آخرین پیش‌بینی‌های دلار آمریکا – یورو/دلار، پوند/دلار، دلار/ین پیش‌بینی پیش از داده‌های ایالات متحده

آخرین دلار آمریکا – EUR/USD، GBP/USD، USD/JPY

  • انتشار داده های ایالات متحده آینده کوتاه مدت دلار را هدایت خواهد کرد.
  • EUR/USD به دنبال شکست زیر 1.0800 است

برای همه تاریخ‌های جلسات بانک مرکزی مهم، به بخش مراجعه کنید تقویم بانک مرکزی DailyFX

توصیه شده توسط Nick Cawley

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

پایانی بالقوه دشوار برای هفته با تعطیلات بانکی در روزهای جمعه و دوشنبه که برخی بازارها را باز و برخی را بسته است. فردا همچنین شاهد انتشار داده های مورد توجه این هفته، US PCE هستیم. قرائت هسته y/y در 2.8% ثابت نگه داشته می شود، در حالی که شاخص قیمت PCE y/y با دقت 0.1% بالاتر به 2.5% می رسد. هر گونه انحراف از این ارقام احتمالاً باعث واکنش دلار آمریکا، به ویژه در بازارهای تعطیلات می شود. امروز شاهد انتشار نگاه نهایی به تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم ایالات متحده (12:30 انگلستان) و احساسات مصرف کننده میشیگان برای ماه مارس (14:00 انگلستان) هستیم.

image1.pngimage2.png

برای همه اطلاعات اقتصادی منتشر شده و رویدادها را ببینید تقویم اقتصادی DailyFX

دلار آمریکا در حال افزایش قیمت برای انتشار این داده ها و آخر هفته طولانی است که با کمک کاهش نرخ یورو کمک می کند. شاخص دلار آمریکا در حال نزدیک شدن به اوج نوسان اواسط فوریه است و یک شکست واضح در بالاتر از آن، دلار را به بالاترین حد خود که آخرین بار در نوامبر 2023 مشاهده شده بود، باز می‌گرداند.

نمودار قیمت روزانه شاخص دلار آمریکا

image3.png

جدیدترین یورو – تولید ناخالص داخلی آلمان تنها 0.1 درصد در سال 2024 مشاهده شد، یورو/دلار آمریکا تحت فشار

  معرفی بهترین استراتژی های معاملاتی ارز دیجیتال بیت 24 | persianforexacademy

یورو همچنان تحت فشار است و در حال آزمایش حمایت از رقم 1.0800 در برابر دلار آمریکا است. تمرکز اخیر بازار بر ضعف اقتصاد آلمان، این گمانه‌زنی را برانگیخته است که بانک مرکزی اروپا ممکن است برای کاهش متوالی نرخ‌ها، از نشست ژوئن، پیش از تعطیلات آگوست، اقدام کند. آخرین قیمت گذاری بازار نرخ ضمنی 3.50 درصدی را برای جلسه جولای نشان می دهد.

image4.png

شکستن به زیر 1.0787 یورو/دلار آمریکا را در برابر فروش بیشتر با سطح حمایت بعدی 1.0698 آسیب پذیر می کند. این جفت از هر سه میانگین متحرک ساده شکسته شده است و این امر EUR/USD را در برابر ضررهای بیشتر آسیب پذیر می کند.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD

image5.png

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی IG نشان می‌دهد که 55.17 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.23 به 1 است. نت شورت معامله گران 4.39 درصد کمتر از دیروز و 21.98 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران دارای قیمت خالص هستند نشان می دهد که قیمت یورو/دلار ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 8% -15% -3٪
هفتگی 35% -23٪ 4%

GBP/USD کمی بالاتر از 1.2600 است و قرار است میانگین متحرک ساده 200 روزه اخیر را که در حال حاضر روی 1.2588 است، آزمایش کند. شکست در زیر نمودار را منفی تر می کند، با اصلاح فیبوناچی 50% در 1.2471 به عنوان اولین خط حمایت.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

image6.png

USD/JPY در سطوحی باقی می ماند که ممکن است باعث دخالت رسمی مقامات ژاپنی شود. BoJ اخیراً نرخ های بهره را از قلمرو منفی خارج کرد، زیرا شروع به کاهش دهه ها سیاست پولی فوق العاده ضعیف کرد، اما ین همچنان ضعیف است. صحبت های رسمی دیروز باعث فروش اندک دلار/ین به 151 شد، اما اکنون این روند معکوس شده است. اگر مقامات ژاپنی سخنان خود را افزایش دهند، یک آخر هفته طولانی با نقدینگی کم می تواند شاهد حرکت شدید USD/JPY باشد.

تهدید مداخله FX پس از رسیدن USD/JPY به یک سطح حیاتی، یک درجه افزایش می یابد

نمودار قیمت روزانه USD/JPY

image7.png

همه نمودارها از طریق TradingView

توصیه شده توسط Nick Cawley

توصیه شده توسط Nick Cawley

بر سه شرایط بازار مسلط شوید

دیدگاه شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-dollar-latest-eur-usd-gbp-usd-usd-jpy-forecasts-ahead-of-us-data-20240328.html