولات دلار آمریکا حساس باقی خواهد ماند زیرا از پناهگاه امن در طول تنش منطقه‌ای در خاورمیانه سود می‌برد. سخنرانان فدرال رزرو همچنین نظرات و نظرات خود را در مورد امروز و فردا قبل از دوره خاموشی شنبه دریافت خواهند کرد. 1.0520 همچنان سطح حمایت فوری است و به دنبال آن نوسان پایین اکتبر و سپس سطح بلندمدت 1.0340 قرار دارد. مقاومت در 1.0635 و سپس 1.0700 ظاهر می شود.

نمودار روزانه EUR/USD

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

با آشکار شدن آسیب‌پذیری‌های بنیادین بریتانیا، EUR/GBP بالاتر می‌رود

به نظر می‌رسد EUR/GBP محدوده قبلی را پشت سر می‌گذارد، زیرا آخرین افزایش باعث شده است که جفت یک منطقه حمایت قبلی را آزمایش کند اما اکنون به عنوان مقاومت. این جفت با تمایل به بازگشت به محدوده معاملات گسترده مواجه شده بود، اما صعود اخیر بر اساس حرکت صعودی قبلی ساخته شده است.

باز هم، به نظر نمی رسد که این حرکت به شدت تحت تأثیر عوامل اتحادیه اروپا باشد، بلکه تابعی از بدتر شدن داده های بنیادی بریتانیا است. در اوایل این هفته دستمزدهای بریتانیا با سرعت کمتری نسبت به انتظار رشد کرد که خبر خوبی برای بانک انگلستان (BoE) خواهد بود. در روز سه‌شنبه، داده‌های بیکاری در بریتانیا احتمالاً نشان‌دهنده کاهش بیشتر در بازار کار است که می‌تواند شاهد گام‌های بیشتر در این جفت باشد.

  مهلت برای یورو به عنوان USD، بازده سهولت

مقاومت پس از شکستن بالای 0.8702 در حدود 0.8725 ظاهر می شود (برای نزدیک شدن به بالاتر در اینجا در نمودار روزانه نظارت کنید). همچنین، مهم است که به معاملات بالاتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه توجه داشته باشید – که اغلب به عنوان یک فیلتر روند در نظر گرفته می شود که نشان می دهد تمایلات محدود محدوده جفت ممکن است چیزی از گذشته باشد. پشتیبانی در 0.8635

نمودار روزانه EUR/GBP

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

پس از تجزیه و تحلیل معاملات و حساب های زنده، یک رشته طلایی در میان معامله گران موفق دیده می شود. نکات اصلی را در گزارش زیر کشف کنید:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

ویژگی های معامله گران موفق

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/euro-price-update-fed-speakers-to-guide-eur-usd-eur-gbp-rises-20231019.html