سود USD/JPY در PPI داغ ایالات متحده اما گپ مداخله FX ممکن است افزایش یابد

بیشترین خوانده شده: طلا (XAU/USD) در حالی که شرایط گرانفروشی شروع به پاک شدن می کند، یک پیشنهاد کوچک را دریافت می کند

USD/JPY در روز جمعه به بالای آستانه 150.00 افزایش یافت و از افت اندک در جلسه معاملاتی قبلی بازگشت. این افزایش با افزایش بازده خزانه داری ایالات متحده به دنبال ارقام بالاتر از حد انتظار شاخص قیمت تولید کننده ایالات متحده، که بازتاب گزارش داغ CPI از اوایل هفته بود، تقویت شد.

از نظر زمینه، PPI سرفصل سالانه 0.9 درصد بود که یک دهم درصد بالاتر از برآوردها بود. به طور مشابه، گیج اصلی در روند صعودی غافلگیر شد و به 2.0 درصد در مقایسه با 1.6 درصد پیش بینی شده رسید که نشان دهنده شتاب مجدد بالقوه در روند اساسی تورم عمده فروشی است.

داده های PPI ایالات متحده

منبع: DailyFX Economic Calendar

image1.png

علاقه مند به درک کجاست دلار آمریکا/JPY طی ماه های آینده در پیش است؟ اطلاعات بینش را در راهنمای معاملات فصلی ما کشف کنید. منتظر نباشید، نسخه رایگان خود را اکنون درخواست کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

پیشرفت محدود در کاهش تورم باعث شده است تا معامله گران انتظارات خود را برای کاهش اقدامات در سال کاهش دهند و احتمال شروع چرخه کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو را در نشست ماه می یا ژوئن کاهش دهند. همانطور که در نمودار همراه نشان داده شده است، ارزیابی مجدد از چشم‌انداز سیاست‌های بانک مرکزی باعث تقویت دلار در هفته‌های اخیر شده است.

آتی صندوق های فدرال رزرو 2024 – نرخ های ضمنی بر اساس ماه

نموداری از توضیحات بازار سهام که به طور خودکار با اطمینان متوسط ​​تولید می شود

منبع: TradingView

  Attention Shifts to OPEC Production Cuts

image3.png

منبع: CME Group

با افزایش مداوم فشار قیمت در سرتاسر اقتصاد، فدرال رزرو تمایلی به کاهش هزینه های استقراض به زودی نخواهد داشت. در واقع، سیاستگذاران ممکن است تصمیم بگیرند که اولین حرکت خود را تا نیمه دوم سال 2024 به تعویق بیاندازند تا احتیاط کنند. این سناریو می تواند منجر به بازدهی بالاتر ایالات متحده در کوتاه مدت شود که نتیجه مطلوبی برای USD/JPY خواهد بود.

مشتاق درک این موضوع هستید که چگونه موقعیت‌یابی خرده‌فروشی FX می‌تواند نکاتی در مورد جهت کوتاه‌مدت USD/JPY ارائه دهد؟ راهنمای احساسات ما دارای بینش های ارزشمندی در مورد این موضوع است. امروز آن را دانلود کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -3٪ -2٪ -2٪
هفتگی 10% -2٪ 1%

تحلیل فنی USD/JPY

USD/JPY در روز جمعه صعود کرد و به بالای سطح 150.00 تثبیت شد، اما نتوانست بالاترین سطح هفته خود را که روز سه شنبه به دست آورده بود را به دست آورد. اگرچه این جفت ارز همچنان در یک روند صعودی محکم استوار است، اما نرخ ارز در حال نزدیک شدن به سطوحی است که می تواند باعث مداخله مقامات ژاپنی در FX برای حمایت از ین شود. به همین دلیل، USD/JPY ممکن است برای حفظ شتاب صعودی خود برای مدت طولانی تلاش کند.

با تمرکز بر روی سناریوهای احتمالی، اگر USD/JPY از مسیر صعودی خود منحرف شود و پایین‌تر شود، حمایت اولیه در حدود 150.00 و به دنبال آن 148.90 ظاهر می‌شود. از اینجا به بعد، ضررهای اضافی می تواند حرکت به سمت 147.40 را آغاز کند.

از طرف دیگر، اگر گاوها محدودیت ها را در سرپیچی از مداخله احتمالی ارزی آزمایش کنند و USD/JPY را بالاتر ببرند، مقاومت در 150.85 ظاهر می شود. افزایش بیشتر فراتر از این نقطه ممکن است توجه را به سمت بالاترین قیمت سال گذشته که در اطراف علامت روانشناختی 152.00 قرار دارد، سوق دهد.

نمودار فنی USD/JPY

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار USD/JPY با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-usd-jpy-gains-on-hot-us-ppi-but-fx-intervention-chatter-may-cap-upside-20240216.html